Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Haukio on kaikkea sitä mitä työttömät palstapaksukaiset

Vierailija
06.02.2012 |

neukkukuutioissaan eivät ole eivätkä koskaan tule olemaankaan. Siksi häntä haukutaan tällä palstalla.

Haukio on nuori, kaunis, hyvin koulutettu, monella saralla lahjakas, varakas, naimisissa rikkaan miehen kanssa ja nyt hänestä tuli vielä maan vaikutusvaltaisin nainen.

Ei ole ole, että palstamammat tukehtuvat sidukkaan ja sipseihin silkasta raivosta.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta on outoa että nuori, kaunis, lahjakas nainen haluaa elää eri sukupolvea edustavan "papan" kanssa. Missä on hänen elämänvoimansa, uuden sukupolven ajatuksensa, rohkeutensa, tulevaisuudenuskonsa? Sen sijaan että hän rakentaisi oman sukupolvensa maailmaa, hän nysvää tyylikkäänä ja lahjakkaana pappapiireissä, anteeksi nyt, melko nuhjuisissa tunnelmissa. Outoa! Ja kun äitinä tietää ettei ihminen, joka ei ole kasvanut vanhemmaksi tajua oikeesti yhtään mitään lapseperheiden elämästä, eikä varmaan muustakaan vastaavasta elämän haasteesta- siitä ettei kaikki ole aina selkeästi kontrollissa yms- niin mitäpä luulette jennin osaavat ajatella esim. lapsiperheiden tarpeista? Ei todellakaan mitään.

Mutta siinä ei ole mitään outoa, että komea, nuori lahjakas Antonio Flores haluaa elää eri sukupolvea edustavan papan kanssa? Entä mikä on homon kampaajapojan ymmärrys lapsiperheiden tilanteesta?

Vierailija
42/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse suuren yrityksen viestintäpäällikkö.. Meille ei ainakaan palkattaisi Jennin kaltaista viestijää. Hän on liian jäykkä, eikä väkisin väännetty virne naamalla pelasta sekään hänen viestintätaitojaan.

Hänen esiintymisensä ei ole kovin puoleensavetävää ja persoonallista, tuo tyyli olisi toiminut kyllä hyvin Kekkosen aikaan. :) Itse odotan nykyajan naiselta muutakin kuin seinäruusuna olemista, vaikka onhan Jenni viehättävän näköinen ja tyylissäkin on iäkkäämmän hienostovaimon charmia.

Onneksi Niinistö itse käyttäytyi eilen hyvin asiallisesti myös Pekkaa kohtaan, toisin kuin ap, joka on varmasti kouluttamaton, köyhä ja siksi ilkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat av-mammat eivät pysty lainkaan ymmärtämään toisenlaisia ihmisiä kuin itse ovat. Jos joku on erilainen kuin itse niin sellaista ihmistä haukutaan, vaikkei olisi tehnyt mitään pahaa av-mammalle. Lisäksi av-mammat luulevat olevansa psykologeja tai muita ihmistuntijoita, vaikka monellakaan ei vaikuta olevan muuta koulutusta kuin nippanappa läpäisty peruskoulu. Nämä mammat uskovat tietävänsä heille henkilökohtaisesti vieraistakin ihmisistä kaiken. Ja varsinkin muiden parisuhteista ja niiden laadusta av-mamma tietää kaiken ihan vaan telkkaria katsomalla.

En minäkään ottaisi itseäni paljon vanhempaa miestä, mutta minulle on ihan ok, jos joku toinen tekee niin. En koe mitään tarveta riehua asian tiimoilta missään palstalla.

En myöskään ottaisi samaa sukupuolta olevaa puolisoa itselleni. Mutta sekin on ihan ok, jos joku toinen ottaa. Ei se ole minulta pois. On mukavaa, että meitä on erilaisia ja on erilaisia pariskuntia ja erilaisia perheitä. Tylsäähän se olisi jos kaikki olisivat kuin täydelliset av-mammat toppahousuissaan.

Vierailija
44/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse suuren yrityksen viestintäpäällikkö.. Meille ei ainakaan palkattaisi Jennin kaltaista viestijää. Hän on liian jäykkä, eikä väkisin väännetty virne naamalla pelasta sekään hänen viestintätaitojaan.

Hänen esiintymisensä ei ole kovin puoleensavetävää ja persoonallista, tuo tyyli olisi toiminut kyllä hyvin Kekkosen aikaan. :) Itse odotan nykyajan naiselta muutakin kuin seinäruusuna olemista, vaikka onhan Jenni viehättävän näköinen ja tyylissäkin on iäkkäämmän hienostovaimon charmia.

