Kokemuksia MyTrendyPhone -firmasta?
Kommentit (310)
Yllättävän paljon postin kanssa ongelmia tällä firmalla. Olen tilannut Kiinasta lukuisia ostoksia ja kaikki on tulleet perille. MyTrendyPhonesta olen tilannut kahdesti ja heti tämä toinen ostos joutui hukkaan...
remos kirjoitti:
No laitanpa minäkin kokemuksia ko. firmasta. Tilasin kännykän laturin. Tilauksessa ja sen toimituksessa ei ollut mitään ongelmaa. Tuli varmaankin noin viikossa. Nyt tilasin muistikortin noin kuukausi sitten ja sitä ei ole ainakaan vielä tullut. Sähköpostiin tuli kuitenkin viesti, että pitäisi tehdä tuotearvio tilaamastani tuotteesta. Vaikeahan se on tehdä, kun ei ole tuotetta näkynyt... Laitoin asiakaspalveluun jo aikaisemmin viestin ja ihmettelin toimituksen hitautta. Sieltä tuli seuraava vastaus:
Pahoittelemme kovasti pitkää odotusta.
Tilauksesi lähetettiin Tanskasta ja tavallinen toimitusaika on 2-5 päivää. Antamillamme tunnuksilla voisit vain tiedustella milloin tilauksesi lähetetään varastoltamme. Kun tilaus on lähetetty sitä ei pysty enää seuraamaan, koska tilaus on lähetetty Postin ykkösluokan kirjekuoressa ilman seurantakoodia. Lähetys saapuu suoraan kotiin: postiluukkuun tai postilaatikkoon.
Pyydämme sinua ystävällisesti odottaa lähetystä 15 työpäivää, jos et kuitenkaan saa lähetystä perille ole hyvä ja kirjoita takaisin meille. Silloin voisit joko purkaa kaupan tai saada uuden lähetyksen.
Kiitos ymmärryksestäsi ja yhteistyöstä etukäteen.
Katsotaan nyt miten tässä käy. Toivottavasti rahat ei menneet mopen pe*seeseen... Päivitän asiaa, kunhan selviää miten käy!
Lähetys tuli tänään myöhässä, joten Posti on kämmännyt ja ko. firmaa ei voi syyttää. Tilaan vastakin, jos hinta/laatu kohtaavat.
Miten tuolta saa jäsenyyden peruutettua? Ihan vaan laittamalla viestiä asiakaspalveluun? Mäki meinaan oon saanu tarpeekseni tästä.
Älkää tilatko, tuntuu olevan huijausta koko toiminta. Väittivät parin viikon jälkeen, että posti palauttanut Tanskasta läheteyt tavarat heille takaisin. Lupasivat lähettää UPS:n kautta jonne sain seuranta koodin. No 5.5.2016 UPS on saanut ilmoituksen tulevasta paketista, muuta ei ole sitten tapahtunutkaan. Eli eivät ole toimittaneet pakettia koskaan UPS:n kuljetettavaksi. Kyselin myöhemmin uudestaan ja kuulema oli jotain ongelmaa UPS:llä ja oli kuulema lähtenyt. UPS:lla edelleen pelkkä ilmoitus tulevasta paketista mutta ei ole pakettia mitä kuljettaa. Yrittävät ostaa aikaa kaiken maailman selittelyillä muiden ongelmista. En voi suositella, onneksi maksoin PayPalilla niin saa rahat takaisin ja firma menettää PayPal tunnarit jos ei ala tavarat liikkumaan vaan jatkuvasti ongelmia toimitusten kanssa
Aivan samanlaisia kokemuksia kuin muillakin, rahat menee mutta tavaroita ei näy eikä kuulu, tavaroiden toimituksia ei voi seurata, koska ei ole seurantakoodia, kannattaa välttää kyseistä firmaa.
