Meedio on yhteydessä henkiin, mikä ei ole ihmiselle hyväksi. Voi tulla esim. pelkoja tms..
Meediokin on tosin Rakas ihminen Jeesukselle Kristukselle
Kommentit (55)
ja johdata heitä Sinun luoksesi, pois pahoista hengistä ja heidän houkutuksistaan.
Kunnia ja kirkastus Kristukselle Jeesukselle! Hän on Kaikkivaltias Herra!
Käsken teitä pahojen henkivaltojen edustajat lähtemään täältä palstalta viekoittelemasta ihmisiä, Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä! Aamen.
--Muut Kristuksen omat lukekaa tämä sama ääneen :)
Kuka sinut noin pahasti on säikäyttänyt. Helluntalaisetko?
Perustuu alkuperäisheprealaisiin kirjoituksiin.
www.tv7.fi on hyvä sivusto etsiville :)
Ohjelma-arkisto:
Yliluonnollista
valikoivaa. Jeesus rakastaa vain tosiuskovia. Mihin se Jeesus sitä uskoa tarvitsee? Jos ihminen ei usko mihinkään niin helvettiin vain. Sekö on sitä todellista rakkautta? Meedio ei lähettäisi ketään helvettiin kitumaan.
Ja Jeesus kärsi puolestasi rangaistuksen.
Eikö siinä ole rakkautta tarpeeksi?
Ota vastaan pelastus armosta, uskon kautta, ettei armo jää turhaksi kohdallasi.
Meedio ei ole tehnyt mitään rakkaudesta sinuun.
Jeesus Kristus on
Rakas Herra Jeesus suojele näitä ihmisiä ja johdata heitä Sinun luoksesi, pois pahoista hengistä ja heidän houkutuksistaan.
Käsken teitä pahojen henkivaltojen edustajat lähtemään täältä palstalta viekoittelemasta ihmisiä, Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä! Aamen.
Ylläoleva ja sen jälkeen:
Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon
teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa
teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.
(4. Moos.6:24–26)
Tulkoon teidän kaikkien osaksi Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen yhteys!
(2. Kor. 13:13)
------------------
Rukouksella on mahtava voima!
“Totisesti: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te vapautatte maan päällä, on myös taivaassa vapautettu.
Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään.”
--Matt. 18:18-20
ihan saman kristuksen ja jumalan kanssa keskustelen, ja jumalan kanssa on asiat selvitelty näissä enkelijutuissa. Ei pidä uskoa sitä mitä raamattu tai joku seurojen puhujamies on asioista mieltä. Pitää uskoa sitä mitä JUMALA on mieltä ja nämä asiat ovat ihmisen ja jumalan kahdenvälisiä asioita. Ei siinä pidä kenenkään muun alkaa tuomitsemaan, vai yltääkö tavallisen kuolevaisen tuomiovalta jumalankin yläpuolelle?
Tämä siis ihan rakkaudella kommentoiden, isä kyllä hyväksyy meitä monenlaisina erilaisina yksilöinä eikä samasta puusta veistettyinä :)
Uskovaisten ahdasmieliset ja tuomisevat ilmaisut ovat järkyttävää luettavaa. Valtavan vaikea kohdata näitä ihmisiä aidosti heistä huokuu epäaitous joskus jopa itsekäs ajatusmaailma. Voisitko auttaa tässä asiassa jotenkin?
valikoivaa. Jeesus rakastaa vain tosiuskovia. Mihin se Jeesus sitä uskoa tarvitsee? Jos ihminen ei usko mihinkään niin helvettiin vain. Sekö on sitä todellista rakkautta? Meedio ei lähettäisi ketään helvettiin kitumaan.
Eikö siinä ole rakkautta tarpeeksi?Ota vastaan pelastus armosta, uskon kautta, ettei armo jää turhaksi kohdallasi.
Jeesus Kristus on
Ei ole rakkautta tappaa ketään kenenkään puolesta mistään syystä. Täydellinen rakkaus ei tarvitse tappamisen keinoja eikä uhreja.
Lue yystävä uhrauksen historia niin ymmärrät enemmän mistä kaikki oikeasti alkoi.
ihmisen mielenterveydelle ei tee hyvää sekaantua tällaisiin meediohin. Oli sitten uskossa tai ei.
Eikö siinä ole rakkautta tarpeeksi?Ota vastaan pelastus armosta, uskon kautta, ettei armo jää turhaksi kohdallasi.
Jeesus Kristus on
Miten voisin sinua auttaa?
Olet itse niin armoton ja ymmärrän sen hyvin, koska Jumalasi ja oppisi on armoton.
Helvetillisten uskontojen kirous on kietonut sinut syliin. Siitä voi myös vapautua jos todella haluaa.
Rakas Herra Jeesus suojele näitä ihmisiä ja johdata heitä Sinun luoksesi, pois pahoista hengistä ja heidän houkutuksistaan.
