Kokemuksia MyTrendyPhone -firmasta?
Kommentit (310)
Aivan paska lafka kaikin puolin.
sekundaa vääriä tuotteita, epämääräiset toimitus ajat, reklamaatiot yhtä tuskaa.
ÄLKÄÄ SUOSIKO TÄLLÄSTÄ HÄMÄRÄ PULJUA !!
älkää tilatko mitään. eivät lähetä ja vetoovat vain siihen et odota 10 päivää
Oho, ompa täällä paljon huonoja kokemuksia kyseisestä firmasta. Mä tilasin muutama viikko sitten sieltä puhelimeeni suojakotelon. Kotelo tuli 2 arkipäivässä, hyvin pakattuna ja täysin ehjänä. Ei mitään valittamista itellä ainakaan tämän ensimmäisen tilaukseni perusteella.
Olen ostanut tuolta puhelimeeni (samsung galaxy s4) pari kpl vara-akkuja (samsungin omia!). Tulivat viikossa eikä tuotteissakaan mitään vikaa, akut kun ovat nykyään mitä ovat. Taisin valita maksutavaksi laskun, varmemmin saapi tuotteensa kotimaisista verkkokaupoista sillä tyylillä :)
itsekin tilasin 2.3. kolme tuotetta yht 46,90€ joita kaikkia oli sivujen mukaan varastossa. maksoin tuotteeni kortilla ennen tätä "tilaa ennen XX:XX:XX aikaa ja tilauksesi lähetetään tänään". No tilauksesta tuli vahvistus ja ilmoitus, että se on lähetetty. Seuraavana päivänä tuli viestiä että maksuni ei ole kortilla mennyt läpi? No ei siinä mitään otin yhteyttä asiakaspalveluun livechatin kautta ja kysyin että miten voin tilauksen maksaa? No vastauksena tietenkin että tee uusi tilaus.. tein ja maksoin verkkopankilla. Tämän jälkeen tulee taas uudet tilausvahvistukset ja myös ilmoitus lähetetystä paketista. Myöhemmin samana päivänä tulee ilmoitus että yksi tuotteista on loppu. Tietysti otin yhteyttä taas livechatissa ja kerroin että selvästikin teillä on se tuote siinä minun edellisessä paketissa. Tässä vaiheessa mainittakoon että edellinen asiakaspalvelija sanoi kertovansa asiastani varastomiehelle, eikä olisi mitään ongelmaa lähettää samaa pakettia. No tämä toisen kerran asiakaspalvelijani ilmoitti tylysti vaan, että ei meillä ole tuotetta huolimatta siitä, että olin sen juuri edellisenä päivänä tilannut ja heidän mukaan se oli jopa jo lähetettykin! Noh olen ollut jokatapauksessa yhteydessä asiakaspalveluun paketin tiimoilta jo useita useita useita kertoja ja nyt on kulunut lähetyksestä ainakin 10 arkipäivää eikä vieläkään tietoa missä ovat vaikka 8.3. tuli ilmoitus tästä loppuneestakin tuotteesta. "TUOTE POSTITETTU"... Vastaukset livechatissa luokkaa: "Postilla jotain ongelmia." Tod.näk. en tule enää ikinä täältä mitään tilaamaan. Saa nähdä mitä tästä tulee ja saanko tuotteita tai rahoja ikinä.
Näyttäisi siltä, että sivusto on erittäin epäluotettava.
Tilasin sivuilta suojatarvikkeita ja akunlaturin puhelimeeni noin kolmenkymmenen euron edestä. Nettisivujen mukaan 8.3.2016 olisi minun tilaukseni lähetetty. Nyt on 18.3.2016, eikä tilausta ole vieläkään näkynyt. Soitin asiakaspalveluun ja he sanoivat, että olisin yhteydessä vielä maanantaina, jonka jälkeen lupasivat lähettää rahat tuotteesta takaisin mikäli tilaus ei ole vielä saapunut postitse.
Tutkin kyseisen firman facebook-sivuja ja suurimmaksi osaksi on annettu yhden tähden arvosteluja. Toimivat näköjään vielä ympäri Eurooppaa ja jokaisen maan facebook-sivuilta käy ilmi, että lähetyksissä on ollut ongelmia.
Syy, miksen täysin itse tätä tuomitse huijaussivustoksi sadan prosentin varmuudella on se, että lähtökohtaisesti uskottavat facebook-profiilit ovat satunnaisesti käyneet antamassa hyvää palautetta.
Mikäli toivot tavallista, luotettavaa verkkoasiointa, en todellakaan suosittele kyseistä sivustoa kenelläkkään.
PS. Lähetin tämän vastauksen tähän viestiketjuun, koska googlehaku näyttää tämän ensimmäisenä tuloksena kyseisen sivuston kokemuksiin liittyen.
