IIIIIIIK, miten tämä on päässyt tapahtumaan?!? Oi miten!
Kävin viikonloppuna vaateostoksilla aikeina hankkia kivoja kevätvaatteita, mutta kumma kyllä, kaikkien kauppojen peilit olivat leventävää sorttia. En voinut ostaa mitään, koska takapuoleni näytti Australian kokoiselta.
Pieni epäilys alkoi hiipiä mieleeni. Tänään nousin vaa'alle, jota olen vältellyt kesästä lähtien ja karmmiva totuus paljastui. Kesästä kertynyt 6 kiloa ihraa. Olin jo lasten jälkeen päässyt lähes vanhoihin mittoihini, mutta töihin paluu (työpaikkaruokalan tuhdit annokset ja hyötyliikunnan totaalinen loppu) ja stressaava elämäntilanne ovat aikaansaaneet väsymys- ja lohtusyöpöttelyn ja -juopottelun.
Se on ohi nyt siskot! Lähteekö joku pudottamaan kimpassa painoa kesäksi? 5-10 kiloa tavoitteena.
Perustetaanko ketju niille, jotka haluavat ehtiä uikkarikuntoon (kukin määritelköön tämän omalta osaltaan itse) kesäksi? Lähteekö kukaan mukaan?
T. Pulskis, tavoitteena -8 kg juhannukseksi
Kommentit (43)
tänne ilmoittaa oman vaimonsa :D
Ja pyydä tulemaan tuohon uuteen ketjuun. Olisko hän ehkä Helinä-keiju tai Claudia nimimerkiltään?
Aurora
Ps. Myös itse voit liittyä joukkoomme esim. nimellä satyyri tai Adonis, mikäli sulla on tarvetta timmiytyä. Yksi Zeus mahtuu aina meidän jumalattarien joukkoon.
jatketaan siellä. Jumalattariksi kesäksi on ketjun nimi :-)
Sori Madeleine, ei tullut ihan hurjan kaunis otsikko.