Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meedio on yhteydessä henkiin, mikä ei ole ihmiselle hyväksi. Voi tulla esim. pelkoja tms..

Vierailija
01.02.2012 |

Meediokin on tosin Rakas ihminen Jeesukselle Kristukselle

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ystävät varovaisia noiden henkijuttujen kanssa...

"Etsikää, niin te löydätte"

Ootte kivoja... Olisin mielellään sunkin kaa taivaassa. Onneks Jumala on avannu siihen mahdollisuuden Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa

JOH. 3:16, 17

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi."

Vierailija
42/55 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valikoivaa. Jeesus rakastaa vain tosiuskovia. Mihin se Jeesus sitä uskoa tarvitsee? Jos ihminen ei usko mihinkään niin helvettiin vain. Sekö on sitä todellista rakkautta? Meedio ei lähettäisi ketään helvettiin kitumaan.

Ja Jeesus kärsi puolestasi rangaistuksen.

Eikö siinä ole rakkautta tarpeeksi?

Ota vastaan pelastus armosta, uskon kautta, ettei armo jää turhaksi kohdallasi.

Meedio ei ole tehnyt mitään rakkaudesta sinuun.

Jeesus Kristus on

Miten voisin sinua auttaa?

Olet itse niin armoton ja ymmärrän sen hyvin, koska Jumalasi ja oppisi on armoton.

Helvetillisten uskontojen kirous on kietonut sinut syliin. Siitä voi myös vapautua jos todella haluaa.

kuluu armoton vaatimus eli se usko. Silloin ei puhuta enää armosta vaan kiristyksestä. Joko tai peliä. Jumala loi ihmisen vajavaiseksi miksi Jumala ei sitten pysty rakastamaan ihmistä pyyteettömästi? Ilman uskoa ihminen ei pelastu helvetiltä. Silloin puhutaan täydellisestä armottomuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta antoi tälle vapaan tahdon. Ja mitä teki ihminen sillä vapaalla tahdolla? Niinpä, mokasi.

Mutta Jumala halusi antaa ihmiselle uuden mahdollisuuden ja tilaisuuden että Jumala näkisi ihmisen virheettömänä. Jeesuksen pestessä pois ihmisen synnit Jumala näkee hänet synnittömänä. Ainoa mitä tarvii tehdä on ottaa Jeesus omaksi Vapahtajakseen! Uskoa Häneen ja antaa elämänsä Jeesukselle.

http://www.4laws.com/laws/finnish/

Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva.

Room. 10:9

Vierailija
44/55 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus puhui taas kansalle ja sanoi: "Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo."

Oikea sana on tuo elämän valo. Se puuttuu uskovaisilta. Heiltä puuttu aito rakkaus ja välittäminen. He esittävät hurskasta ovat ahdamielisiä ja pelottelvat päästäkseen itsekkäästi taivaaseen.

Gal. 2:19-20: "Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu, ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni."

Hän ei koskaan tavannut Jeesusta. Se vaivasi siinä määrin, että hän sairastui. Paavali loi kristinuskon pohjan. Hänellä oli paljon vääriä olettamuksia ja harhoja. Se tietenkin sopi kirkon pirtaan. Pakanoita ei tarvinnut ympärileikata vaikka jeesus ei koskaan opettanut tätä oppia. Se oli puhdasta tulkintaa. Paavalille siitä suuri kiitos. Pakanat ei olleet niin tärkeitä, mutta heitä tarvittiin vallan kannalta tärkeinä. Se miten Jeesus esimerkillään itse eli paastoten ja rukoillen ei ollut tärkeää pakanoille, vaan pelastus. Jäin tehtiin sitten Jeesuksesta legenda. Messiaita oli ennen Jeesusta, heillä oli täsmälleen sama elämä kohtalo kuin Jeesuksella. Jeesus kopioitiin täydellisesti pakanoilta.

Vierailija
45/55 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tuonkin kehitit?

Jeesus elää, Hän elää minussakin juuri nyt! Pyhä Henki on johtanut minut tähän palstalle rukoilemaan juuri sinun puolestasi että sinäkin pelastuisit.

Vierailija
46/55 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi silti pitää yhteyttä henkiin, voi valita _millaisiin_ pitää, esimerkiksi enkeliinsä ja oppaaseensa.

Jeesustakin käsittääkseni voidaan kanavoida eli jotkut puhuvat hänenkin kanssaan :)

ja voi silti pitää yhteyttä henkiin, voi valita _millaisiin_ pitää, esimerkiksi enkeliinsä ja oppaaseensa.

Jeesustakin käsittääkseni voidaan kanavoida eli jotkut puhuvat hänenkin kanssaan :)

Jäät kakkoseksi heti :(

Jeesusta ei kanavoida mihinkään. Jeesuksen henki on Totuudén Henki, Pyhä Henki.

Mutta kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan (Jeesuksen Kristuksen, käytännössä Kristuksen Hengen) hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä.

Sillä jolla ei ole Kristuksen Henkeä ,se ei ole hänen omansa.

Jeesuksen morsiammet on yksi ryhmä. Osa heistä keskustelee ihan suoraan Jeesukselle ja Jeesus neuvoo sitten miten tulee toimia.

Jeesukselta kanavoidaan profetioita ja muuta jokapäiväistä asiaa.

On se väärin että uskovaiset pitää yksinoikeuden henkimaailmaan. Niissä tilaisuuksissa portit on henkimaailmaan auki. Sieltä sitten luikasee niitä demoneita ihmisiin kielillä puhumaan. Osa ihmisistä menee sekasin. Täälläkin niitä sekoilevia on.

uskovat eivät voi omia mitään henkijuttuja, eivät ole omittavissa, ehkäpä Jeesus kanavoi helluntaisia jos ovat vilpittömiä, demonit käyttävät kyllä hyväksi saatanan pauloissa olevia ihmisiä. Jeesus on kaikille markkinoilla ei vain hyville ei vain pahoille.

Vierailija
47/55 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta antoi tälle vapaan tahdon. Ja mitä teki ihminen sillä vapaalla tahdolla? Niinpä, mokasi.

Mutta Jumala halusi antaa ihmiselle uuden mahdollisuuden ja tilaisuuden että Jumala näkisi ihmisen virheettömänä. Jeesuksen pestessä pois ihmisen synnit Jumala näkee hänet synnittömänä. Ainoa mitä tarvii tehdä on ottaa Jeesus omaksi Vapahtajakseen! Uskoa Häneen ja antaa elämänsä Jeesukselle.

<a href="http://www.4laws.com/laws/finnish/" alt="http://www.4laws.com/laws/finnish/">http://www.4laws.com/laws/finnish/</a&gt;

Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva.

Room. 10:9

se Jumalalle ollut yllätys jos luo epätäydellisen.

Vasttutonta kiduttaa epätäydellistä helvetissä. Ei kaikkivaltiaan tarvitse toimia sadistisesti. Ihminen (nainen)epätäydellisyydessään poimi omenan. Eihän täydellinen sellaista tekisi. Eihän?

Mielenkiintoisinta on kun Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen myös epätäydelliseksi. Tämän teorian valossa Jumala on epätäydellinen.

Vierailija
48/55 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin tähän:

http://i.imgur.com/vVQ7V.jpg

Vierailija
49/55 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori siis EKKA HAAVISTO ON ANTIKRISTUS!

Piiloutukaa sunnuntaina luoliin, maailmanloppu tulee jos Haavisto valitaan! Tulee se silloinkin jos Niinistö valitaan.

Vierailija
50/55 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät meediot ota yhteyttä henkiin vaan henget ottavat meedion kautta yhteyttä ihmisiin tällä puolella. Sieltä puolelta siis halutaan tulla esiin jonkun viestin kanssa...

Vierailija
51/55 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tulee päivä joilloin itkette ja huudatte tuskissanne helvetin kärsimyksessä. Sitäkö te haluatte? Miksi ette tee parannusta ja ota Jeesusta Kristusta vastaan? Miksi sotkette itsenne kaikenmaailman meedioihin ja muihin paholaisen palvelijoihin?

Rukoilkaa anteeksiantoa ja sanoutukaa irti pimeyden henkivaltojen vankeudesta, ottakaa vastaan Jeesuksen Kristuksen uhri. Myös teillä meediot ja muut pahuuden palvelijat on tämä sama mahdollisuus! Mustinkin synti puhdistuu vitivalkoiseksi Jeesuksen armoverellä.

Vierailija
52/55 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tulee päivä joilloin itkette ja huudatte tuskissanne helvetin kärsimyksessä. Sitäkö te haluatte? Miksi ette tee parannusta ja ota Jeesusta Kristusta vastaan? Miksi sotkette itsenne kaikenmaailman meedioihin ja muihin paholaisen palvelijoihin?

Rukoilkaa anteeksiantoa ja sanoutukaa irti pimeyden henkivaltojen vankeudesta, ottakaa vastaan Jeesuksen Kristuksen uhri. Myös teillä meediot ja muut pahuuden palvelijat on tämä sama mahdollisuus! Mustinkin synti puhdistuu vitivalkoiseksi Jeesuksen armoverellä.

Se ei ole pahuuden palvelua, älä puhu asiasta mistä et oikeasti tiedä yhtään mitään, ainoastaan luulet.

Eri asia on paholaisen kanssa touhuaminen josta harva tietää(en tiedä minäkään) mutta oikeasti pahoja asioita on tässä maailmassa.

Henkimaailma tulee lähelle joidenkin ihmisten kautta ja siinä ei armoverellä ole virkaa tai merkitystä.

Vierailija
53/55 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLET SATTUNUT KOHTAAMAAN HUONOJA KRISTITTYJÄ. IKÄVÄÄ ETTÄ USKOVILLA EI OLE SIIPIÄ VIELÄ KASVANUT. PAAVALI EI OLLUT HÖRHÖ. HÄN KYLLÄ AJOI HÖRHÖHENKIÄ jEESUKSEN ANTANALLA AUKTORITEETILA ULOS. JEESUS ON FAKTA EI LEGENDA,PAAVALI EI LUONUT KRISTINUSKOA KUE PAREMMIN RAAMATTUSI , IHMISET KIRJOITTIVAT SEN MITÄ SAIVAT JUMALALTA. JEESUS EI OLE KOPIO EIKÄ JEESUSTA VOI KOPIOIDA. SULLA ON KAIKKI LAUSEET PÄIN MÄNTYÄ.

Vierailija
54/55 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/55 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut apua energiahoidoista, hui oon käynyt jopa reikissä! Olen pyytänyt apua meediolta, käynyt ennustajilla, luen Minä Olen lehteä ja kaikenlaisia rajatiedon kirjoja. Harrastan vieläpä tarot-kortteja. Ihan hyvin mulla menee, enkä oo tuommonen ahdistunut ja kaikkea pelkäävä uskis. Että näine hyvineni sitten menen helvettiin jos olen mennäkseni. En kyllä usko mihinkään helvettiin, lähinnä huvittaa nuo teidän kohkaamiset :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi