Kokemuksia MyTrendyPhone -firmasta?
Kommentit (310)
Nopea toimitus, tarkka tuotekuvaus, kauniisti pakattu ja suojattu, suosittelen yhteistyöhön.
Ostin heiltä älykellon ja kaksi kuorta. Toimitus oli hieman myöhässä, mutta olen tyytyväinen tilattuihin tuotteisiin. Tilaan uudestaan MTP:ltä
Kun lukee netistä kokemuksia MyTrendyPhone -firmasta, huomaa että firma on äärimmäisen
epäluotettava ja toimitusajat eivät pidä paikkaansa. Firman laskutukset ovat monen ostajan kohdalla olleet odottamattoman suuria, varsinkin puhelimen korjauksista ja korjauksista on tullut enemmän vikoja kuin laiteessa oli ennestään. Joillekin ovat myyneet käytettyjä laitteita, uusien laitteiden hinnoilla.
Eipä tullut 5.6.2023 tilaamaani puhelintelinettä. Otin yhteyttä sähköpostitse. Lupasivat lähettää uuden tilalle. Nyt mennyt jo kaksi viikkoa, eikä toistakaan telinettä kuulu. Kuulostaa huijauksesta.
Pariin otteeseen tilannut viime vuosina, on toiminut hyvin.
Hyvän verkkokaupan Mytrendyphonesta tekevät alennukset, erinomainen valikoima, hyvin pakatut tuotteet.
Ostin heiltä mahtavan dronin todella halvalla. Olen erittäin tyytyväinen
Tilasin sieltä tuotteita kesäkuun alussa. Toimitusaika ei pitänyt paikkaansa, mutta tuotteet tulivat kuitenkin kohtuullisessa ajassa (muistaakseni kahden viikon sisällä tilauksesta) ja olivat mitä pitikin. Huonosta maineesta johtuen en olisi halunnut tilata heiltä mitään, mutta haluamaani tuotetta ei saanut muualta, joten oli pakko ottaa pieni riski.
Eiks tää oo näitä huijarisivuja jotka ottaa vastaan tilauksen, varastoa ei ole vaan tilaa sen sitten Kiinasta eurolla ja pitää välistä massit itsellään...
Ostin pelikuulokkeet 6 kuukautta sitten, ne toimivat edelleen hyvin. Olen nyt tilannut GreyLime Power Stone II varavirtalähteen ja odotan sen saapumista. Pieni valitus pitkästä toimitusajasta.
Nettikauppa on hyvin järjestetty ja suunniteltu. Verkkokauppa maksukorteilla toimii hyvin. Kaikki määräajat noudatettiin. Seuraavaan ostokseen asti :)