Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IIIIIIIK, miten tämä on päässyt tapahtumaan?!? Oi miten!

Vierailija
10.02.2012 |

Kävin viikonloppuna vaateostoksilla aikeina hankkia kivoja kevätvaatteita, mutta kumma kyllä, kaikkien kauppojen peilit olivat leventävää sorttia. En voinut ostaa mitään, koska takapuoleni näytti Australian kokoiselta.

Pieni epäilys alkoi hiipiä mieleeni. Tänään nousin vaa'alle, jota olen vältellyt kesästä lähtien ja karmmiva totuus paljastui. Kesästä kertynyt 6 kiloa ihraa. Olin jo lasten jälkeen päässyt lähes vanhoihin mittoihini, mutta töihin paluu (työpaikkaruokalan tuhdit annokset ja hyötyliikunnan totaalinen loppu) ja stressaava elämäntilanne ovat aikaansaaneet väsymys- ja lohtusyöpöttelyn ja -juopottelun.

Se on ohi nyt siskot! Lähteekö joku pudottamaan kimpassa painoa kesäksi? 5-10 kiloa tavoitteena.

Perustetaanko ketju niille, jotka haluavat ehtiä uikkarikuntoon (kukin määritelköön tämän omalta osaltaan itse) kesäksi? Lähteekö kukaan mukaan?

T. Pulskis, tavoitteena -8 kg juhannukseksi

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä kampanjaamme, vai laitetaanko me joku nasevampi "ryhmä" johon aina palaamme miinuskiloinemme esim viikottain?

Tuisku

Ja kyllä, lauantaiaamun punnitus voisi olla hyvä, niin päästään heti vauhtiin. Aloitatko vaikka sinä Tuisku uuden ketjun, niin ei tule montaa aloitusta samasta aiheesta...

Aurora

Vierailija
22/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti rupes pelottamaan. Karppaako kukaan muu kuin minä? Olen aikaisemmin kokeillut ja totesin kohdallani toimivaksi.

Tuisku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiskulla meni pupu jo pöksyyn :) Lähden kyllä sit mukaan.

Vierailija
24/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kroppa kiinteä. En siis ole mikään "laiha läski".

T. Ilonpilaaja

Vierailija
25/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koristeeksi :))

Madeleine

Vierailija
26/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiskulla meni pupu jo pöksyyn :) Lähden kyllä sit mukaan.

Aurora

Vierailija
27/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perussettiä menen : syö vähemmän kuin kulutat.

Erinäisistä elämäntilanteen muutoksista johtuen ennen niin aktiivinen "urheilu-urani" on saanut väistyä, mutta yritän elvytellä sitäkin mahdollisuuksieni rajoissa uudelleen henkiin. Olen aiemmin mm. juossut aktiivisesti, mm- puolimaratoneja.

Jep, huomenna heti härkää sarvista ja lähtöpainot kehiin! Tänään on siis aikaa jo asetella syömisensä niin, että aamun puntarilukema olisi mahdollisimman köykäinen. Ja varmistaa, että vaakassa on toimivat paristot! ;)

Villiina

Vierailija
28/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa. Miten olisi joku tyyliin:

Tulevan kesän kuumimmat jumalataret haussa

Tai

Kuningattariksi kesäksi

tai

Sulottariksi jotakin :-P

Tee sinnä Madde aloitus, niin me muut hyökätään mukaan. Olkoon tämä kjumalattarien, kuningattarien, prinsessojen tai minkä tahansa tulevien ihanuuksien ketju...

Aurora

Vierailija
29/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä meille tavoitetta sitten. ;)

Kannustusjoukoissa on tilaa!

Villiina

Vierailija
30/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kopsattavaksi jotain ritirimpsuja

Madeleine

Vierailija
31/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Ruusunpuna, koska sen niminen halusin lapsena olla! :D

Lähtöpaino oli 55,7kg kun aloitin pari viikkoa sitten, ja nyt paino on 53,9kg. Punnitsen joka aamu. Tavoite on että saan jälleen painon alle 50 kilon. Ja olen myös lyhyt, ennen kun joku ehtii moittimaan anorektikoksi... Viime kesästä lähtien on tullut kaikki tuo ylimääräinen, silloin painoin vielä 50 kiloa...

nro 20, Ruusunpuna

Vierailija
32/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

? ??• ??????

??? ? ??• ?????? ??? ? ??• ?????? ??? ? ??• ?????? ??? ? ??• ????????? ? ??• ??????

Vierailija
33/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kroppa kiinteä. En siis ole mikään "laiha läski". T. Ilonpilaaja

Treenasin ja olin elämäni kunnossa, pituutta 168 ja painoa alimmillaan 51kg ja lihasta oli siinä todella kivasti. Vaan kuinkas ollaakkaan sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaa ja keho ei toimi ollenkaan kuin ennen: ei vastaa treeniin samalla tavalla, ei palaudu yhtä hyvin, väsymys on jotain niin uskomatonta, että siinä jää liikunnat vähille kun yrittää saada työt ja kodin hoidettua. Kaikki minkä suuhuni laitan tuntuu jäävän vyötärölle, jopa illalla syöty ylimääräinen leipä on aamulla turvotuksena sormissa, silmäluomissa jne.

Vierailija
34/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

????????

Vierailija
35/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

?¸?¸?¸?¸?¸?¸?¸?¸?¸?¸?¸?¸?¸?¸?¸

Vierailija
36/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ehkä kaunis kroppa, mutta sisältä olet ruma ja ilkeä.

Aurora

Vierailija
37/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin muuten pudotukseen mukaan. Tavoitteena n.5kg. Mulla vaan peili mittarina.

Vai jaksatteko mittailla?

Vierailija
38/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nimittäin tosi kannustavaa. Ainakin silloin, jos puntarilukema pysyy samana, mutta sentit pienenee. Sillä estää usein sen innon hiipumisen, jos ja kun paino jossain välin jumittelee.

Villiina

Vierailija
39/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden siis mukaan mittaamalla. Voisitteko ihmiset merkata siis senttien katoamisen samalla kun ilmotatte painon putomisen. Siitä voisi itsekkin hieman päätellä paljonko niitä kiloja lähtenyt.

Tämän vaa´attoman nimi olkoon JENNIFER :-) (maailman kauneimman naisen mukaan, kova tavote..)

Vierailija
40/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla kympillä saa ihan hyvän. Se antaa motivaatiota kun näkee miten kilot tippuu.