Millainen oli elämäntilanteesi 20 vuotta sitten? Eli helmikuu 1992?
Itse olin 15-vuotias yläasteen ysiä käyvä teini :) Hilluttiin joka viikonloppu ulkona ja hauskaa oli.
Kommentit (89)
22v ja elin elämäni hauskinta vaihetta, huolettomana keikkabussissa pitkin suomea ;)
En halua muistella sitä aikaa. Se oli elämäni synkintä aikaa
aikuinen olin jo.
Tosin en tiedä miten aikuinen 20-vuotiaana olin...
Haudoin useamman ihmisen tappamista. Alkoholismi oli päällä. Nykyään viinankäyttö on hallussa ja poliisin labraväki on liian hyvää työssään...
polvileikkauksesta juuri päässeenä, jumalattoman influenssan kourissa, yksin yh:na. ei apua mistään. eskoinen oli 1,5v, ja minä 18v.
selviydyin.
siperia opettaa:D
eipä tainnu sillon paljon huolia tai murheita olla
Sinkkuna elelin, tuohon aikaan varmaan tein päiväduunin lisäksi iltasiivousta kun oltiin seuraavana kesänä lähdössä kaverin kanssa kuukaudeksi Kreikkaan kiertelemään.
Olin juuri tullut tädiksi ensimmäisen kerran.
ensimmäistä vuotta sairaanhoitajakoulussa. Olin muuttanut sen vuoksi Helsinkiin ja hauskaa tietysti oli. Hoitsuilla oli tuohon aikaan paljon yhteisiä pippaloita mm palomiesten kanssa.. Seuraelämä oli siis vilkasta eikä ollut huolta huomisesta..
Huomaamaton perustyyppi luokassa. pari kk myöhemmin tapasin nykyisen mieheni, yhteen muutimme kyllä vasta 6 vuotta myöhemmin. Nyt aviossa 7v ja kaksi lasta. Perushyvää elämää silloin ja nyt.
8 luokalla. Koulukiusaamista takana jo 1.luokasta lähtien. Väsynyt ja halusin pois koulusta ja kaupungista. Joskus myöhemmin keväällä sain muutamasta toisen luokan tytöistä kavereita, joista yhden kanssa kirjoitellaan silloin tällöin vieläkin. Muutin heti peruskoulun jälkeen pois koko kaupungista muualle opiskelemaan. Onneksi elämä muuttu paljonkin tuosta parin vuoden päästä. Toisessa kaupungissa ei kiusattu, ei ollut ketään vanhoja tuttuja. Sain aloittaa uuden elämän.
valmistauduin ylioppilaskirjoituksiin ja biletettiin kavereiden kanssa ankarasti.
16-vuotias, kävin pesistreeneissä ja seurustelin vuotta vanhemman pojan kanssa, en kovin vakavasti tosin ja poika osoittautuikin vars. mulkuksi. Oli samaan aikaan säätöjä muittenki tyttöjen kanssa. Viikonloppuisin tuli käytyä pippaloimassa ja joo sitä viinaakin tuli joskus juotua, jos saatiin joku vanhempi kaveri hakemaan (omppuviiniä, Orange Baltic mixiä, Minttusuklaata jne yök.) :)
Kuuntelin Metallicaa ja muuta heviä. Se oli sitä suruntonta nuoruusaikaa.. :)
meidän perheeseen oli syntymässä pikkuveli, iltatähti.
Edellisenä syksynä kaksi sukulaistamme oli tehnyt itsemurhan.
Muuta en muista!
Olin mennyt naimsiin tammikuussa ja odotin ensimmäistä lastamme. En silloin tiennyt, että mies tulee pettämään ja avioliitto on ohi 15 vuotta ja neljä lasta myöhemmin.
talostamme kalliilla aluella kaupungin vuokra-asuntoon. Aikamoinen kriisin paikka. Olin lukion tokalla ja seurustelin jo tulevan mieheni kanssa.
....että varmaan ihan leppoisa oli elämäntilanne :D
kuudesluokkalainen. Huolettomia aikoja :)
Moi ;)
22v ja elin elämäni hauskinta vaihetta, huolettomana keikkabussissa pitkin suomea ;)
terve terve ;)
aikuinen olin jo.