Ylläoleva ja sen jälkeen:Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon
teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa
teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.
(4. Moos.6:24–26)Tulkoon teidän kaikkien osaksi Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen yhteys!
(2. Kor. 13:13)------------------
Rukouksella on mahtava voima!
“Totisesti: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te vapautatte maan päällä, on myös taivaassa vapautettu.
Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään.”
--Matt. 18:18-20
Kaikki kietoutuu palkitsimiseen ja niitä palkkioita tavoitellaan millä hinnalla hyvänsä.
Täydelliseen rakkauteen nämä rukoukset ei tepsi:)
Eikö teille itsellenne ole parempi poistua palstalta joka on teideän mielestä saastaisten ja inhottavien ihmisten täyttämä.
ns. kiihkouskovaiset - vaikka sinällään uskovaisia ovatkin - ovat oman näkökulmani mukaan kuitenkin kovasti erkaantuneet oikeasta hyväksyvästä jumalasta, joka on salliva, armollinen, rakastava, ei tuomitse ja antaa anteeksi. Oikea jumala hyväksyy jokaisen ylösnousemukseen (ja ns. oikeaan kotiin eli tuonpuoleiseen), eikä tämä ole varattu vain tietylle lahkolle tai "uskovien eliitille".
Uskovaisia pelotellaan niin kovasti helvetillä, saatanalla ja kaikella muulla negatiivisella, että siitä tulee se kärkkäys tuomita ja hyökätä. Silloin jos itse pelkää, on epävarma ja hyökkäys on paras puolustus.
Otan toki kiitollisena vastaan uskovien rukoukset itseeni kohdistuen (jos siis olen heidän silmissään "meedio"), mutta haluan vielä korostaa että tämä asia on jumalan ja minun välillä kunnossa. Minä kysyn suoraan jumalalta, ja hän kyllä vastaa. Hän vastaa vain silloin kun tarkasti KUUNTELEN. Se, mitä pappi/puhujamies/muu auktoriteetti sanoo, on sinällään vähempiarvoista koska se on aina toisen käden subjektiivista tulkintaa.
Ne ketkä kovasti pelkäävät "helvettiä" (jota oman näkemykseni mukaan ei edes ole) voisin suositella luettavaksi sylvia brownen kirjaa elämää toisella puolella. Sylvia on "meedio" (uskoo jumalaan joten ei mikään pimeyden kätyri), mutta hänen kauttaan voisi saada myös sellaista näkemystä miten voi olla uskova ilman pelkoa, kauhua, pelottelua tai ihmisten rajaamista luokkayhteiskuntaan (eli niihin jotka pelastuvat ja niihin jotka "mätänevät hornassa").
Itse suhtaudun tosiuskoviin kunnioittavasti kuitenkin, sillä he todellakin tarkoittavat hyvää. He vain toteuttavat sitä hyväänsä oman seurakuntansa (ahdasmielisten) raamien puitteissa.
Jeesus Kristus on
Miten voisin sinua auttaa?Olet itse niin armoton ja ymmärrän sen hyvin, koska Jumalasi ja oppisi on armoton.
Helvetillisten uskontojen kirous on kietonut sinut syliin. Siitä voi myös vapautua jos todella haluaa.
ns. kiihkouskovaiset - vaikka sinällään uskovaisia ovatkin - ovat oman näkökulmani mukaan kuitenkin kovasti erkaantuneet oikeasta hyväksyvästä jumalasta, joka on salliva, armollinen, rakastava, ei tuomitse ja antaa anteeksi. Oikea jumala hyväksyy jokaisen ylösnousemukseen (ja ns. oikeaan kotiin eli tuonpuoleiseen), eikä tämä ole varattu vain tietylle lahkolle tai "uskovien eliitille".
Uskovaisia pelotellaan niin kovasti helvetillä, saatanalla ja kaikella muulla negatiivisella, että siitä tulee se kärkkäys tuomita ja hyökätä. Silloin jos itse pelkää, on epävarma ja hyökkäys on paras puolustus.
Otan toki kiitollisena vastaan uskovien rukoukset itseeni kohdistuen (jos siis olen heidän silmissään "meedio"), mutta haluan vielä korostaa että tämä asia on jumalan ja minun välillä kunnossa. Minä kysyn suoraan jumalalta, ja hän kyllä vastaa. Hän vastaa vain silloin kun tarkasti KUUNTELEN. Se, mitä pappi/puhujamies/muu auktoriteetti sanoo, on sinällään vähempiarvoista koska se on aina toisen käden subjektiivista tulkintaa.
Ne ketkä kovasti pelkäävät "helvettiä" (jota oman näkemykseni mukaan ei edes ole) voisin suositella luettavaksi sylvia brownen kirjaa elämää toisella puolella. Sylvia on "meedio" (uskoo jumalaan joten ei mikään pimeyden kätyri), mutta hänen kauttaan voisi saada myös sellaista näkemystä miten voi olla uskova ilman pelkoa, kauhua, pelottelua tai ihmisten rajaamista luokkayhteiskuntaan (eli niihin jotka pelastuvat ja niihin jotka "mätänevät hornassa").
