Kokemuksia MyTrendyPhone -firmasta?
Kommentit (310)
Tilasin suojakuoret, tuli parissa päivässä postilaatikkoon ja kaikki toimi niinkuin piti.
Tilasin kännykkään suojakuoret, meni rikki heti seuraavana päivänä. Myyvät täysin samoja 'made in china'-tuotteita kuin ebay:ssä mutta kalliimmalla hinnalla...
Osaisko joku neuvoa, kun kerta noista kyseisen puljun sivuista ei saa mitään selvää. Eli yritin tilata tuolta parit kuoret laskulla, yritin kaksi kertaa enkä saanut tilausvahvistusta, eikä rekisteröityminen sivuille onnistu ollenkaan (eli en pääse katsomaan mahdollisen tilauksen tilaa tai omia tietoja). Mutta nyt sitten postista tuli kaksi paketti-ilmoitusta, joiden epäilen olevan juurikin nuo kuoret ja vielä kahteen kertaan. Pitäisikö minun hakea paketit vai antaa vain olla? Sori jos kuulostan idiootilta, mutta olen aika hämmentynyt tällä hetkellä.
Älkää ikinä koskeko kepilläkään kyseiseen firmaan. Oma puhelimeni ollut siellä jo 44 päivää. Luvattiin korjata 3-5 päivässä.
Miten tämä firma saa toimia edelleen Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Älkää ikinä koskeko kepilläkään kyseiseen firmaan. Oma puhelimeni ollut siellä jo 44 päivää. Luvattiin korjata 3-5 päivässä.
Miten tämä firma saa toimia edelleen Suomessa?
Olen kyseiseltä firmalta monesti kuoria tilannut ja kaikki on aina perille saapuneet, joten ei valittamista, mutta en silti ikinä lähettäisi puhelinta sinne korjattavaksi! Toivottavasti kännykkä takaisin tulee korjattuna vaikka hetken kestääkin.
Kaksi kuorta tilasin, toimitus kolmessa päivässä suoraan kotiin, en ymmärrä miten niin monella muka ongelmia ollut.. Kuvittelin, että joulun aikaan olisi kauemmin mennyt mutta väärässä olin. Ainoa miinus mielestäni, ettei tilaukselle saanut seurantakoodia (tai sitten en sitä vain löytänyt), mutta toisaalta näin nopealle toimitukselle sellaista ei tarvitse. Toisaalta seurantakoodillisen paketin olisi joutunut hakemaan postista.
Kiitos tästä topikista. Olin tilaamassa tuolta erilaisia suojia uuteen läppäriini mutta tätä topikkia luettuani tyhjensin ostoskorin ja laitoin tilauksen Saksan Amazoniin ja pariin muuhun luotettavaan verkkokauppaan. Muutaman euron kalliimmaksi tuli tilaukset mutta eipähän tarvitse vatuloida trendyphonen kanssa.
Täysi huijarifirma. Ottivat rahat tuotteesta ja ilmoittivat useaan kertaan toimituksen viivästyvän. Lopulta muutamaa viikkoa myöhemmin ilmoittivat, että tuote on peruttu. Onhan tämäkin tapa lainata rahaa. Saa nähdä koska palauttavat rahani. Tätä puljua pitää siis todellakin varoa.
En enää toista kertaa tilaa. Kaksi viikkoa ennen joulua tilasin 200€
edestä 9 tuotetta. Päivää ennen aattoa tuli 4 tuotetta, lopuista ei tietoa
toimitusajoista. Kiva siinä sitten keksiä jotain tilalle koska nämä lahjat
oli aika tarkkaan mietittyä. Uskomatonta rahastusta, mutta tietysti jos saisi nyt lahjat seuraavaan jouluun?????
Tilasin marraskuun alku puolella läppärirepun ja kännykkään suojakotelon. Suojakotelo tuli jo seuraavalla viikolla. Reppua ei näkynyt missään. Kysyin pariin otteeseen ehtiikö reppu tulemaan varmasti ennen joulua, piti ehtiä, mutta ei kuulunut. Peruutin tilauksen ja sain rahat takaisin.
Tillailimpa sitten LG:hen kannet ja USB-haaroituspiuhan ennen joulua.sähköpostivahvistus tuli mut ei paketin haku lapuva.soitto mtp:hen sanovat et jos ei parinpäivän sisään saavu yhteyksiä uuvvelleen ei tullu eli uus yhteys sieltä kysästiin et haluanko uuden lähetyksen vai rahnat takas.mie sanoin et jaksan ootella jos ne tuotteet tosiaan tulee.sieltä sanottiin et okei tavarat tulee ja et sieltä laitetaan sähköposti et tulos.juu niihän se sp tuli siinä mitään uusista lähetyksistä ollu muutako valaehtoinen lupaus pitäs allekirjottaa et en oo jo saanu.en oo vielä allekirijottanu mut katellaan loppuun asti miten tarina päättyy.
Juu vähän itteenikin ihmetyttää nää muiden kokemukset...... Taitaa olla vaan paskapuhetta ja yrityksen mustamaalaamista.. Itselläni ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia tuotteiden toimituksessa. Tällä viikolla tilasin puhelimeen lompakkokotelon ja 2 turvakalvoa, maanantaina tilaus ja keskiviikkona oli jo laatikossa :)
Tänään laitoin tilaukseen pari suojakuorta puhelimeeni ja vasta jälkikäteen aloin lukea käyttäjien kokemuksia. Nyt kyllä hirvittää, mutta palataan asiaan kun jotakin tapahtuu, tai ei tapahdu ;)
huehue kirjoitti:
Juu vähän itteenikin ihmetyttää nää muiden kokemukset...... Taitaa olla vaan paskapuhetta ja yrityksen mustamaalaamista.. Itselläni ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia tuotteiden toimituksessa. Tällä viikolla tilasin puhelimeen lompakkokotelon ja 2 turvakalvoa, maanantaina tilaus ja keskiviikkona oli jo laatikossa :)
Ei ole paskapuhetta. Kuukauden olen jo odotellut tilausta, edelleenkään ei mitään tietoa sen tulosta, vaikka jo kaksi kertaa olen kysellyt, onko tilaus matkalla. Nyt lupasivat maksaa rahat takaisin, katsotaan...
Itse tämän luettuani tilasin http://kauppa.covery.fi sivulta jenkeissä valmistetun kuoren omaan Samsungiini meni noin viikon verran, että tilaus tuli, mutta kuori on kyllä tosi hieno ja laadukkaan oloinen. :).
Suojakalvo Huawei Honor 7:n tuli muutamassa päivässä, koteloa joutuduin odottelemaan yli kuukauden. SIvuilta ei käy ilmi, onko tuotetta varastossa vai joutuuko sitä odottelemaan viikkoja. Tuotteiden laadussa ei ollut moittimista.
Olen itse tilan tuolta kaksi takakuorta ja nopeasti on tullut. Kannattaa katsoo onko tuotetta jäljellä miten paljon ja kyllä näkyy paljlnko on tuotetta vielä varastossa.
Lähetin iPhone 3GS puhelimen huoltoon n. vuosi sitten kosteusvaurion korjaukseen. Kyselin puhelinta aluksi tasaisin väliajoin vaan ei kuulunut vastausta. Kävin paikan päällä Mannerheimintiellä mutta opastivat tekemään reklamaation sähköpostitse.
Nyt yllättäen tänään tuli vastaus ettei puhelinta voi korjata. Haluaisivat tilinumeroni rahojen palautusta varten mutta ei tuo kovin luotettavalta puljulta vaikuta. Tästä vois melkeen tehdä rikosilmoituksen!
Kas. Sain rahani takaisin, tehtyäni kirjallisen vaatimuksen rahojen palauttamisesta välittömästi.
Asiointi kyseisen yrityksen kanssa on osaltani ohi ikuisesti.