Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IIIIIIIK, miten tämä on päässyt tapahtumaan?!? Oi miten!

Vierailija
10.02.2012 |

Kävin viikonloppuna vaateostoksilla aikeina hankkia kivoja kevätvaatteita, mutta kumma kyllä, kaikkien kauppojen peilit olivat leventävää sorttia. En voinut ostaa mitään, koska takapuoleni näytti Australian kokoiselta.

Pieni epäilys alkoi hiipiä mieleeni. Tänään nousin vaa'alle, jota olen vältellyt kesästä lähtien ja karmmiva totuus paljastui. Kesästä kertynyt 6 kiloa ihraa. Olin jo lasten jälkeen päässyt lähes vanhoihin mittoihini, mutta töihin paluu (työpaikkaruokalan tuhdit annokset ja hyötyliikunnan totaalinen loppu) ja stressaava elämäntilanne ovat aikaansaaneet väsymys- ja lohtusyöpöttelyn ja -juopottelun.

Se on ohi nyt siskot! Lähteekö joku pudottamaan kimpassa painoa kesäksi? 5-10 kiloa tavoitteena.

Perustetaanko ketju niille, jotka haluavat ehtiä uikkarikuntoon (kukin määritelköön tämän omalta osaltaan itse) kesäksi? Lähteekö kukaan mukaan?

T. Pulskis, tavoitteena -8 kg juhannukseksi

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavoitteena mahtua lempparihousuihini ja golfhamoseen kesäkuun alkuun mennessä...

Vierailija
2/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavoitteena mahtua lempparihousuihini ja golfhamoseen kesäkuun alkuun mennessä...

Mullakin kaikki housut kiristää vimmatusti. Oletko jo aloittanut ja ehkä jo karistanutkin jokusen kilon vai alkaako sullakin puuha nyt?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite on saada n.5kg pois ja erityisesti kiinteytyä. Olen tässä hiukan jo aloitellut mutta nyt pitäisi alkaa tosissaan tsemppaamaan että kehtaa sitten kesällä kulkea vähissä vaatteissa :)

Vierailija
4/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyessä ajassa tullut takaisin 5kg ja maanantaina menen tutkituttamaan kilpirauhasarvot, eli mulla on vajaatoiminta ja tuntuu että se on lääkityksestä huolimatta pahentunut parissa kuukaudessa. No, toisaalta olen kyllä liikkunutkin vähemmän kuin kesällä, joten johtuu osittain ihan siitäkin.

Vierailija
5/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite on saada n.5kg pois ja erityisesti kiinteytyä. Olen tässä hiukan jo aloitellut mutta nyt pitäisi alkaa tosissaan tsemppaamaan että kehtaa sitten kesällä kulkea vähissä vaatteissa :)

Keksitäänkö jotkut kivat nikit. Mä en taida haluta olla Pulskis. Otetaanko sellaiset nimimerkit, jonka niminen olisi halunnut olla lapsena. Noi on niin rumia noi Potso, LÄskipeba ja muut vastaavat... Eivät motivoi lainkaan :-)

Terveisin, AP joka kutsuu itseään tästeden Auroraksi

Vierailija
6/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksystä (noin puolessa vuodessa) tullut painoa lisää 8-9kg. Kaiken sen olisin valmis luovuttamaan pois itsestäni. Valtava itseinho nakertaa mieltä ja iloa, vaatteet eivät mahdu päälle, mutta uusia isompiakaan en haluaisi ostaa.

Viikkopunnituspäivää kehiin? :)

t. YoYo

Vierailija
7/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki lähen messiin! Pitäs laihtua 5 kiloa ainakin jotta vaatteet näyttäs päällä hyvältä. Vähän liikaa pursuu noi jenkkakahvat sun muuta allilölleröt. Olen jo kuukauden käynyt salilla 4* viikossa, mutta tuloksia ei ole tullut yhtään vielä :( Täytyisi enemmän harrastaa lisäksi jotain airobista ja vissiin syödä vähemmän.

Vierailija
8/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tiputettavaa sellaiset 3-5 kg.

Mitkä teidän lähtöpainot on?

Vierailija
9/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla Amanda :)

Vierailija
10/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 170 cm ja painan 65-68 kg vaihtelee päivästä... Mutta tosiaan on läskiä ei lihasta tää mun massa.

Vierailija
11/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähtöpaino on noin 72kg.

Tavoitepaino 64kg.

Mikä päivä olisi yhteinen viikkopunnituspäivä vai voiko jokainen punnita mikä päivä tykkää..?

Villiina

Vierailija
12/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

76 kg > 65 kg. - 11 kg siis... Mittaa 165, eli paha tilanne on. Tuntuu mahdottomalta, mut voihan aina yrittää. Aloitan nyt.

nimim. Tuisku

Vierailija
13/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan vaan punnituspäivä. Olisiko maanantai?

Toi on kauhea kysymys toi mikä lähtöpaino ja mikä tavoitepaino. Niitä ei melkein haluaisi edes kirjoittaa näkyviin :-(.

Noniin tässä tulee:

Lähtö 75, tavoite 67.

-Aurora

Vierailija
14/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähtöpaino 69kg ja tästä ainakin tuo 6kg pois... Pituutta 168cm

Vierailija
15/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä kampanjaamme, vai laitetaanko me joku nasevampi "ryhmä" johon aina palaamme miinuskiloinemme esim viikottain?

Tuisku

Vierailija
16/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupissan jälkeen ennen aamupalaa. :)

Huomenna voitaisiin siis ottaa ne viralliset lähtöpainot ja siitä sitten viikon päästä ekat pudotukset (toivottavasti!).

Villiina

Vierailija
17/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän laihtua niin paljon kuin mahdollista, mutta toivon saavani pois ainakin -10kg lisää, reilut 4kg on nyt lähtenyt.

Nutraaja 99,5kg, takana tätä nyt 1vko.

Vierailija
18/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa nimekseen Madeleine

Se oli minusta kauneinen tietämäni nimi, kun olin 6v :))

Vierailija
19/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite on 4-5kg vielä pois koska aloitin hieman aiemmin ja olen jo saanut 1,8kg pois.

Vierailija
20/43 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se hyvä otsikko? :))

Vähän tähtiä ympärille, niin pistää silmään.

***** Jussin Jumalatteret *****

Villiina