Olen persoonallisuushäiriöinen ja eristäydyin siksi vapaaehtoisesti. Kysymyksiä?
Minulla on diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö. Kuulun siis siihen ihmisryhmään, jota joidenkin mukaan kannattaa välttää kuin ruttoa. Eli minun kanssani ei kannata seurustella tai avioitua ja ystävänäkin olen mahdoton. Luettuani kaikenlaisia kuvauksia siitä, millaista tuhoa voisin saada aikaan, päätin, että olen ihmisten kanssa tekemisissä niin vähän kuin mahdollista. Nyt en ole yli vuoteen tavannut juuri ketään.
Haluatteko kysyä jotain?
Kommentit (500)
terveitä ihmisiä, ei sinun seuraasi tarvita.
Se mies on nyt sitten kadonnut, joten toista tapaamista ei taida tulla koskaan. Olen jossain määrin pettynyt. Joinakin päivinä tuntuu tylsältä ja yksinäiseltä. Iltaisin onneksi helpottaa ja yö tulee aina nopeasti. Edessä oleva kesä huolestuttaa hieman.
Ei tämän elämän ihan näin pitänyt mennä. -ap-
Kun yksi lähtee, toinen tulee tilalle. Paitsi jos heti ripustaudut ja alat suunnitella häitänne kaks tuntia ensitapaamisesta, niin kuka tahansa juoksee karkuun.
Kun yksi lähtee, toinen tulee tilalle. Paitsi jos heti ripustaudut ja alat suunnitella häitänne kaks tuntia ensitapaamisesta, niin kuka tahansa juoksee karkuun.
Tuskin tämä kyseinen mies huomasi kiinnostustani. Olisin vain halunnut jutella vielä.
Mutta mitenköhän se "toinen tulee tilalle"? -ap-
Kyllähän minä tätä itsenäisyyttäni ja vapauttani olen kovasti vaalinut ja siten säästynyt noilta vaivoilta. -ap-
mutta siinä välissähän voit harrastaa laastarisuhteita ja ottaa noita kertakäyttöäijiä suomi24-treffipalstalta.
Takuulla saat vastauksia miehiltä, vapailta ja varatuilta useamman kymmenen naamasi olisi petolinnun perse.
Niille miehille riittää se, että sulla on riekä jalkovälissä etkä sitä pihtaile.
Pidä hauskaa kertakäyttömiesten kanssa ja oottele sitä oikeeta rauhassa.
mutta siinä välissähän voit harrastaa laastarisuhteita ja ottaa noita kertakäyttöäijiä suomi24-treffipalstalta.
Takuulla saat vastauksia miehiltä, vapailta ja varatuilta useamman kymmenen naamasi olisi petolinnun perse.
Niille miehille riittää se, että sulla on riekä jalkovälissä etkä sitä pihtaile.
Pidä hauskaa kertakäyttömiesten kanssa ja oottele sitä oikeeta rauhassa.
Ei minulla ole mitään mielenkiintoa tuollaisiin suhteisiin. -ap-
mutta siinä välissähän voit harrastaa laastarisuhteita ja ottaa noita kertakäyttöäijiä suomi24-treffipalstalta. Takuulla saat vastauksia miehiltä, vapailta ja varatuilta useamman kymmenen naamasi olisi petolinnun perse. Niille miehille riittää se, että sulla on riekä jalkovälissä etkä sitä pihtaile. Pidä hauskaa kertakäyttömiesten kanssa ja oottele sitä oikeeta rauhassa.
Ja ajanvietteeksi sitä oikeeta etsiessä. Riesan niistä voi tietty saada, mutta kuka käskee antamaan oikeaa puhelinnumeroaan tai osoitettaan?
tärpätä tai noitten vapaiden suuntien pippaloista, niissähän te ei-täydelliset ihmiset käytte.
Ota joku ex-venkula tai piripää ja voitte yhdessä ylistää Jeesusta ja parantaa toisianne.
mutta siinä välissähän voit harrastaa laastarisuhteita ja ottaa noita kertakäyttöäijiä suomi24-treffipalstalta. Takuulla saat vastauksia miehiltä, vapailta ja varatuilta useamman kymmenen naamasi olisi petolinnun perse. Niille miehille riittää se, että sulla on riekä jalkovälissä etkä sitä pihtaile. Pidä hauskaa kertakäyttömiesten kanssa ja oottele sitä oikeeta rauhassa.