Onneksi Niinistö itse käyttäytyi eilen hyvin asiallisesti myös Pekkaa kohtaan, toisin kuin ap, joka on varmasti kouluttamaton, köyhä ja siksi ilkeä.

Suomen suurimman puolueen viestintäpäällikkö ei todellakaan ole haluttua työvoimaa missään yrityksessä. Kyllähän sen näin täytyy olla.

Vierailija
45/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavalla lapseton, homoseksuaali parturi-kampaaja tuntisi lapsiperheiden elämää?

Vierailija
46/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei olla Amerikassa.

Vierailija
47/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeastaan käsittämätöntä, että kykenet väittämään, että Sauli Niinistö ei ole kohdannut elämässään tiettyjä haasteita ja siksi hän ei ole suvaitsevainen ja avarakatseinen. Oma määritelmäsi suvaitsevaisuudesta on niin kapeakatseinen, että ihmettelen todella, miten kehtaat seistä sanojesi takana.

Suvaitsevaisuuden määritelmä Unescon mukaan: »meidän maailmamme kulttuureiden, ilmaisutapojemme ja inhimillisten elämänmuotojen rikkaan moninaisuuden kunnioittamista, hyväksymistä ja arvostamista. - - - Ihmisoikeuksien kunnioittamisen periaatteen mukaisesti suvaitsevaisuuden osoittaminen ei merkitse yhteiskunnallisen epäoikeudenmukaisuuden sietämistä eikä omasta vakaumuksesta luopumista eikä sen heikentämistä. Se merkitsee, että ihminen saa vapaasti pitää kiinni vakaumuksestaan ja hyväksyy sen, että toiset pitävät kiinni omastaan. Se merkitsee sen tosiasian hyväksymistä, että ihmisillä, jotka ovat luonnostaan erilaisia ulkomuotonsa, asemansa, puhetapansa, käyttäytymismuotojensa ja arvojensa puolesta, on oikeus elää rauhassa ja olla sellaisia kuin ovat. Se merkitsee myös, ettei kukaan saa väkisin tyrkyttää näkemyksiään toisille. »

Tämän lisäksi kommentoin sen verran omaa suvaitsevaiseksi ihmiseksi kasvamista, että ilmeisesti et pidä riittävinä haasteina sitä, että Niinistö on

- opiskellut varatuomariksi

- tehnyt pitkän uran politiikassa

- menettänyt puolisonsa ja jäänyt yksinhuoltajaksi

- selviytynyt tsunamista

Luepa tuo Unescon määritelmä suvaitsevaisuudesta uudestaan ja mieti, oletko SINÄ suvaitsevainen ihminen.

Vierailija
48/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"maassamme olisi mahdollisimman paljon rohkeutta ja avaramielisyyttää" ... "vaan konservatiiviseen, suvaitsemattomaan tapaan lakaisevat k"... Se, että tuomitset Saulin puolisovalinnan on tietenkin tässä tapauksessa osoitus Sinun avaramielisyydestäsi ja suvaitsevaisuudestasi!?

valita puolisonsa, mutta se, että ihminen elää sitä oman sukupolvensa todellisuutta on omiaan kasvattamaan ihmistä kohti realiteetteja, jotka tuolla "pappaportaalla" ovat jo vähän mennen talven lumia. Elämä kun menee eteenpäin hurjaa vauhtia ja maailma muuttuu, eikös...? Eri sukupolvilla on käsissään hiukan erilaiset maailmat ja kokemukset. Elämäni konservatiivisessa suvussa on opettanut paljon siitä, mitä on konservatiivinen ajattelu. Se ei ole omiaan hyväksymään erilaisuutta, ainakaan mun kokemuksen mukaan. En näe tekstissäni mitään ristiriitaisuutta. Kritiikkini nousee siitä, että olen hyvin paljon nähnyt sitä suvaitsemattomuutta ja oman edun tavoittelua mitä liittyy konservatismiin. Lisäksi pelkoa, suurta ymmärtämättömyyttä ihmisen heikkoutta kohtaan. Siihen että ihmisestä kasvaa suvaitsevainen ja avaramielinen, tarvitaan tietynlainen elämäntie, että ihminen kohtaa tiettyjä haasteita. Se että elämä on rikasta ja mukavaa itsestäänselväti, on omiaan laiskistamaan ihmisen kykyjä henkisten haasteiden ja varsinkin erilaisuuden ymmärtämisen edessä. Olen oppinut, että ihmisen luonto on usein sellainen. Jos voit turvata oman ja lähipiirisi elämäsi, kiinnostus yhteisiä ongelmia kohtaan vähenee huomattavasti.

