Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia MyTrendyPhone -firmasta?

Vierailija
07.02.2012 |

Uskaltaako sieltä tilata mitään?

Kommentit (310)

Vierailija
121/310 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut ko. firmassa Huawei P9 puhelin näytön vaihdossa jo jonkin aikaa.

Ensin meni 6 pv että hakivat puhelimen pois postista. Seurasin lähetyksen kulkua seurantakoodilla.

3 pv päästä ilmoitus että ovat vastaanottaneet ja siirtäävät johonkin toiseen yksikköön. Sitten meni 1,5vko niin tuli ilmoitus että puhelin siirretty korjauksista vastaavaan yksikköön. Siitä viikko eteenpäin niin tuli ilmoitus että puhelin vastaanotettu.

" Laitteenne on vastaanottu Mannerheimintiellä ja siirretty huoltoomme. Valitettavasti tällä hetkellä järjestelmässämme ei ole lisätietoa korjauksen aikataulusta.

Teihin otetaan yhteyttä kun laitteenne korjattu, testattu ja valmis lähetettäväksi takaisin.

Olemme pahoillamme viivästyksestä.

Oikein mukavaa päivänjatkoa! "

Nyt on mennyt taas 1,5 vko tuostakin:

" Hyvä asiakas,

Palveluosastomme on vastaanottanut laitteesi ja aloittaa korjausprosessin 2-5 päivän sisällä Korjausten Yleisten Käyttöehtojemme mukaisesti.

Otamme yhteyttä niin pian kuin mahdollista! "

Tuliskohan jo jouluksi takaisin :)

Eipä tarvitse tuonne putiikkiin toista kertaa mitään ainakaan korjaukseen laittaa...

Vierailija
122/310 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin puhelimeeni kuoret/suojakotelon ja kaikki sujui loistavasti. Ensinnäkin, kuoret ovat tyylikkäämmät kuin olen yhdessäkään kivijalkakaupassa nähnyt. Toiseksi ne oli järjettömän edulliset (tyyliin 10,50 €). Postikulut oli maltilliset (olisko ollu 3-4 €). Kolmanneksi, ne tuli ihan pikavauhtia, alle viikossa. Toisin sanoen olen ihan helvetin tyytyväinen, että uskalsin kokeilla. Tosin, jos hintaa ostoksille olisi tullut enemmän, niin olisin kyllä aristellut, kuten aina nettikauppojen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/310 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut sieltä enimmäkseen kännykkään suojakuoria ja koteloita. Niiden kanssa ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa ja olen ollut tuotteisiin tyytyväinen. Kerran yritin sitten tilata laturia pidemmällä johdolla. Laturia ei koskaan tullut, koska heillä ei ollut sitä sittenkään varastossa ja toimitusaika oli tuntematon... Peruin tilauksen lopulta ja sain kyllä rahat takaisin ihan parissa päivässä.

Vierailija
124/310 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa väitti että varastossa on tuotetta ja sitten ei ollutkaan kun tilasi ja toimitus viivästyi.

Vierailija
125/310 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paljon huonoja kokemuksia! Mä tilasin puhelimeen lompakkokotelon ja se tuli heti seuraavana päivänä ja sitte äitiki tilas ja silleki tuli postissa heti. Itse olen siis erittäin tyytyväinen ollut! Ja halvat hinnat!

Vierailija
126/310 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää koskaan tilaa mitään tästä puljusta. Oikeasti..ei niin pientä/halpaa juttua, että täältä tilaisin. Varastossa tuntuu olevan vaikka mitä tavaraa, mutta kun maksat muutaman kympin tavaran ja alat odotella, menee se 3 viikkoa. Jos- ja kun laitteessa on vika, sitä ei saa alle 2 kuukauden vaihdettua toimivaan.

Viestiä ja s-postia tulee jatkuvasti ja kysellään, mitä mieltä palvelusta.

TODELLA HUONOA- JA EPÄLUOTETTAVAA PALVELUA!!!

Tilaa tarvitsemasi tavarat itse ebay:ta ja homma onnistuu :)

Vierailija
127/310 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Olen tilannut sieltä puhelimiin kuoria koko perheelle. Aina ollaan saatu tilatut tuotteet nopeasti ja aivan ehjinä. Ei mitään negatiivista sanottavaa.

Vierailija
128/310 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin riskin ja tilasin 30 000 mAh virtapankin kyseisestä kaupasta. Ei yhtään negatiivista mainittavaa, tuote saapui viikon sisällä ja toimii niin kuin pitääkin.

Vierailija
129/310 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kännykkääni akun vaihdon. Korjaus kesti lähes kuukauden ja tuloksena se, että akkua ei ole vaihdettu lainkaan ja sen sijaan sim-kortin lukija on korjattu, jossa ei ollut vikaa. Reklamoitu kyseistä firmaa. En suosittele kenellekään.

Vierailija
130/310 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan spedefirma. Lähettävät väärää tavaraa ja rahojen takaisin saaminen vaikeaa tai mahdotonta. Varokaa!

Vierailija
131/310 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuote tilattu 28.12.  Seuraavana päivänä tuli sähköposti, jossa ilmoitettiin, että tuote on lähtenyt ja liitteenä oli Postin lähetystunnus ja linkki, josta voi(si) seurata lähetystä. Tänään 2.1. ei vielä ole tullut postin kuljetettavaksi. Kyllä kestää kuljetus varastosta (missähän mahtaa olla) postiin.

Vierailija
132/310 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteiden lähettäminen kesti toista viikkoa ja sitten kun ne vihdoin tulivat, ne olivat vääriä.

Huonoa suomea puhuvasta asiakaspalvelusta ei tilanteessa ollut apua. Lähetin tavarat takaisin, mutta firmapa ei suostu palauttamaan etukäteen maksamiani rahoja.

Vierailija
133/310 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa heiltä.

Kuten aiemmissa kirjoituksissa mainitaan, sivustolla on tuotteita joita eivät ikinä toimita.

Siirtävät vain "tuote sapuu varastoon" päiviä eteenpäin.

Itse tilasin sieltä ja tilauksessa oli 1 tuote jonka toimitusta aina vain lykättiin eteenpäin.

Vaihdoin sen jopa korvaavaan tuotteeseen jota piti olla varastossa mutta sama pelleily jatkui.

Sain jopa postin seurantakoodin lähetyksestä, mutta tilanne postin mukaan oli viikon verran " lähetys ei ole vielä saapunut postille".

Tässä vaiheessa soitin ja peruin koko tilauksen.

Vierailija
134/310 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa!

Vierailija
135/310 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä puhelinta tilaa, kuoria (nahkaisia) olen monia tilannut

Vierailija
136/310 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön määrä negaa täällä palstalla. Luulen, että suurin osa on saanut tilauksensa ajallaan ilman mitään ongelmia. Silloin kun kaikki sujuu hyvin, niin kuvaan ei sitten viitsi mitään kirjoittaa. Itse eksyin tähän keskusteluun sattumalta kun googlettelin mytrendyphonea, kun sivuston osoite oli muuttunu eikä menny siis uusille sivuille, kun kirjailin sen selaimen osoitekenttään.(olivat ilmeisesti vaihtaneet osoitteen https-alkuiseksi, kun googlen kautta löysin perille)

Itse olen ollut jo ehkä noin kolme vuotta kyseisen puljun asiakas, eikä itellä kyllä oo juuri pahaa sanaa. Oon kuintekin tilaillut lähinnä vaan pieniä tuotteita, kuten kuoria ja laturia jne. Niiden kanssa ei oo ollu ongelmia ja saanu paketit ajallaan. Puhelimissa ja tableteissa yms. on kyllä mun mielestä hintavampi kuin Gigantit ja Powerit, joten niitä en siksi oo tilaillu.

Tarvikkeet yms. on kuitenkin mun oman kokemuksen mukaan ihan luotettavaa tilata ja hinnat suomalaisiin kauppoihin verrattuna halpoja. Toki LilyInTheBox tai Amazon on varmaan halvempia, mutta en oo jaksanut niihin rekisteröityä ja mieluummin ostelen myös suomen kielellä.

MyTrendyPhonella myös ihan hyviä alennuskoodeja suht useesti, niin silloin kun oon sellaisia bongannu, niin oon sit koittanu hyödyntää. Alennuskoodeja oon bongannu Picodista, johon oon rekisteröityny käyttäjäksi ja saan ilmotuksen, kun tulee alennuskoodeja mun suosikkikauppoihin. Ehkä noin kerran kuussa oon saanu ilmotuksen MyTrendyPhonen koodeista.

Melkeen millä tahansa nettikaupalla on huonoja arvosteluja netissä. Suosittelen kuitenkin pitämään pienen varauksen siinä, mitä kannattaa uskoa. Varmaan negatiiviset kommentit aina kertoo jotain kaupasta, mutta ne on kuitenkin yksittäistapauksista, joissa jotain menny pieleen. En siis alkaisi yleistämään ja ajattelemaan, että IHAN P**** mesta, en ainakaan tilaa tuolta. 

Vierailija
137/310 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin puhelimeen suojakuoret 2014, tuttu tilasi myös. Molemmat saatiin oikeat tuotteet, tosin toimitusaika oli 2-3 viikkoa.

Vierailija
138/310 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Onko joku koskaan tutustunut tohon hintatakuuseen? 

Ainakin mun mielestä aika vaikeaksi tehty noiden hintojen todentaminen. Vaikuttaa olevan niin paljon hommaa, että tuskin kukaan jaksaa vaivautua. Myös tää lause vähän nauratti:

"Hintatakuu ei koske matkapuhelimia, langattomia puhelimia, Internet tabletteja, iPadeja, musiikkisoittimia, konsoleita, televisioita tai tuotteita Kotiteatteri-kategoriasta. Hintatakuu ei koske kilpailijalla alennuksessa olevia tuotteita."

HIntatakuu ei siis taida koskea juuri mitään :D. 

Vierailija
139/310 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 04.08.2017 "Ukoit Universaali Pöytälaturi - MicroUSB" -laitteen.  Laite saapui postiin 09.08.2017.

Toimitus oli sitä mitä halusinkin joten olen erittäin tyytyväinen hintaan ja toimitusaikaan.

Vierailija
140/310 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin varastossa olleen HDMI-RCA muuntimen. Tuli tänään (KE) kun viikonloppuna tilasin. Ei mitään moittimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä