Millainen oli elämäntilanteesi 20 vuotta sitten? Eli helmikuu 1992?
Itse olin 15-vuotias yläasteen ysiä käyvä teini :) Hilluttiin joka viikonloppu ulkona ja hauskaa oli.
Kommentit (89)
Ikää huimat 8kk ja risat, vissii temmelsin ympäri kämppää.:)
v.-92 helmikuussa taisin olla puolivuotias ja olla juuri käymässä läpi huulihalkion korjausleikkausta.
Ihan hyvä elämäntilanne, ku kuulemma ainoona potilaista aloin hymyilee ku ventovieraat ihmiset (0hoitsut) tuli hoivaamaan, muut itki.
tosi hauskaa oli kavereiden kanssa. Vanhojen tanssit tanssittiin ja ihkuja illanistujaisia pidettiin toistemme luona.
Huippua!
Itävallassa kavereiden kanssa ja kokenut ensisuudelmani. Olin 17 v ja lukion toisella. Koulussa oli myös tosi hauskaa meidän hauskan ja luovan ystäväporukan kanssa. Vietettiin paljon myös vapaa-aikaa yhdessä, saunailtoja ym. Ihanaa!
Asuin opiskelija-asunnossa ja vietin aika rauhallista opiskelijaelämää. Kun tulin arkisin kotiin, tein kaksi voileipää, keitin teetä ja katsoin Kauniit ja Rohkeat. Sitten läksyt, hetki oleilua ja nukkumaan.
Viikonloppuisin matkustin vanhempien luo ja luuhasin koko viikonlopun poikaystäväni kanssa. Menimme sitten hänen kanssaan naimisiinkin (olemme eronneet yli 10 vuotta sitten).
Tein töitä, pelasin koripalloa ja vietin muutenkin mukavaa vapaata nuoren naisen elämää. Asuin vielä kotona.
ja edellisenä syksynä aloittanut päiväkodin :) eipä juuri muita muistoja :p
välivuosi opiskelusta ja museossa työllistettynä.
Avoliitossa ja ensimmäistä kertaa olin oman elämäni herra.
Olin jäänyt työttömäksi ja muistan kun Kaunarit alkoi. Seurustelin varatun miehen kanssa...
Ihana työkaveri asui vastapäätä ja meillä oli menoa
monenlaista.
Olin vielä kohtalaisen nuori.