Kokemuksia MyTrendyPhone -firmasta?
Kommentit (310)
Älkää maksako tähän firmaan mitään ennakkoon, tilisiirtona ym, ainoastaan visalla, saatte visa yhtiön kautta rahanne takaisin.
Suosittelen lukemaan kokemukset muualta, jotenkin tänne kerääntyy juuri ne huonoimmat.
Kannattaa pitää kaikki kilkkeet tallessa - takuuvaihtoon pitää olla koko paketti mukana, muuten ei onnistu, eivätkä edes ilmoita jos jotain puuttuu - paska firma
Hieman kuumottaa nyt, kun tilasin sieltä puhelimeeni akun vanhan rikkinäisen akun tilalle. Toki vaikuttaa luotettavammalta kuin kodinkonepalvelut.com ja rdm.com, mutta kuitenkin. Onneksi sivulla sentään on muutama hyvä arvostelu akusta, mutta kokemuksia lukemalla vähän kaduttaa, ja pelottaa. Uuden puhelimen olisi toki saanut suoraan kaupasta, mutta varat eivät sellaiseen riitä itsellä, joten uuden akun päätin tilata jotta edes pariksi kuukaudeksi olisi puhelin ennen kuin on varaa ostaa uusi puhelin. Toivottavasti en tullut kusetetuksi :)
tilasin kännykkään uuden akun, tuli välittömästi, samana päivänä s-posti jossa sanottiin että tilaus oli lähtenyt , ajattelin että tämäpä nopea firma, kului muutama päivä ja posti ei ollut vieläkään saanut pakettia viedäkseen joten lähetin s-postin jossa ihmettelin missä lähetys viipyy? tuli samana päivänä vastaus jossa kysyttiin tarkennusta mikä lähetys, en ehtinyt vastata kun huomasin että posti on saanut lähetyksen kuljetukseen.
tuli paketti ja akku olikin viallinen /käytetty koska ei pidä latausta edes sen vertaa mitä 2 vuotta vanha alkuperäinen jonka tilalle tämän uuden halusin. nyt yritän sen palauttaa mutta on palautus tehty vähän monimutkaiseksi , pitää ensin saada joku palautusnumero netistä ja ei tämä epämääräisen yrityksen netti sivu oikein toimi.
näyttää siltä että aika negatiivisia ovat mielipiteet tästä puljusta muillakin palstoilla..
Tilasin kahdet tabletin suojakuoret. Toiset toumitetut oli väärät. Palautin ja tein reklamaation asiasta. Halusin vain että he vaihtavat oikeisiin ne väärät. 26.10 olivat heillä perillä kun kysyin sitä pari viikkoa sitten. Tänään 18.11 ei ole vielääkään hiiskausta kuulunut sieltä. Minä onneton vuelä maksoinkin heille ne toiset. Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta tämän puljun kanssa...
Puhelin lähti reilu kuukausi sitten vesivahinkohuoltoon. Viikon päästä lähetyksestä puhelin oli vielä matkalla ja kyselin sitten, että missä mennään? No puhelin oli toisen konttorin pöydällä ja tämä konttori ei sattunut olemaan nyt se huoltokonttori. Kehoittivat ottaamaan viikon päästä uudestaan yhteyttä jos mitään ei kuulu. Sitten meni se toinen viikko ja saman sähköpostirumban jälkeen sain tietää, että puhelin oli vääntynyt ja tästä lähettivät kuvankin. Toimituspakkaus oli kuitenkin kunnossa ja asiallinen ja suoranahan se sinne lähti... Muutama viikko meni siinä kun väännettiin lupaa avata takakansi, koska puhelin oli vääntynyt ja eivät voineet antaa takuuta rikkoutuuko takalasi. Annoin luvan moneen kertaan, koska tuota vesivahinkohuoltoa on käsittääkseni aivat helvetin hankala tehdä jos puhelinta ei avaa. Nyt tuli sitten tuomio, että puhelin on korjauskelvoton ja lisäksi yrittivät ottaa kortiltani rahaa lähetyskuluihin, jotka jo kerran maksoin sekä kuntoarvioon, joka aiemmin asiakaspalvelun mukaan kuului huollon hintaan. Että semmonen paja...
Paskaa. Tilasin näytönsuojan puhelimeen (se oli suunniteltu minun puhelimelle) mutta se jäi rumasti roikkumaan reunoilta. Hyi, en tilaa enään.
Paska firma! Tilasin kännykkäkuoret (nahkaiset, noin 50€ hintaiset). Viikon päästä tuli viesti, että tilaus myöhästyy 3-7päivää. Odotin sen ja taas tuli sama viesti. Soitin firmaan, sanoivat, että viikon päästä tulee. Odotin taas. Ei kuulunut mitään, joten laitoin viestiä firmaan, että voin vaihtaa toisenväriset kuoret, koska huomasin, että niitä on heidän varastossaan. Sain vastauksen, että selvä, he vaihtavat tuotteen toisenväriseksi. Heti perään sain vahvistuksen, että nyt tilaus on selvä ja lähtee matkaan. Olin siis maksanut tuotteen heti, kun tein alkuperäisen tilauksen. Kas kummaa. Seuraavana päivänä sainkin taas viestin firmasta, että tilaus myöhästyy 3-7 päivää. Soitin asiakaspalveluun, ja sain kuulla, ettei heillä ole tätäkään tuotetta, vaikka näin olivat juuri edellisenä päivänä minulle kertoneet. Peruutin kaupat, ja nyt odottelen rahoja palautuviksi. Koko prosessi on vienyt kuukauden eikä toivotusta joululahjasta tullut siis mitään. Aivan järkyttävän paska firma ja palvelu!
Ensimmäisen ja viimeisen kerran käytin tätä puljua. Myyvät todellakin tavaraa jota ei heillä lainkaan ole. Tavarat on maksettu ja 3 viikkoa myöhemmin ilmoittavat että ei meillä olekaan näitä.
Tilasin sieltä kuoret puhelimeeni. Tai yritin. Myöhemmin tuli sähköposti, että valitettavasti tuotetta ei ole varastossa, joten ei voida toimittaa. Tähän mennessä olin odottanut 3 viikkoa joten peruin koko tilauksen.
Itse tilaan kuoret kaapelit sun muut amazon.co.uk:sta. Halvempi ja laajempi valikoima kuin mytrendyphone ja tulee 2 päivässä jos tilaan pikana. Viimeinen juttu jonka tilasin suomalaisesta nettikaupasta kesti 4 päivää!! Ei vi ttu suomi postin kanssa!!1!
Kun luen asiakkaitten arvosteluita ja käytän fakespottia tiedän ettei minulle myydä p@skaa.
Jos oikein haluaisin kitsastella tilaisin suoraan kiinasta muttei tälleen monimiljonäärinä tarvi jokaista centtiä laskea.
EN IKINÄ ENÄÄ SORRU TOHON FIRMAAN. KUN EI TOIMI NIIN EI TOIMI!!!!! TULET KIUSATUKSI KUN VALITAT VIT......
MIKÄ FIRMA
Eli siis yritin tilata tablettiin uutta akkua, chatissa kerrottiin että toimitusaika n.2 viikkoa, kuukauden jälkeen kyselin mikä mahtaa olla oikea toimitusaika "emme osaa sanoa, voi voi pahoittelut että tässä kävi nyt näin" toisen kuukauden jälkeen rupesi jo vituttamaan kun ei tuotetta näy ja se oli kuitenkin maksettu. taas asiakaspalvelusta vain pahoiteltiin asiaa eikä osattu kertoa millon tuote olisi saatavana joten päätin sitten perua tilauksen ja jäin odottelemaan rahoja takaisin, 1 viikon kuluessa lupasivat että rahat ovat tilillä mutta sekin on suhteellinen käsite, aivan kuten 2 viikon toimitusaika... KIERTÄKÄÄ TÄMÄ FIRMA KAUKAA!
Tod huonot kokemukset myös. Rikkinäisen tuotteen tilalle "sain" valita tuotteita heidän verkkokaupastaan, ei rahallista korvausta siis. Tavara tulee heille Kiinasta, siksi laatu on vaihtelevaa eikä kaikkea ole heillä varastossa ja toim.ajat voivat olla pitkät. Tod huono putiikki. En tilaa enää ikinä mitään.
En suosittele. Tilasin puhelinkotelon syksyllä 2017 ja muutaman kuukauden käytön jälkeen muovinen osa, johon puhelin napsautetaan, irtosi noin vain. Lisäksi vyöklipsin pinnoite kuoriutui ensimmaisen vyöllelaiton yhteydessä. Tuotetta käytin normaalisti ja siihen mihin se on tarkoitettu. Kotelo osoittautui erittäin heikkolaatuiseksi. Halvasta hinnasta huolimatta tuotteen pitäisi kestää käyttöä johon se on tarkoitettu.
Tein reklamaation tuotteesta kuvien kera ja minulle kerrottiin, että "Tuote ei ole enää palautuskunnossa. Emme voi ottaa reklamaatiota vastaan."
No, vastasin, että ei tietenkään koska kotelo hajosi normaalissa käytössä. Luvattiin viedä asiaa eteenpäin.
Kun kolmeen kuukauteen ei mitään kuulunut, otin uudestaan yhteyttä. Lopputulos oli sama:
"Olen pahoillani näin myöhästyneestä vastauksesta
Ei missään nimessä tätä ei ole mahdollista reklamoida.
Tuote on täysin fyysisesti murskannut.".
Kotelohan ei ole murskaantunut vaan lähettämistäni kuvista aivan selvästi näkee, että muoviosa on irronnut kansista ja vyöklipsin pinnoite kuoriutunut.
Ilmoitin tämän jälkeen, etten viitsi asiasta enempää kinata tuon rahan takia.
Ihmettelen vaan kovasti, etteivät vastaa tuotteistaan näköjään millään tavalla. Takuulla viimeinen ostos tästä firmasta enkä voi mitenkään suositella muillekaan.
Tilasin puhelinkotelon syksyllä 2017 ja muutaman kuukauden käytön jälkeen muovinen osa, johon puhelin napsautetaan, irtosi noin vain. Lisäksi vyöklipsin pinnoite kuoriutui ensimmaisen vyöllelaiton yhteydessä. Tuotetta käytin normaalisti ja siihen mihin se on tarkoitettu. Kotelo osoittautui erittäin heikkolaatuiseksi. Halvasta hinnasta huolimatta tuotteen pitäisi kestää käyttöä johon se on tarkoitettu.
Tein reklamaation tuotteesta kuvien kera ja minulle kerrottiin, että:
"Tuote ei ole enää palautuskunnossa. Emme voi ottaa reklamaatiota vastaan."
No, vastasin, että ei tietenkään koska kotelo hajosi normaalissa käytössä. Luvattiin viedä asiaa eteenpäin.
Kun kolmeen kuukauteen ei mitään kuulunut, otin uudestaan yhteyttä. Lopputulos oli sama:
"Olen pahoillani näin myöhästyneestä vastauksesta
Ei missään nimessä tätä ei ole mahdollista reklamoida.
Tuote on täysin fyysisesti murskannut.".
Kotelohan ei ole murskaantunut vaan lähettämistäni kuvista aivan selvästi näkee, että muoviosa on irronnut kansista ja vyöklipsin pinnoite kuoriutunut.
Ilmoitin tämän jälkeen, etten viitsi asiasta enempää kinata tuon rahan takia.
Ihmettelen vaan kovasti, etteivät vastaa tuotteistaan näköjään millään tavalla. Takuulla viimeinen ostos tästä firmasta enkä voi mitenkään suositella muillekaan.
Jos on aikaa odottaa toimituksia niin siitä vaan.Kiinasta saa nopeammin
Ainakin Microsoft korjasi pudottamani Lumia 950:n (näyttö meni rikki) takuuseen ilman sen suurempia selittelyjä. :) Ei tarvinnut sortua noihin kaiken maailman pilipalifirmoihin niin kuin muiden merkkisten puhelimien kanssa käy.
MyTrendyPhonesta olen tilaillut muutaman kerran suojakuoria ja -koteloita ja kaikki on sujunut hienosti eikä hirveän montaa euroa ole mennyt! :)
Myös Ebaysta olen tilannut elektroniikkaa yms. ja kerran tuli väärä tuote ja sain heti rahat takaisin (ja pitää väärän, tilattua kalliimman tuotteen).