Minulla on varaa LV:n laukkuihin ja applen koneisiin ja audi a8
Kommentit (99)
tuossa on vasta tuo kaikki raha minkä voin kuluttaa kuukaudessa.
on kaikkea, mitä tarvitsen. Ihana perhe ja rahaa sen verran, että tulemme toimeen. Se riittää.
Mullakin on varaa vaikka mihin mutta mielummin laitan rahan poikimaan rahaa ;) LV:n laukut o rumia ja vain lapsilla o IPhonet..mulla kelpaa vanha nokia ja mies ostaa tietokoneet ym härvelit ja auto on uusi volvo ja senkin mies on ostanut "oman makunsa mukaan"...mä sain päättää vain värin ;)
Matkusteluun kyllä tuhlaan surutta!
Oletko AP onnellinen? Voisitko kuvitella elämää, jossa sinulla ei olisi audia eikä "elämäsi maksaisi 5000 e."? Voisitko kuvitella olevasi silloinkin onnellinen?
Itse olen kyllä oikein onnekas; opintotuki riittää ruokaan ja ale-vaatteisiin, jopa kerran vuodessa ulkomaanmatkaankin. Ja meillä on varaa pitää autoakin, se tosin on 80-luvun loppupuolen menopeli mutta toimii! Elämä olisi varmaan hieman helpompaa, jos taloudellinen tilanne olisi edes vähän parempi, mutta tuskin mitenkään hauskempaa, parempaa tai onnellisempaa.
Olisin tyytyväinen elämääni ja onnellinen, vailka minulla ei olisi näin paljon varaa. Minulla on ihana 14 vuotias poika ja aviomies. Olen aikoinani laittanutkin rahani poikimaan, sen takia minulla nyt onkin rahaa.
Itse pidän LV:n laukuista ja applen koneista :) mielipidekysymys. Asuminen maksaa n 400 euroa kuukaudessa. Lainat maksettu 10 vuotta sitten
laittaa kiertämään 5000 e/kk. Se mielestäni suorastaan hyvätuloisen velvollisuus. Sillä pysyy tämän maan pyörät pyörimässä! Toki ap voisi valistuneena kuluttajana joskus ostaa myös kotimaista, vaikka suomalaisten suunnittelijoiden vaatteita, huonekaluja ym. Samoin mittojen mukaan teettäminen olisi hyvä idea, ompelijat ja puusepät käyttöön vaan! Minä tsemppaan ap:tä, aivan loistavaa toimintaa!
Tuon itse kassaan n. 10 tonnia kuukaudessa.
Ja olen erittäin erittäin iloinen perheestäni. Meillä on rahaa, rakkautta ja onnea
Tuon itse kassaan n. 10 tonnia kuukaudessa.
Ja olen erittäin erittäin iloinen perheestäni. Meillä on rahaa, rakkautta ja onnea
sanoivat apinat ja taputtivat karvaisia käsiään.
t. perheenäiti jolla audi ja miehellä mersu :D
Joten mä olen rikkaampi, vaikka tienaan vähemmän!
Kiinteistökuningatar K? Kalliita hankintoja nollatuloilla ;)...
Ei vaan, mikäs minä olen muita arvostelemaan. Me ihmiset kun vaan ollaan niin erilaisia ja teemme sekä arvostamme eri asioita. Kai minäkin voisin niitä LV-laukkuja yms. ostella (applen vehkeet ja ärrämersu mulla on) mutta eipä ne taitaisi tähän mun tyyliin edes sopia. Vapaapäivinä painelen kuorivaatteissa ja pipossa ihan tyytyväisenä ja ns. paremmat vaatteet on sitä tyyliä, että niihin sopii Beaulieun torilta ostettu 'uniikkilaukku' paremmin kuin mikään tusinaNeverful tai -Alma ;)! Pääasia varmaan kuit. on, että ihminen ontyytyväinen omaan elämäänsä :)!
Ostan myös paljon suomalaista ja käytän monia palveluita esimerkiksi meillä käy siivooja kerran viikossa, sekä puutarhuri kesäisin. Talvisin traktorimies luo lumet pihastamme.
ap (enkä asu porvoossa)
Ja kaikkein tärkeintä elämässä rakkauden lisäksi on terveys sillä sitä ei voi ostaa rahalla. Muistan olla joka päivä kiitollinen perheestäni ja että olemme kaikki terveitä!
Minun henkeni on kyllä kalliimpi.