Eli vastasin tähän viestiin.

Vierailija
49/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika luokattomia kommentteja. Onko pakko kirjoittaa oikeista tuntevista ihmisistä näin ilkeään sävyyn?

Mikä on VELA?

Vierailija
50/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti.

oikeita tuntevia ihmisiä ovat myös ne, jotka eivät rikastu, pärjää ja pysty, jotka eivät vähennä asuntovelan korkoja eivätkä kotisiivoojan tai au pairin palkkaa verotuksessa... Oikeita ihmisiä ovat myös ne, joiden takapihoille markkinatalouden saasteet (esim. elektroniikkajäte) kuljetetaan säteilemään ja aiheuttamaan syöpää, oikeita ihmisiä ovat nekin, jotka hikipajoissa tekevät talouskasvun ihmeen mahdolliseksi sijoittajille... oikeita ihmisiä ovat nekin köyhät, jotka meillä Suomessa elävät keskimäärin 12 vuotta (naisilla 7 vuotta) lyhyemmän elämän kuin rikkaammat isänmaamme kansalaiset.

Ps. toivon Saulille ja Jennille todellakin kaikkea hyvää ja sen myötä kykyä laittaa vaikutusvaltansa puitteissa hyvä kiertoon.

Vierailija
51/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole oikeutta määritellä millainen on oikea tunteva ihminen ja mitä on oikea suvaitsevaisuus. MINÄ Niinistön kannattajana TIEDÄN kuka on oikeasti suvaitsevainen!

Vierailija
52/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin Saulia, mutta en pidä Jennin persoonasta

Keskityin siihen pressanvaaliin. Kummastakaan puolisosta en pidä. Mutta tärkeintä että puolisot pitää toisistaan.

Enkä väitä että mun mielestä olisi hirveä kiva että Suomen pressa on tätä linjaa että vaimon nimenomaan pitää ja nimenomaan vaimon - 30 vuotta nuorempi.

Vierailija
53/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole paksu enkä työtön eikä Jenni Haukio ole kaunis.

Kaikki muu mainitsemasi voi olla totta mutta hän ei ole kaunis.Miksi mun pitäis valehdella ja väittää muuta?Jenni on tavallisen näköinen nainen joita tulee 13 tusinassa päivittäin vastaan ainakin täällä helsingin keskustassa.

Vierailija
54/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen suurimman puolueen viestintäpäällikkö ei todellakaan ole haluttua työvoimaa missään yrityksessä. Kyllähän sen näin täytyy olla.

Olen ollut rekrytoimassa useita uusia ihmisiä viestinnän yksikköömme ja niin se vain on, että Jennin kaltainen ei olisi pärjännyt esiintymistaitojensa vuoksi. Työhistoria olisi toki ollut plussaa, mutta ei tarpeeksi iso etu.

Tosin meidän yritys kilpailee melko trendikkäällä markkina-alueella, joten rentous ja persoonallisuus ovat ehkä tärkeämpiä kuin vaikkapa kokoomuksessa tai esim. hautaustoimistossa, jonne Jenni sopisikin kuin nenä päähän..

Vierailija
55/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi osata ajatella lapsiperheiden tarpeita? Ei kai lapsiperheiden tarpeiden ajattelu ole presidentin puolison tehtävä?

Ja kun äitinä tietää ettei ihminen, joka ei ole kasvanut vanhemmaksi tajua oikeesti yhtään mitään lapseperheiden elämästä, eikä varmaan muustakaan vastaavasta elämän haasteesta- siitä ettei kaikki ole aina selkeästi kontrollissa yms- niin mitäpä luulette jennin osaavat ajatella esim. lapsiperheiden tarpeista? Ei todellakaan mitään.

Vierailija
56/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavalla lapseton, homoseksuaali parturi-kampaaja tuntisi lapsiperheiden elämää?

Hyvät kampaajat tuntevat itse asiassa erinomaisesti vähän kaikkien elämää, ainakin naisten. Harvassa ammatissa kohtaa päivittäin niin paljon ihmisiä, joiden kanssa tulee juteltua kaikesta maan ja taivaan väliltä. Varsinkin pienemmällä paikkakunnalla samalla kampaajalla käydään vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen, ja luottamus on luja.

Vierailija
57/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neukkukuutioissaan eivät ole eivätkä koskaan tule olemaankaan. Siksi häntä haukutaan tällä palstalla.

Haukio on nuori, kaunis, hyvin koulutettu, monella saralla lahjakas, varakas, naimisissa rikkaan miehen kanssa ja nyt hänestä tuli vielä maan vaikutusvaltaisin nainen.

Ei ole ole, että palstamammat tukehtuvat sidukkaan ja sipseihin silkasta raivosta.

samaa mieltä. Ja se hoikkuuskin vielä.

Oi että se ottaa kateellisia niin koville, niin koville....

Vierailija
58/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touché! Toi osoittaa että osu ja uppos

neukkukuutioissaan eivät ole eivätkä koskaan tule olemaankaan. Siksi häntä haukutaan tällä palstalla. Haukio on nuori, kaunis, hyvin koulutettu, monella saralla lahjakas, varakas, naimisissa rikkaan miehen kanssa ja nyt hänestä tuli vielä maan vaikutusvaltaisin nainen. Ei ole ole, että palstamammat tukehtuvat sidukkaan ja sipseihin silkasta raivosta.

en ole työtön enkä paksu. Olen oikein tyytyväinen elämäni resursseihin. Olisin silti toivonut että tällaisina aikoina maassamme olisi mahdollisimman paljon rohkeutta ja avaramielisyyttää siellä missä on vaikutusvaltaa. Nyt pelottaa että vaikutusvaltaa käyttävät ihmiset jotka eivät omalta konservatiivisuudeltaan ja rikkaudeltaan halua nähdä tosiasioita saatikka ottaa niistä vastuuta vaan konservatiiviseen, suvaitsemattomaan tapaan lakaisevat kaiken mahdollisen maton alle jotta saavat nauttia mukavasta elämästään. Ja siinä missä tavalliset ihmisen taistelevat syrjäytymisen ja työnarkomanian välillä, he miettivät mitä mieltä kantsis olla ettei vaan pure väärää kättä mielipiteillään. Ja minusta on outoa että nuori, kaunis, lahjakas nainen haluaa elää eri sukupolvea edustavan "papan" kanssa. Missä on hänen elämänvoimansa, uuden sukupolven ajatuksensa, rohkeutensa, tulevaisuudenuskonsa? Sen sijaan että hän rakentaisi oman sukupolvensa maailmaa, hän nysvää tyylikkäänä ja lahjakkaana pappapiireissä, anteeksi nyt, melko nuhjuisissa tunnelmissa. Outoa! Ja kun äitinä tietää ettei ihminen, joka ei ole kasvanut vanhemmaksi tajua oikeesti yhtään mitään lapseperheiden elämästä, eikä varmaan muustakaan vastaavasta elämän haasteesta- siitä ettei kaikki ole aina selkeästi kontrollissa yms- niin mitäpä luulette jennin osaavat ajatella esim. lapsiperheiden tarpeista? Ei todellakaan mitään.

Sitäkö mieltä todella olet, että kaikki eriävät mielipiteet ovat heti merkki siitä, että joku on osunut ja uponnut. Ei näin, ei todellakaan näin. Tuo "Touché! Toi osoittaa että osu ja uppos" oli varmaan koko keskustelun säälittävin lause, onneksi myötähäpeään ei pysty sentään kuolemaan.

Vierailija
59/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kampaajat tuntevat itse asiassa erinomaisesti vähän kaikkien elämää, ainakin naisten. Harvassa ammatissa kohtaa päivittäin niin paljon ihmisiä, joiden kanssa tulee juteltua kaikesta maan ja taivaan väliltä. Varsinkin pienemmällä paikkakunnalla samalla kampaajalla käydään vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen, ja luottamus on luja.

mieskampaajalle työstään, liitostaan, lapsistaan, arkielämästään, terveys- ja harrastusasioistaan, huolistaan ja murheistaan? No enpä usko. Enpä usko.

Vierailija
60/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään Jenniä, J:n ja S:n ikäeroa tai heidän työnjakoaan vastaan ja vaikka äänestin Haavistoa niin Salesta tulee varmaan ihan hyvä presidentti.

Mutta miksi ihmeessä joku olisi kateellinen Jennille? Hän aikoo ilmeisesti jäädä lapsettomaksi, mikä nyt varmaan olisi useimpien jo lapsia saaneiden mielestä kamalaa. Lisäksi presidentin puolison homma olisi minusta ainakin ihan hirveää, oikeasti. En osaa edustaa ja haluan itse tehdä omaa työtäni täysillä (sen mitä lapsilta kerkiän). Jenni on kaunis ja tyylikäs kyllä, mutta niin ovat useimmat naiset omalla tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan