Onko teillä maksukanavia, Netflix jne
Kuinka monta maksukanavaa taloudessanne on käytössä?
Meillä on Netflix ja lisäksi välillä c-more tai joku muu. Tällä hetkellä ja ympäri vuoden siis vain Netflix.
Tuttavaperhe ihmetteli, miten meillä on varaa maksaa monesta maksukanavasta. Itse olen ajatellut, että se on nykyään ihan perus...
Kommentit (18)
Hbomax, disney+, ruutu+, Elisa Viihde viaplay ja cmore.
2 aikuista ja 5 lasta.
Kierrätän yhtä tilauspalvelua kerrallaan. Nyt menossa Netflix ja jossain kohtaa vaihdan sen toiseen. Viimeisen parin vuoden aikana ollut Amazon Prime, HBO ja Disney+. 2-6 kuukautta yksi kerrallaan ja sitten aika vaihtaa toiseen.
Netflix on, eihän se maksa kuin jotain 8 e kk.
Disney+ ja HBO
2 aikuista, keskituloinen ja pienituloinen. En halua maksaa sellaisesta jota en pysty käyttämään koko rahan edestä, siksi ei ole muita. Noilta kahdelta seurataan paljon sarjoja.
Ei mitään mistä menisi maksua. Katson veljen tunnareilla Netflixiä. Ruutuplussan maksan 3 kk vuodesta kun BB tulee.
Netflix, HBO max, Discovery plus, Disney, Elisa viihde ja joku muu nyt en muista nimeä.
2 aikuista ja 3 lasta
Vierailija kirjoitti:
Sen 8€/kk kuvalaatuhan on vain 480p.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä Netflix ja HBO.
Sama. Yhteensä ovat alle 17e/kk. Joku voi päästä halvemmallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvanlaatu on riittänyt mainiosti. Läppäriltä katson sarjoja. Joskus poikkeuksena suuremmalta ruudulta. Televisiota ei ole.
On yksi mutta nyt ei ole tullut vähään aikaan katsottua. Voisi varmaan perua.
Netflixin otin taas ennen kesälomaa, mutta en löydä sieltä mitään katsottavaa. Uraäitejä olen nyt paremman puutteessa pari kautta katsellut, mutta kun työt alkavat niin taidan lopettaa tilauksen.
Jos syksyllä tulee Ensitreffit alttarilla, niin sen ajaksi otan sen Maikkarin kaupallisen, onko se Cmore?
Lisäksi on Spotify.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvanlaatu on riittänyt mainiosti. Läppäriltä katson sarjoja. Joskus poikkeuksena suuremmalta ruudulta. Televisiota ei ole.
Ok, itse katson TV:stä, mutta tuo kuvanlaatu ei riitä siihen millään. Meillä on vain 49" TV mutta jopa HD näyttää huonolta jo, kun blu tayhin on niin iso ero. Ostaisin kyllä jos 8€/kk sais sen single tilin.
Netflix ainoastaan jatkuvasti, taidan irtisanoa senkin kun Better Call Saul päättyy. Ei ehdi/kiinnosta katsoa kaikkea tarjontaa, heikkolaatuista vielä yleensä ottaen.
Mulla on Cmore ja vanhemmilla ruutu+. Kummankin tunnukset on meillä yhteisesti käytössä.
Meillä on Netflix ja Disney+ jatkuvasti. Tykätään katsella sarjoja. Emme käytä alkoholia ollenkaan ja herkkujakin vain vähän. Näillä säästää jo palveluiden hinnan moninkertaisesti.
Ja olemme 5-henkinen perhe, 3 kouluikäistä lasta