Ja ajanvietteeksi sitä oikeeta etsiessä. Riesan niistä voi tietty saada, mutta kuka käskee antamaan oikeaa puhelinnumeroaan tai osoitettaan?
Ei tuollainen ole minusta myöskään hauskaa ajanvietettä. -ap-
tärpätä tai noitten vapaiden suuntien pippaloista, niissähän te ei-täydelliset ihmiset käytte.
Ota joku ex-venkula tai piripää ja voitte yhdessä ylistää Jeesusta ja parantaa toisianne.
En aio lähteä haalimaan itselleni ongelmatapauksia mistään sinkkupippaloista. Olen muistaakseni kirjoittanut aiemminkin, että seuraa järjestyy varmasti, jos ei ole mitään kriteerejä. Saisin jonkun entisen tai nykyisen piripään seurassa raivokohtauksen alle puolessa tunnissa. -ap-
Viesti lähti eilen illalla. Saankohan taas odotella viikkoja vastausta? -ap-
Taidan todellakin olla liian hidas. Jäin miettimään tuon vanhan tuttavuuden tapaamista liian pitkäksi aikaa. Oikeastaan en erityisemmin halunnutkaan tavata häntä, mutta olisihan hetken voinut jutella ja ihmetellä ihmisseuraa. On vain niin vaikeaa puhua itsestään, kun ei ole mitään erikoisempaa kerrottavaa, ja ainahan ihmiset kysyvät kuulumisia. -ap-
kuulla että se mies otti yhteyttä! :)
eläkä välitä noista jotka sua "tylyttää" täällä. ihmeen kärsivällisenä ja asiallisena olet pysynyt,vaikka moni yrittääkin mielesi pahoittaa!
edelleen pidän sua miellyttävänä ja mukavana ihmisenä,vaikka muuta väitätkin!
kuulla että se mies otti yhteyttä! :)
eläkä välitä noista jotka sua "tylyttää" täällä. ihmeen kärsivällisenä ja asiallisena olet pysynyt,vaikka moni yrittääkin mielesi pahoittaa!
edelleen pidän sua miellyttävänä ja mukavana ihmisenä,vaikka muuta väitätkin!
Kiitos kannustuksesta. Tällaisella palstalla on helppo laukoa nopeasti, mitä mieleen juolahtaa. Voi olla, että joitakin myös ärsyttää koko tämä pitkä ketju, mutta ehkä he osaavat jo olla lukematta tätä.
Siltä mieheltä tuli lyhyt vastaus viestiini, mutta ei ollut kysymystä tai mitään ehdotusta jatkosta. Ei vaikuta kovin lupaavalta. -ap-
kiinnostava ihminen? Et minunkaan makuuni erityisemmän kiinnostava ole, koska ajattelet liikaa, et ole aito kun olet niin estynyt.
Tai voi siinä olla sekin vaihtoehto, että et vaan sille miehelle ollut sopiva, ehkä jollekin muulle, mutta ei se sua kotoo tuu hakemaan.
kiinnostava ihminen? Et minunkaan makuuni erityisemmän kiinnostava ole, koska ajattelet liikaa, et ole aito kun olet niin estynyt.
Tai voi siinä olla sekin vaihtoehto, että et vaan sille miehelle ollut sopiva, ehkä jollekin muulle, mutta ei se sua kotoo tuu hakemaan.
Jotain tuollaista siinä taitaa olla. Pitäisi varmaankin ajatella vähemmän. Olen jo vähän vanhakin. Miehet haluavat nuorempia naisia. Ennenhän he hakivat kotoakin. -ap-
sinut. Mutta ei se niin mene, sun täytyy tehdä se ihan itse. Miehet harvemmin jaksaa ketään hoitaa, sellaista tyyppiä sä et tuu löytämään, ellet löydä jotain sekoa, joka yrittää käännyttää sut uskoon tai jotain tyyppiä, joka tahtoo muokata susta pikkuorjattarensa.
ja valitsin miehekseni persoonallisuushäiriöisen jota ei pysty kestämään kukaan tervepäinen, mutta mä jaksan juuri näiden persoonallisuushäiriöiden takia. En ole mielestäni eristäytynyt, vaikka itsekseni viihdynkin. Kaikki jotka minut tuntee tietää, että olen persoonallisuushäiriöinen ja että minulla on sivupersoonahäiriö, mutta ei se tunnu haittaavan ketään.Rohkeasti vaan ulos ja ihmisten seuraan