Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Haukio on kaikkea sitä mitä työttömät palstapaksukaiset

Vierailija
06.02.2012 |

neukkukuutioissaan eivät ole eivätkä koskaan tule olemaankaan. Siksi häntä haukutaan tällä palstalla.

Haukio on nuori, kaunis, hyvin koulutettu, monella saralla lahjakas, varakas, naimisissa rikkaan miehen kanssa ja nyt hänestä tuli vielä maan vaikutusvaltaisin nainen.

Ei ole ole, että palstamammat tukehtuvat sidukkaan ja sipseihin silkasta raivosta.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat juuri nuo pienten paikkakuntien kampaajat, jotka ovat varsinaisia tietotoimistoja.

Hyvät kampaajat tuntevat itse asiassa erinomaisesti vähän kaikkien elämää, ainakin naisten. Harvassa ammatissa kohtaa päivittäin niin paljon ihmisiä, joiden kanssa tulee juteltua kaikesta maan ja taivaan väliltä. Varsinkin pienemmällä paikkakunnalla samalla kampaajalla käydään vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen, ja luottamus on luja.

Vierailija
62/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neukkukuutioissaan eivät ole eivätkä koskaan tule olemaankaan. Siksi häntä haukutaan tällä palstalla.

Haukio on nuori, kaunis, hyvin koulutettu, monella saralla lahjakas, varakas, naimisissa rikkaan miehen kanssa ja nyt hänestä tuli vielä maan vaikutusvaltaisin nainen.

Ei ole ole, että palstamammat tukehtuvat sidukkaan ja sipseihin silkasta raivosta.

VAIKKA SEOLI AIVAN PROVOSTI kirjoitettu, paljon onne vaan ykkösparille ja olkoot aikansa 12 vuotta. t minä täältä kotoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tosiaan kadehdi häntä. Olen itse vasta tekemässä korkeakoulututkintoa ja Jennikin on melkein samanikäinen kuin minä. Voisin kadehtia Jenniä jos:

-Jennin puoliso olisi nuorempi

-Jenni olisi saavuttanut akateemisessa maailmassa arvostusta

-Jenni olisi saavuttanut arvostusta jossain muussa asiassa, olisi siis ammattimaisempi tekijä kuin harrastelijarunoilija

- näiden lisäksi Jennillä olisi lapsia ja perheensä vaikuttaisi onnelliselta

Jenni on lisäksi aivan liian konservatiivi, jotta voisin olla kade. Mutta kuten sanoin, en ole Jenniä tällä palstalla haukkunutkaan.

Vierailija
64/65 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko typerä, ei homous tee kenestäkään yhtään suvaitsevampaa!

Karmeaa ajatellakin, että meillä olisi miehimys ja pikkupoika presidentti "parina"

Vierailija
65/65 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko typerä, ei homous tee kenestäkään yhtään suvaitsevampaa!

Karmeaa ajatellakin, että meillä olisi miehimys ja pikkupoika presidentti "parina"

Vain otettu lääke auttaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä