Jenni Haukio on kaikkea sitä mitä työttömät palstapaksukaiset
neukkukuutioissaan eivät ole eivätkä koskaan tule olemaankaan. Siksi häntä haukutaan tällä palstalla.
Haukio on nuori, kaunis, hyvin koulutettu, monella saralla lahjakas, varakas, naimisissa rikkaan miehen kanssa ja nyt hänestä tuli vielä maan vaikutusvaltaisin nainen.
Ei ole ole, että palstamammat tukehtuvat sidukkaan ja sipseihin silkasta raivosta.
Kommentit (65)
neukkukuutioissaan eivät ole eivätkä koskaan tule olemaankaan. Siksi häntä haukutaan tällä palstalla.
Haukio on nuori, kaunis, hyvin koulutettu, monella saralla lahjakas, varakas, naimisissa rikkaan miehen kanssa ja nyt hänestä tuli vielä maan vaikutusvaltaisin nainen.
Ei ole ole, että palstamammat tukehtuvat sidukkaan ja sipseihin silkasta raivosta.
VAIKKA SEOLI AIVAN PROVOSTI kirjoitettu, paljon onne vaan ykkösparille ja olkoot aikansa 12 vuotta. t minä täältä kotoa!
mutta en tosiaan kadehdi häntä. Olen itse vasta tekemässä korkeakoulututkintoa ja Jennikin on melkein samanikäinen kuin minä. Voisin kadehtia Jenniä jos:
-Jennin puoliso olisi nuorempi
-Jenni olisi saavuttanut akateemisessa maailmassa arvostusta
-Jenni olisi saavuttanut arvostusta jossain muussa asiassa, olisi siis ammattimaisempi tekijä kuin harrastelijarunoilija
- näiden lisäksi Jennillä olisi lapsia ja perheensä vaikuttaisi onnelliselta
Jenni on lisäksi aivan liian konservatiivi, jotta voisin olla kade. Mutta kuten sanoin, en ole Jenniä tällä palstalla haukkunutkaan.
Ootko typerä, ei homous tee kenestäkään yhtään suvaitsevampaa!
Karmeaa ajatellakin, että meillä olisi miehimys ja pikkupoika presidentti "parina"
Ootko typerä, ei homous tee kenestäkään yhtään suvaitsevampaa!
Karmeaa ajatellakin, että meillä olisi miehimys ja pikkupoika presidentti "parina"
Vain otettu lääke auttaa!
Pahimpia ovat juuri nuo pienten paikkakuntien kampaajat, jotka ovat varsinaisia tietotoimistoja.