Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Salarakkaani" laittoi viestin, että on suunnitellut mun varalle ens pe jotain, kun

Vierailija
11.02.2012 |

avovaimonsa lähtee reissuun. Ihanan kamalaa ;)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia jotka ei osaa yhtää arvostaa/kunnioittaa toisen parisuhdetta. EI ajattele kuin omaa napaa, minä minä minä!!!vaikka mies olisikin itse niin tyhmä että on valmis koko hommaan, ni miksi AP sinun pitäisi olla Yhtä tyhmä?

Vierailija
42/50 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, niin kyllä noita aina löytyy. Tunnen kaksi salarakasta ja heillä molemmilla on älyllistä vajaavaisuutta, oppimisvaikeuksia ja huonot kotiolot. Onhan sekin huonoa itsetuntoa, kun antaa perheellisen miehen käyttäää itseään hyväksi. Nukkena, johon saa laskea nesteensä ja käyttää naisen vartaloa siihen, mihin vaimoa ei viitsi käyttää, kun tätä arvostaa. Tällaiset naiset pitäisi saada terapiaan ja itsetuntoasiat kuntoon! t: mies, jolla oli elävä pumpattava barbara aikansa

tarvinnut, kun käytit hyväksesi naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita. Missäs te muuten olitte, kun siitä Martinasta kirjoiteltiin? Eikös hänkin ollut salarakas? Häntä kyllä sitten kehuttiin niin kauheasti. On todella valikoivaa nämä mammojen moraalisaarnat näillä palstoilla.

Vierailija
44/50 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en ole itseäni tyrkyttämässä tuolle miehelle. ap

Mahtaa olla kovaa kun joutuu huoraamaan saadakseen jonkun halaamaan sinua edes vähän aikaa.

aina naisessa on vika muttei koskaan siinä av-mamman täydellisessä miehessä.

Vierailija
45/50 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei itse ole ollut samassa tilanteessa :/

Kas, kun kaikki asiat eivät aina ole järjellä selitettävissä saati estettävissä. Itse olen tähänastisen elämäni uskonut ehdottomaan uskollisuuteen, kunnes itselleni kävi "köpelösti". Minä uskon siihen, että jos kotona kaikki on hyvin, muita ei tarvita. Mutta sitten kun ei ole, mitä tahansa voi tapahtua.

Vierailija
46/50 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miehenä voin sanoa sinulle, että mä en kunnioittaisi salarakasta pätkääkään. :) Olen herrasmies ja kohtelen niin, että en osoita halveksuntaani naiselle.. Omaa hairahdustani en voi sanoa rakkaaksi, vaikka lähetin jopa kullittelevia viestejä.. Kävin panemassa tätä naista kuin "vierasta sikaa".. Tämä nainen tykkäsi rajuista leikeistä j kokeiltiin anaalia, sperman nielentää ja kaikkea mitä en haluaisi vaimolle ehdottaa. Se oli puoleltani puhdasta hyväksikäyttöä vaikka nainen oli niin säälittävä, että olisi halunnut minut itselleen.. Jäin kiinni ja sain avioliiton pelastettua, mutta tätä naista en olisi huolinut missään tapauksessa. Miehillä kirjoittamaton sääntö on, että huorat ovat huoria ja vaimot sitten erikseen.. Ennen kuin joku nainen älähtää, niin myös pettävä mies on pukki ja luultavasti myöhemmin erittäin katuva pukki.

Vierailija
47/50 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei itse ole ollut samassa tilanteessa :/ Kas, kun kaikki asiat eivät aina ole järjellä selitettävissä saati estettävissä. Itse olen tähänastisen elämäni uskonut ehdottomaan uskollisuuteen, kunnes itselleni kävi "köpelösti". Minä uskon siihen, että jos kotona kaikki on hyvin, muita ei tarvita. Mutta sitten kun ei ole, mitä tahansa voi tapahtua.

Vierailija
48/50 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei itse ole ollut samassa tilanteessa :/

Kas, kun kaikki asiat eivät aina ole järjellä selitettävissä saati estettävissä. Itse olen tähänastisen elämäni uskonut ehdottomaan uskollisuuteen, kunnes itselleni kävi "köpelösti". Minä uskon siihen, että jos kotona kaikki on hyvin, muita ei tarvita. Mutta sitten kun ei ole, mitä tahansa voi tapahtua.

Helvetin helppo tuomita kun itse ON OLLUT samassa tilanteessa. Seurustelun alkuaikoina mieheni asui eri kaupungissa, mutta mä vietin vapaa-aikaani joskus sen kavereiden kanssa. Huomasin että yhen kaverin mua 10v nuorempi veli oli muhun ihastunut. No, söpö poika, ja mä rupesin leikkiin. Ei menty seksiin mutta nukuttiin yhdessä, halailtiin, pussailtiin, käytiin iltakävelyillä. Inhosin itteeni. En jaksa kertoa koko juttua mut rumasti kävi, paha mieli monelle ihmiselle. Ei kannata pettää eikä sekoilla eikä etenkään leikkiä kenenkään tunteilla, se on pahuutta, ei rakkautta.

Vierailija
49/50 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluat tavata koko miestä jos et itsekkään tiedä mitä hänestä haluat? lisäksi miksi haluat olla niin bitch että alat koko hommaan?

Ja vai on vuosi sinun mielestä lyhyt aika? kyllä' se ihan on riittävä aika siihen että rakastutaan ja ollaan vakavasti yhdessä. mutta sinähän et siiträ välitä? Etsisit jonkun vapaan miehen niin et satuttaisi ainekaan ketään?!? Mutta Kyllä se niin sanottu KARMA vielä kostaantuu tässä sinullekkin jollain tavalla ODOTA VAAN!!! ;)

Hakee jotain kipinää ja luulee että tää on se tapa. Säälittävää.

Vierailija
50/50 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei hevillä puolisoaan pettäisi, eikä varmaan sittenkään. Olin kyllä erään miehen salarakas jonkin aikaa, kunnes mies jätti vaimonsa. Nykyään asumme yhdessä ja hyvin rullaa. Olen silti epäluuloinen miehen tekemisistä, tosin sitä olisin varmaan ilman tätä pettämistaustaakin.

Mutta mutta, ei kannata. Sain ristikseni miehen lapset ja rasittavan ex-vaimon. Helpommalla pääsee kun ottaa jonkun, jonka mukana ei tule mitään rasitteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän