Suunnitelkaa mulle edulliset mutta kivat treffit jotka voisin järjestää?
Olisi kiva järjestää ihanat treffit, mutta ongelmana on budjetti.
Olen siis työtön joten pyytäisin teiltä mammoilta apua millaiset kivat treffit voisi pienellä budjetilla järjestää?
Kommentit (48)
Työttömät pas--kat eivät käy treffeillä.
Veisin deitin laavulle. Mukaan termariin kaakaota ja eväiksi grillimakkarat, patonkia, salaattia.
LAITA VIESTI OLEN 54 VUOTIAS NA INEN HELSINKISTÄ OTA YHTYTTÄ PIAN T MARITA
Mitäs olette naiset mieltä? 🤔
Jos treffikumppanina olisi
turvallisuusalan 👮 mies -
tohtisitteko pyytää tämän
kotiinne? Deittietiketti tunnetusti
painottaa, että näin ei nainen
missään nimessä toimi 1. treffeillään.
Eka tapaaminen kodin ulkopuolella,
myös pollarin kanssa? 😀 E det så?
MOI L AITA MINULLE VIESTI OLEN 54 VUOTIAS NAINEN OTA PIAN YHTYTTÄ T MARITA
*teoreettinen hypoteesi.
*Treffejä pållarin kanssa ei sovittu.
😆
Ei ketään miestä ekoilla treffeillä kotiin !! Ei edes poliisia.
MOI LAITA VIESTIÄ MINULTA OLEN 54 VUOTIAS NAINEN SAIKO VIESTIN T MARITA TAVATAAN PIAN
Kohta deittiviestiin tulee 18 VPN alapeukkua
tai kumararyhtinen punkero non-binary
hermafrodiitti Putous-hahmo. As usual. 😀
Treffit siis kenen kanssa?
Tuntemattoman kanssa riittää 10min kävely. Itelle ainaki riittää. Todennut tähän asti, ettei ollut mun.
MOI LAITA VIESTEJÄ OLEN 54 V UOTIAS NAINEN HELSINGISTÄ SAITKO VIESTIN T MARITA
Aikooko mode siivota vai poistaa tämän ketjun? Ei jaksaisi kirjoitella suoraan roskiin.
Tsempit mode ja muu ihana Sanomatalon väki. Kaunis kevätpäivä.
Älä vaivaudu jos ei ole rahaa käytettäväksi naiseen. Kyllä miehen pitää maksaa että nainen pääsee kokemaan olevansa haluttu kun mies käyttää rahansa naiseen. Älä vaivaudu treffailemaan ennen kun saat taloutesi siihen kuntoon että pystyt käyttämään naiseen rahaa vähintään 100€ per treffit
Ei mihinkään syrjään, ei kenenkään kotiin vaan ne treffit pitää järjestää julkisella paikalla että naisena ei koe tilannetta uhkaavaksi niin valitettavasti se tarkoittaa kahvilaa tai ravintolaa tai jotain vastaavaa joka maksaa aika paljon suomessa. Tämän takia tyhjä tasku miehiä ei treffailla kun ei niillä ole varallisuutta maksaa treffejä vaadittavissa paikoissa
Piknik. Pieniä hyviä syömisiä (ottimet myös, naisia inhottaa säilykepurkista kouralla kaivava mies) ja vaikka kahvia termoksessa. Mää olisin ihan myyty pienestä retkestä rantapuistoon. Mutta loppuhan on kiinni vuorovaikutuksesta ja kunkin omista mieltymyksistä, eli älä erehdy luulemaan, että tämä on jokin pillunsaantiresepti.
Miehet muuten mokaa todella usein heti alkuun tiedustelemalla naiselta sukuelimen saantia. Ei helvetti, naiset ei ole myymässä eikä lahjoittamassa ventovieraille. On loukkaavaa kysyä kun ei edes tunneta ja sellainen mies putoaa heti roskaluokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät pas--kat eivät käy treffeillä.
Niin sinä et käy ja hyvä niin.
Ap:lle hyvää onnea ja mieli myönteisenä. Älä kuuntele ankeuttajamanosfääriä.
N59
Työttömätkin voivat treffeillä käydä,
ilman muuta.
Todella ankea negaholistinen heitto..
Provopa tietenkin. Kenties sama iipee
kuin 54 vee PÖLKKYKIRJAIN-hahmolla? 😄
kavereita olen 54 vuotias nainen laita viesti minulle saiko viestin minulta t marita
MOI VIESTI MINULTA OLEN