Olisinpa lukenut näitä kokemuksia ennen kuin tilasin suojakuoret puhelimeeni ja maksoin ne verkkopankissa. Väittävät lähettäneensä, mutta mitään ei ole tullut. Keskustelua on nyt käyty emailissa viikkoja, kunnes nyt sain lomakkeen, missä pyydetään "valaehtoista" vakuutusta, etten MINÄ yritä huijata. Sitten kuulemma suostuvat vielä yhden kerran lähettämään tuotteen. Entä jos ei tule tälläkään kertaa? On varmasti viisaampaa pyytää rahat takaisin. Vaikka viesteistä päätellen niitäkään ei saa täysimääräisenä. Pysykää kaukana tästä firmasta, on minun neuvoni.
Ite tilasin kaksi tuotetta jo yli 2 vkoa sitten. Tuotteita ei näy. Tänään rupesin tiedustelemaan tilaustani ja syyttivät postia.
"
Kiitos paljon yhteistyöstänne.
Arvostamme kärsivällisyyttänne ja ennen kaikkea ymmärrystänne!
Olemme vihdoin saaneet vahvistuksen Postilta, että tilausten virheellinen lajittelu on korjattu.
Asiakkaiden alkuperäiset tilaukset ovat matkalla. Tilausten on arvioitu saapuvan teille Pääsiäisen jälkeen.
Tämä tapahtuma on ollut todella erikoinen tilanne ja vakava haaste meille kaikille - enemmän kuin 6000 tilausta oli lähetetty väärään osoitteeseen johtuen postin lajitteluvirheestä.
Olemme täysin tiedostaneet ongelman valtavat mittakaavat ja toivomme että suotte meille vielä yhden mahdollisuuden tulevaisuudessa osoittaa palvelumme laadun.
Pahoittelemme syvästi kaikkia aiheutuneita ongelmia, joita tämä viivästys on aiheuttanut teille."
Saa nähdä tuleeko tilatut tuotteet koskaan perille :/
Onko muilla ollut niin tilasin 2kk sitten kuoret mytrendyphonesta niitä ei ikinä kuulunnut peruin tilauksen kauheen tappelun kautta sain rahani takaisin mut tänään ne kuoret sit kuitenki tuli postissa? En nyt oikeen ymmärrä
Tilasin pari suojakuorta kännykkään, toimitus kesti noin kuukauden! Molempia tuotteita oli varastossa sillä hetkellä kun tein tilauksen. En olisi tilannut tuolta jos olisin tiennyt toimituksen kestävän niin pitkään.
Sain tuon vastaavan mailin viikko sitten, yli kolme viikkoa sitten tilaamaani puhelimen akkua lupailtiin myös tälle vkolle. Ei ole näkynynnä.Todella hoono soomi asiakaspalvelussa, selitys postiongelmista ja spammimainosta mailiin perään vielä. Eipä tässä voi syyttää kuin itseään mitä meni tilaamaan ennenkuin tarkisti kyseisen kaupan kunnolla. Koitan kyllä silti saada edes rahani takaisin.
EN SUOSITTELE KÄYTTÄMÄÄN TÄTÄ FIRMAA. Luvattu toimitusaika (2-3 päivää) ei pidä, vaikka tilattaessa näyttää tavara olevan varastossa. Olen pari viikkoa odotellut tilausta. Puhelimessa puhuvat huonoa suomea ja väittävät, että tilaus on lähtenyt jo 2 viikkoa sitten.
En voi suositella. Olen tilannut (ja maksanut) tuotteen jo maaliskuun alussa, ei ole vieläkään tullut, vaikka toimituksen piti olla 2-3 päivää. Kun kyselee, tule sieltä joku hoono soomi vastaus, selvästi käännetty jollain google-kääntäjällä! Vit*uttaa, seuraavaksi otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
hei saako täältä mitään??...mulla vasta 3vk.kestänyt puh.kotelo tilaus..Olen lukenut näitä "juttuja" EI hyvältä näytä..Ja sinne EI pääse puhelimella vaikka kuinka "valitsee 1 tai 2 niinkuin "KÄSKETÄÄN"....ONNEXK EI menny ku 15 euroo....
No "oppirahat" piti maksaa....EN ENÄÄ I K I N Ä Osta mitään netistä piste.
Näyttää toistuvan samat kuviot ja selitykset! Meillekin tuli rikkinäinen tuote. Nyt on kuulemma jo pari kertaa lähettäneet tilalle uuden muttei vaan ole tullut perille. Postitusongelmia Ahvenanmaalta jne. Lähetystunnusta ei saa selvittämistä varten vaikka kuinka pyytää. Taitavat saada suurimman tuoton kalliista asiakaspuheluista.
Todella iso taistelu nyt meneillään tämän kyseisen firman kanssa. Sielä on asiakaspalvelun tila sellainen, että työntekijä kertoo ettei tiedä esimiehestään edes sukunimeä ja etunimenkin vain mietittyään kovin. Oman nimensä kertoi kun kolmeen kertaan kysyin.
Pojan puhelin lähetetty sinne korjaukseen kolme viikkoa sitten, tuli takaisin rikkinäisenä ja nyt odoteltuani taas viikon, eivät edes löydä puhelinta varastoltaan. Vaadin rahoja takaisin ja rikkinäistä puhelinta takaisin sekä hyvitystä tästä farssista. Odotan huomiseen, jolloin pitäisi saada tuon kuulun esimiehen vastaus asiassa. Tosin minulle kerrottiin että se voi olla vaikeaa koska esimies on tansakalainen eikä puhu suomea. Jos huomena saan mitä vaadin en etene asian kanssa virallisia teitä ja lopetan tiedon levittämisen netissä tähän.
Uskomatonta touhua. En voi suositella kenellekään.
Vältä! Ostettu tuote ei koskaan tullut ja rahojen takaisinmaksu ei onnistunut vaikka ostos oli maksettu verkkopankissa.
Samaa käsittämätöntä ylenkatsontaa ja turhia lupauksia,ei puhuta hyvin suomen kieltä,ja posti oli kuulemma lajitellut 6000 konetta väärään osoitteeseen,meilasivat!Ihan sekavaa muka suomea,sotkuista tiedotetta!
Soitin firmaan ensin,että kannattaako latausporttia vaihtaa koska huomattu kosteutta,mutta kun puhelin toimi puoli vuotta muuten,kunnes ei ryppyyn menneitten usb- portin folioiden takia ladannut vain virtaa,niin sanoi sillä kertaa hyvää suomea puhuva nainen:" No lähetä nyt vain se puhelin tänne,maksamatta diagnoosimaksua ennalta.Katsotaan kannattaako korjata!"
Asiasta ei tiedotettu mitään,siis diagnoosista ja onkin nyt selvää,ettei sitä oltu katsottu,tai jos oli,niin ei välitetty,vaan RAHAT VAIN POIS ! Tuli viimein,raportin kera,ja kai intialaisen mekaanikon nimi,josta ei saa selvää,eikä puhelin ladannut virtaa millään laturilla,eikä raportin mukaan oltu kokeiltu (muka?) toimiiko puhelin,netti,mikrofoni yms.- tai mikään!
Nyt meilin kautta mekaanikko oli sanonut yhdelle viestinaiselle,että lähettäisin puhelimen takaisin! Eivät voineet luvata maksaako he lähetyskulut.
Veinpä asian Kuluttaja-asiamiehelle.
Puhelin kostui jo takuuaikana,mutta Elisan? huolto ei sitä korjannut,koska en voinut tuoda puhelinta HETI huoltoon.Kosteus saattoi tulla alunpitäenkin huonosta läpästä,koska se oli vaikea saada kunnolla kiinni,repsotti puoliksi irti kinnityspäästä.Liimasin sen lopulta kiinni itse,sen muka takuuhuollon jälkeen.
Nyt olen kuullut,ettei puhelimia takuuhuolleta enää ollenkaan.Totta?
Kamlaa tuhlausta kaike tapaa,tämäkinmaksoi n.200€.
No laitanpa minäkin kokemuksia ko. firmasta. Tilasin kännykän laturin. Tilauksessa ja sen toimituksessa ei ollut mitään ongelmaa. Tuli varmaankin noin viikossa. Nyt tilasin muistikortin noin kuukausi sitten ja sitä ei ole ainakaan vielä tullut. Sähköpostiin tuli kuitenkin viesti, että pitäisi tehdä tuotearvio tilaamastani tuotteesta. Vaikeahan se on tehdä, kun ei ole tuotetta näkynyt... Laitoin asiakaspalveluun jo aikaisemmin viestin ja ihmettelin toimituksen hitautta. Sieltä tuli seuraava vastaus:
Pahoittelemme kovasti pitkää odotusta.
Tilauksesi lähetettiin Tanskasta ja tavallinen toimitusaika on 2-5 päivää. Antamillamme tunnuksilla voisit vain tiedustella milloin tilauksesi lähetetään varastoltamme. Kun tilaus on lähetetty sitä ei pysty enää seuraamaan, koska tilaus on lähetetty Postin ykkösluokan kirjekuoressa ilman seurantakoodia. Lähetys saapuu suoraan kotiin: postiluukkuun tai postilaatikkoon.
Pyydämme sinua ystävällisesti odottaa lähetystä 15 työpäivää, jos et kuitenkaan saa lähetystä perille ole hyvä ja kirjoita takaisin meille. Silloin voisit joko purkaa kaupan tai saada uuden lähetyksen.
Kiitos ymmärryksestäsi ja yhteistyöstä etukäteen.
Katsotaan nyt miten tässä käy. Toivottavasti rahat ei menneet mopen pe*seeseen... Päivitän asiaa, kunhan selviää miten käy!
Tilasin iPhonen suojakuoret ja tuli n. viikossa. Maksoin laskun vasta tuotteen saatuani. Ei ongelmia. Normikaupoista ei saa kivoja suojakuoria. Näillä suuri valikoima.