Jenni Haukio on kaikkea sitä mitä työttömät palstapaksukaiset
neukkukuutioissaan eivät ole eivätkä koskaan tule olemaankaan. Siksi häntä haukutaan tällä palstalla.
Haukio on nuori, kaunis, hyvin koulutettu, monella saralla lahjakas, varakas, naimisissa rikkaan miehen kanssa ja nyt hänestä tuli vielä maan vaikutusvaltaisin nainen.
Ei ole ole, että palstamammat tukehtuvat sidukkaan ja sipseihin silkasta raivosta.
Kommentit (65)
Asun kodissa, johon sisustuslehdet yrittävät kaikin keinoin päästä kuvaamaan (ei vaan haluttaisi päästää, emme pidä julkisuudesta), olen normaalipainoinen, teen työtä kulttuurialalla, mieheni on varakas ja Saulia yli 30 vuotta nuorempi, ja pahin painajaiseni olisi joutua edustusvaimoksi. Pahoittelen, että en pidä Jennin kohtaloa erityisen kadehdittavana.
Tässä myös hyvä kommentti:
Ja minusta on outoa että nuori, kaunis, lahjakas nainen haluaa elää eri sukupolvea edustavan "papan" kanssa. Missä on hänen elämänvoimansa, uuden sukupolven ajatuksensa, rohkeutensa, tulevaisuudenuskonsa? Sen sijaan että hän rakentaisi oman sukupolvensa maailmaa, hän nysvää tyylikkäänä ja lahjakkaana pappapiireissä, anteeksi nyt, melko nuhjuisissa tunnelmissa. Outoa!
kun kiskoo kaljaa kitusiinsa, kun on raahannut lapsetkin pois tieltä ilmaiseen kunnalliseen hoitoo. Mutta onhan se näköjään selviytymiskeino joillekin....
Asun kodissa, johon sisustuslehdet yrittävät kaikin keinoin päästä kuvaamaan (ei vaan haluttaisi päästää, emme pidä julkisuudesta), olen normaalipainoinen, teen työtä kulttuurialalla, mieheni on varakas ja Saulia yli 30 vuotta nuorempi, ja pahin painajaiseni olisi joutua edustusvaimoksi. Pahoittelen, että en pidä Jennin kohtaloa erityisen kadehdittavana.
Tässä myös hyvä kommentti:
Ja minusta on outoa että nuori, kaunis, lahjakas nainen haluaa elää eri sukupolvea edustavan "papan" kanssa. Missä on hänen elämänvoimansa, uuden sukupolven ajatuksensa, rohkeutensa, tulevaisuudenuskonsa? Sen sijaan että hän rakentaisi oman sukupolvensa maailmaa, hän nysvää tyylikkäänä ja lahjakkaana pappapiireissä, anteeksi nyt, melko nuhjuisissa tunnelmissa. Outoa!
kun kiskoo kaljaa kitusiinsa, kun on raahannut lapsetkin pois tieltä ilmaiseen kunnalliseen hoitoo. Mutta onhan se näköjään selviytymiskeino joillekin....
olet löytänyt oikean ehdokkaan kaltaisellesi suvaitsijalle jolla ei edes sitäpaitsi ole mitään kovia arvoja.
Pretentious? Moi?
että Muumimamma teki historiaa olemalla viimeinen demarivänkyrä presidenttinä. Vanhukset delaa vähitellen, nuoremmat köyhät luuserit eivät äänestä ja etelän suuret kaupungit menee vihreille sekä kokoomukselle. Onnea Tarjalle!
en vaan syty Jennistä lainkaan, päinvastoin hän vaikuttaa luotaantyöntävältä. En kadehdi häntä lainkaan, itse en pystyisi olemaan edustusvaimo enkä jaksaisi katsella pappaakaan joka päivä.
Onko minulla joku kansalaisvelvollisuus pitää kaikista reittä pitkin kiipeilevistä koko kansan siipeilijöistä? Puhuisi edes vilpittömän kuuloisesti niin olisi helpompi tuntea jotain sympatiaa.
Ei tissejä, ei valovoimaista hymyä, ei pilkettä silmäkulmassa, ei mitään karismaa, mummotukka ja tylsät vaatteet.
Ei tissejä, ei valovoimaista hymyä, ei pilkettä silmäkulmassa, ei mitään karismaa, mummotukka ja tylsät vaatteet.
"maassamme olisi mahdollisimman paljon rohkeutta ja avaramielisyyttää" ... "vaan konservatiiviseen, suvaitsemattomaan tapaan lakaisevat k"... Se, että tuomitset Saulin puolisovalinnan on tietenkin tässä tapauksessa osoitus Sinun avaramielisyydestäsi ja suvaitsevaisuudestasi!?
valita puolisonsa, mutta se, että ihminen elää sitä oman sukupolvensa todellisuutta on omiaan kasvattamaan ihmistä kohti realiteetteja, jotka tuolla "pappaportaalla" ovat jo vähän mennen talven lumia. Elämä kun menee eteenpäin hurjaa vauhtia ja maailma muuttuu, eikös...? Eri sukupolvilla on käsissään hiukan erilaiset maailmat ja kokemukset. Elämäni konservatiivisessa suvussa on opettanut paljon siitä, mitä on konservatiivinen ajattelu. Se ei ole omiaan hyväksymään erilaisuutta, ainakaan mun kokemuksen mukaan. En näe tekstissäni mitään ristiriitaisuutta. Kritiikkini nousee siitä, että olen hyvin paljon nähnyt sitä suvaitsemattomuutta ja oman edun tavoittelua mitä liittyy konservatismiin. Lisäksi pelkoa, suurta ymmärtämättömyyttä ihmisen heikkoutta kohtaan. Siihen että ihmisestä kasvaa suvaitsevainen ja avaramielinen, tarvitaan tietynlainen elämäntie, että ihminen kohtaa tiettyjä haasteita. Se että elämä on rikasta ja mukavaa itsestäänselväti, on omiaan laiskistamaan ihmisen kykyjä henkisten haasteiden ja varsinkin erilaisuuden ymmärtämisen edessä. Olen oppinut, että ihmisen luonto on usein sellainen. Jos voit turvata oman ja lähipiirisi elämäsi, kiinnostus yhteisiä ongelmia kohtaan vähenee huomattavasti.
on mun ikäinen (tai vähän nuorempikin), pukeutuu kuin vaihdevuodet jo ylittäneet tantat, ja on mennyt naimisiin statuksen vuoksi (oikeasti turha väittää että nuori nainen naisi vaari-ikäistä silkasta rakkaudesta).
Perhettä tuskin tulee koskaan saamaan, ja sauli lakimiehenä lienee tehnyt avioehdon. ehkä hänestä sitten tulee rikas leski? Mutta onko se kaiken tuon arvoista?
ei, en ole kateellinen, säälin.
on mun ikäinen (tai vähän nuorempikin), pukeutuu kuin vaihdevuodet jo ylittäneet tantat, ja on mennyt naimisiin statuksen vuoksi (oikeasti turha väittää että nuori nainen naisi vaari-ikäistä silkasta rakkaudesta).
Perhettä tuskin tulee koskaan saamaan, ja sauli lakimiehenä lienee tehnyt avioehdon. ehkä hänestä sitten tulee rikas leski? Mutta onko se kaiken tuon arvoista?
ei, en ole kateellinen, säälin.
oman selustan turvaaminen on toki lyhyellä aikavälillä hyvä idea, mutta pitemmällä aikavälillä huonompiosaisten vähättely ja huomiottajättäminen kostautuu aina.
Kokoomusarvot ovat kolkoimmillaan juuri lapsiavioliittoja (toki Jenni oli aikuinen, mutta kyllä vastuuntuntoinen pappa on sen verran oppinut elämässä, että jättää 25-vuotiaan rauhaan jos siis papalla on lainkaan empatiaa), rahanpalvontaa ja heikkouden kriminalisointia.
Jenni ei ole kovin viehättävä ihminen, mutta ei ole Saulikaan. Rakkautta ja anteeksiantoa puuttuu.
No jos ei sillä Jennillä ole edes vaikutusvaltaa ja merkitystä, niin miksi sen ulkonäkö ja tekemiset sitten saavat tunteen kuumiksi?
joka tuntuu olevan joillekin kannattajille oikein elinehto. Miksi ihmeessä Jennin pään päälle pitää alkaa rakentaa sädekehää? Sama juttu koskee Saulia. Mikä kumman tarve joillakin on nostaa ihmisiä jalustalle ja yrittää luoda heistä jotain puolijumalia?
Minä äänestin Saulia, mutta en pidä Jennin persoonasta ja suoraan sanottuna en ymmärrä hänen naismakuaan (ensin Tanja ja nyt omaa lastaan nuorempi Jenni).
No jos ei sillä Jennillä ole edes vaikutusvaltaa ja merkitystä, niin miksi sen ulkonäkö ja tekemiset sitten saavat tunteen kuumiksi?
joka tuntuu olevan joillekin kannattajille oikein elinehto. Miksi ihmeessä Jennin pään päälle pitää alkaa rakentaa sädekehää? Sama juttu koskee Saulia. Mikä kumman tarve joillakin on nostaa ihmisiä jalustalle ja yrittää luoda heistä jotain puolijumalia?
Minä äänestin Saulia, mutta en pidä Jennin persoonasta ja suoraan sanottuna en ymmärrä hänen naismakuaan (ensin Tanja ja nyt omaa lastaan nuorempi Jenni).
Ihmettelen tätä keskustelua. Maalle on juuri valittu presidentti. Katsotaan nyt miten Niinistö hoitaa tehtävänsä tulevina vuosina, ja arvioidaan sitten jälkikäteen. Ihan sama mulle onko, jonkun mielestä pressan puoliso tyylikäs vai vähemmän tyylikäs tai ylipäätään kaunis. Jokaisella mielipiteensä, pitäälö kaikki aina sanoa ääneen. Tälläinen turhanpäiväinen aloitus saa vaan pahalle tuulelle. Yikes!
Ihmettelen tätä keskustelua. Maalle on juuri valittu presidentti. Katsotaan nyt miten Niinistö hoitaa tehtävänsä tulevina vuosina, ja arvioidaan sitten jälkikäteen. Ihan sama mulle onko, jonkun mielestä pressan puoliso tyylikäs vai vähemmän tyylikäs tai ylipäätään kaunis. Jokaisella mielipiteensä, pitäälö kaikki aina sanoa ääneen. Tälläinen turhanpäiväinen aloitus saa vaan pahalle tuulelle. Yikes!
ja katsotaan mitä huominen tuo tullessaan!
ja katsotaan nyt ensin tämä päivä tosiaan.
Huoh. Uni tulee.
Siis tavallinen suomalainen nainen, pystyy samaistumaan alamaisiinsa
tavallinen suomalainen nainen ole valovoimaton, tylsä tai varsinkaan tissitön.
Ohis.
missä maailmassa Jenni on KAUNIS?! Makuasiahan tää tietysti on mut jos meinaat noin totuutena julistaa niin kyllä sen sit tarvis jo näyttää joltain muulta ku ikääntyvältä harpulta. Se voi tietysti SUN mielestä olla kaunista katseltavaa. Ei siinä mitään.
tavallinen suomalainen nainen ole valovoimaton, tylsä tai varsinkaan tissitön.Ohis.
Jenni on hoikka. Suominaisella on myös riipputissit, joita se tunkee liian pieniin liiveihin, Jennillä ei näyttäs olevan rintoja juuri lainkaan. Mummotukka taviksella pitää paikkansa, samoin tylsät vaatteet ja valovoimattomuus.
ostamaan 8-packin, ilman että mun tarvitsee miettiä mitä muut ajattelee. Mulle se riittää.
Julkisuus ja edustaminen kaiken maailman kissanristiäisissä olisi minulle vankila.
tavallinen suomalainen nainen ole valovoimaton, tylsä tai varsinkaan tissitön.Ohis.
Jenni on hoikka. Suominaisella on myös riipputissit, joita se tunkee liian pieniin liiveihin, Jennillä ei näyttäs olevan rintoja juuri lainkaan. Mummotukka taviksella pitää paikkansa, samoin tylsät vaatteet ja valovoimattomuus.
vai onko minulla vain epätavallisen laaja kirjo erilaisia vartalonmalleja ja karismatason omaavia suomalaisia naisia?
esimerkki niinistöläisen kaksinaismoralismista. Näitä lisää, antaa tulla vaan!
"Me ollaan suvaitsevaisia ja älykkäitä ja te muut olette idiootteja läskejä."