Itse suhtaudun tosiuskoviin kunnioittavasti kuitenkin, sillä he todellakin tarkoittavat hyvää. He vain toteuttavat sitä hyväänsä oman seurakuntansa (ahdasmielisten) raamien puitteissa.
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. --Joh.14: 6
Jeesus puhui taas kansalle ja sanoi: "Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo."
ja voi silti pitää yhteyttä henkiin, voi valita _millaisiin_ pitää, esimerkiksi enkeliinsä ja oppaaseensa.
Jeesustakin käsittääkseni voidaan kanavoida eli jotkut puhuvat hänenkin kanssaan :)
ja voi silti pitää yhteyttä henkiin, voi valita _millaisiin_ pitää, esimerkiksi enkeliinsä ja oppaaseensa.
Jeesustakin käsittääkseni voidaan kanavoida eli jotkut puhuvat hänenkin kanssaan :)
Jäät kakkoseksi heti :(
Jeesusta ei kanavoida mihinkään. Jeesuksen henki on Totuudén Henki, Pyhä Henki.
Mutta kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan (Jeesuksen Kristuksen, käytännössä Kristuksen Hengen) hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä.
Sillä jolla ei ole Kristuksen Henkeä ,se ei ole hänen omansa.
Jeesuksen morsiammet on yksi ryhmä. Osa heistä keskustelee ihan suoraan Jeesukselle ja Jeesus neuvoo sitten miten tulee toimia.
Jeesukselta kanavoidaan profetioita ja muuta jokapäiväistä asiaa.
On se väärin että uskovaiset pitää yksinoikeuden henkimaailmaan. Niissä tilaisuuksissa portit on henkimaailmaan auki. Sieltä sitten luikasee niitä demoneita ihmisiin kielillä puhumaan. Osa ihmisistä menee sekasin. Täälläkin niitä sekoilevia on.
Jeesus puhui taas kansalle ja sanoi: "Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo."
T: AP
Olet Tärkeä ihminen Jumalalle, Raamatun Jumalalle.
Jeesus rakastaa sinua sinuna itsenäsi, ja Hän kutsuu sinua luokseen ;)
O Holy Night! The stars are brightly shining,
It is the night of the dear Saviour's birth.
Long lay the world in sin and error pining.
Till He appeared and the Spirit felt its worth.
A thrill of hope the weary world rejoices,
For yonder breaks a new and glorious morn.
Fall on your knees! Oh, hear the angel voices!
O night divine, the night when Christ was born;
O night, O Holy Night , O night divine!
O night, O Holy Night , O night divine!
Led by the light of faith serenely beaming,
With glowing hearts by His cradle we stand.
O'er the world a star is sweetly gleaming,
Now come the wisemen from out of the Orient land.
The King of kings lay thus lowly manger;
In all our trials born to be our friends.
He knows our need, our weakness is no stranger,
Behold your King! Before him lowly bend!
Behold your King! Before him lowly bend!
Truly He taught us to love one another,
His law is love and His gospel is peace.
Chains he shall break, for the slave is our brother.
And in his name all oppression shall cease.
Sweet hymns of joy in grateful chorus raise we,
With all our hearts we praise His holy name.
Christ is the Lord! Then ever, ever praise we,
His power and glory ever more proclaim!
His power and glory ever more proclaim!
Se puuttuu uskovaisilta. Heiltä puuttu aito rakkaus ja välittäminen. He esittävät hurskasta ovat ahdamielisiä ja pelottelvat päästäkseen itsekkäästi taivaaseen.
Oikea sana on tuo elämän valo. Se puuttuu uskovaisilta. Heiltä puuttu aito rakkaus ja välittäminen. He esittävät hurskasta ovat ahdamielisiä ja pelottelvat päästäkseen itsekkäästi taivaaseen.
Gal. 2:19-20: "Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu, ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni."
ihan saman kristuksen ja jumalan kanssa keskustelen, ja jumalan kanssa on asiat selvitelty näissä enkelijutuissa. Ei pidä uskoa sitä mitä raamattu tai joku seurojen puhujamies on asioista mieltä. Pitää uskoa sitä mitä JUMALA on mieltä ja nämä asiat ovat ihmisen ja jumalan kahdenvälisiä asioita. Ei siinä pidä kenenkään muun alkaa tuomitsemaan, vai yltääkö tavallisen kuolevaisen tuomiovalta jumalankin yläpuolelle?
Tämä siis ihan rakkaudella kommentoiden, isä kyllä hyväksyy meitä monenlaisina erilaisina yksilöinä eikä samasta puusta veistettyinä :)