Tilasin kaksi puhelinta MyTrendyPhone -firmasta. Lukemani huonot palautteet hiukan mietityttivät, mutta kun kivijalkakauppaan verrattuna säästö oli 140 euroa, päätin tilata. Maksoin varmuuden vuoksi luottokortilla, jotta rahat saa tarvittaessa takaisin korttiyhtiöltä.
Tilauksesta meni 9 päivää kun puhelimet olivat noudettavissa Postista. Hitaampi siis mitä lupaavat, mutta kohtuuaika kuitenkin, ottaen huomioon että ko. puhelimien varastotilanne näytti nollaa tilattaessa. Tilauksessa ei ole Postin seurantakoodia, ainoastaan MyTrendyPhonen oma seuranta, josta näkee ainoastaan sen, milloin ovat lähettäneet. Puhelimet olivat sitä mitä pitikin, mitään ongelmia ei ole ollut. Voin suositella, varsinkin jos hinta on kohdallaan ja toimitusta jaksaa odottaa viikon-pari. Toiminnasta välittyi minulle pikemminkin amatöörimäisyys ja pienet resurssit kuin että olisivat huijaamassa.
Itse olen tilannut sieltä ja omat kokemukset hyviä! Ja jos tuota toimitusaikaa rupeaa katsomaan niin ei se kyllä pidä paikkaansa muissakaan verkkokaupoissa, vaikka ovatkin luottettavia muuten!
Mä tilasin kaksi suojakuorta pari kuukautta sitten. Luin vasta tilaamisen jälkeen netistä kokemuksia, kuoret olivat niin halvatkin niin vähän alkoi epäilyttämään mutta kaikki menikin oikein mallikkaasti! Tilasin kuoret maanantaipäivänä ja keskiviikkona olivat jo noudettavissa lähipostista. Eikä tosiaan oltu hinnalla pilattu, 2kpl aitoja Samsungin flipcovereita 4€ ja postit toisen 4€.
Hei,
minulla kokemus erittäin hyvä. Tilasin sunnuntaina kuoret puhelimeen. Kuoret tulivat tiistaina postin mukana kotiin. Ei siis mitään ongelmia, vaan kaikki toimia todella loistavasti
kyllä olen aina saanut tavaran jonka olen tilannut, ja myös takuu asiatkin ovat toimineet
Ensimmäinen tilaus meni kuten pitikin, ei valittamista. Toisella kerralla tuote oli virheellinen ja lähetin takaisin. Tässä nyt odotellaan, että mahtaako rahoja tulla milloinkaan takaisin... Onneksi ei ollut kovin kallis ostos kuitenkaan.
Toimitusaika n 3 viikkoo vaikka lupaavat 2-3 päivää..minä tilasin kuoret puhelimeen ja samana päivänä tuli viesti että tilaus lähetetty...eipä ole näkynyt..kohta 3 viikkoo menny....sama juttu viime tilauksen kanssa ja sama juttu myös kaverilla😡😡 viimeinen kerta kun tilaan sieltä mitään! !!
Toimitusaika n 3 viikkoo vaikka lupaavat 2-3 päivää..minä tilasin kuoret puhelimeen ja samana päivänä tuli viesti että tilaus lähetetty...eipä ole näkynyt..kohta 3 viikkoo menny....sama juttu viime tilauksen kanssa ja sama juttu myös kaverilla😡😡 viimeinen kerta kun tilaan sieltä mitään! !!
Tässä on nyt 4 viikkoa kuoria puhelimeen odotettu ja ei vastausta Asiakaspalvelusta. Älkää ihmeessä tilata sieltä, 30+ euroa täysin hukkaan. Tuskin kuoria tulen ikinä näkemään
Tilasin Gigantista uuden puhelimen ja My Trendy Phonesta kuoret viime torstaina. Kuoret saapuivat kotiin tänään maanantaina, Gigantin puhelinta odottelen yhä.. Eli tavara saapuis sovitusti. :)
Olen varmaan kännyköiden ja tablettien suurkuluttaja ja Mytrendyphonesta tilannut aika monet kuoret ym. tarvikkeet. Pari viimeistä tilausta kesti kyllä liian kauan tulla jopa minulle, joten nyt testasin ebayn ja tuollaisen diilihiiri.fi kaupan. Näistä molemmista tuli vajaassa viikossa ja oli halvempaa.
Arvaus:
Tilaukset viipyy kun tuotetta ei ole varastossa ja se tilataan kiinasta ja postitetaan täällä uudelleen.
Samat tuotteet saa Aliexpressistä tai Ebaysta, mutta halvemmalla. Tulee varmaan yhtä nopeastikin, ainakin tänne kirjoitettujen kommenttien perusteella...
Viimeisen 3 vuoden kuluessa olen tilannut noin 10 kertaa, joista vain 2 tilausta on tuottanut tuskaa. Liitän tähän Trustpilot-sivustolle 11.6.2016 lähettämäni arvostelun (tämän jälkeen olen tilannut kaksi kertaa, jotka ovat onnistuneet loistavasti; tuotteet tulleet Tanskasta parissa arkipäivässä):
Päätin kokeilla vielä kerran MyTrendyPhonesta tilaamista vaikka edellisellä kerralla menikin 28 päivää kunnes pojalleni tilaamani kännykän suojakotelo tuli lukemattomien mutkien jälkeen perille.
UPS:ltä tuli ihmeellisiä "Hazard" -varoituksia ja ottaessani yhteyttä ostopaikkaan, sieltä ei annettu mitään kunnollista selitystä tapahtuneesta.
Samoin erään toisen tuotteen palauttamisruljanssi ja ilmoitukset, että paketti ei ollut saapunut takaisin yritykseen vielä parinkaan viikon kuluttua, alkoivat epäilyttää koko MyTrendyPhonen luotettavuutta.
Tällä kertaa tilaus ja paketin saapuminen postilaatikkooni tapahtui juuri niin sulavasti kuin muutamilla aikaisemmilla tilauskerroillakin.
MyTrendyPhonen kannattaisi kehittää palveluaan esim. Verkkokauppa(.)comin kaltaiseksi. Heiltähän tulevat ilmoitukset sekä sähköpostiin että tekstareina ja Postin seuraustunnus, jolloin tietää mitä lähetykselle tapahtuu.
Verkkokauppa myöskin lisää palautuksista rahat heti asiakkaan tilille Verkkokauppaan, mistä niitä voi hyödyntää seuraaviin tilauksiinsa tai pyytää palauttamaan ne takaisin asiakkaan omalle tilille.
Aion tilata MyTrendyPhonelta tulevaisuudessakin.
Huonoja kokemuksia!!!!! Tilasin kuoret puhelimeen, maksoin, ja odottelin. Eipä kuulunut kuukauteen mitään. Otin yhteyttä ja siellä kerrottiin, että Postin kanssa on ongelmia (tuotteet ovat joutuneet johonkin tulliin tms.), mutta pian pitäisi tulla. Odottelin ja odottelin, eipä kuulunut mitään. Olen käynyt heidän kanssaan useita sähköposti keskusteluja ja ovat luvanneet palauttaa rahat tililleni MUTTA sähköposti, jossa piti olla liitteenä palautuslomake (tarvitsevat sellaisen, jos rahoja pitää palauttaa), ei koskaan kuulunut -ovat kuulemma yrittäneet laittaa sähköpostiin palautuslomakkeen, mutta yhtäkään viestiä en ole heiltä siihen liittyen saanut. Nyt menee hermot! Älkää vain luottako kyseiseen firmaan!!!! tulenkohan koskaan samaan rahojani takaisin...vai käyttävätkö kenties väsytystaktiikkaa: ei se enää kohta jaksa rahojensa perään kysellä...