Jotain vikaa on ihmisessä joka tekee 7 lasta.
Enemmän kuin 4 on jo aika outoa.
Kommentit (102)
että joku sentään tekee vielä tässä maassa lapsia! Nämä isot perheet sitten tasaavat niiden lapsimäärät, jotka eivät halua/saa lapsia ollenkaan. Ovat sitten eläkkeen maksajia ap:kin vanhana. Kaikki siis hyvin =)
Kyllä täällä porukkaa riittää. Rajoilta tulee koko ajan lisää.
...onko muilla 1 vai 10 lasta. Minulla on neljä omaa lasta ja kaksi mieheni edellisestä suhteesta. Kaikkia kohtelemme tasapuolisesti ja varmistamme hyvän elämän. Mä itsekin mietin joskus, että miksi pitää edes hankkia lapsia, tai varsinki useampia. Mut toisen lapsen jälkeen tiesin, että näin on paljon parempi.
teevee veronmaksaja
mua hävettäs. Vetäisin pussin päähäni..eiku kortsun..
eihän mistään voi keskustella ainakaan netissä anonyymisti. Mä edustan sitä "vähemmistöä" joka tein tietoisen ratkaisun syystä. Mä olen äitini 11 lapsi,ei uskonnolista taustaa,ja pelkästään lapsuuteni perusteella päätin jo alle kaksikymppisenä et jos saan lapsen se jää ainoaksi.En jaksa edes aloittaa kertomaan miksi koin perheeni niin ahdistavaksi etten halua tehdä sitä karhunpalvelusta kellekään muulle.Sen verran sanon ettei kivaa ollut enkä ole erityisen läheinen yhdenkään sisaruksen kanssa. Mulla on yksi lapsi eikä enempää tule.
Teillä riittää sanomasi mukaan rakkautta ja huomiota vain yhdelle. Pieni on teidän sydän. Vahvistaa vain käsitystä siitä että yksilapsisuuden valinneet on usein kylmiä,itsekeskeisiä ja kyvyttömiä rakastaa.
Yksilapsiset ovat usein koulutettuja ja yhteiskunnallisesti valveutuneita. Eivä halua pykätä maapalloa täyteen tekeleitään niin kuin jotkut.
Jokainen tekee sen verran lapsia, mihin rahkeet riittävät. Toisille sopii 7 lasta toisille ei välttämättä yhtään. Me ihmiset ollaan jaksamiseltamme ja energiatasoltamme hyvinkin erilaisia. Olemassa ei ole mielestäni mitään tottuutta siitä mikä olisi paras määrä.
Ja te jotka kiukuttelette niistä veroraha asioista.. Itse olen kh- tuella ja mies käy töissä ja maksaa täten myös veroa. Veroja viedäänkin sitten niin paljon kuussa että se kattaa tuon pienen kh- tukeni.
ei saa enää adoptiolasta, jos on kolme lasta.
Tiedän nelilapsisen perheen, jonka nuorin on adoptoitu.
1-2 lasta on ekologisesti järkevää, kolmas vielä jotenkuten. Tämän jälkeen jos vielä hinkuaa lapsia, voisi harkita sijaisvanhemmuutta tai adoptiota.
Naiset vänkää omia ajatuksiaan, eikä pysähdy miettimään tai kuuntelemaan muiden mielipiteitä. Mä muuten tiedän aika monta lääkäriäitiä, jolla on iso perhe. Ettei se aina koulutustasosta ole kiinni.
Sitten tämä perusdilemma täällä; jos olet kotona lasten kanssa, olet yhteiskunnan tuella elävä luuseri. Jos menet töihin, ole kelvoton kylmä äiti, joka ei välitä lapsistaan. Mitään muita värejähän maailmassa ei ole kuin musta tai valkoinen...
1-2 lasta on ekologisesti järkevää, kolmas vielä jotenkuten. Tämän jälkeen jos vielä hinkuaa lapsia, voisi harkita sijaisvanhemmuutta tai adoptiota.
Mitä vähemmän lapsia, sitä parempi. 1-2 lasta on kuitenkin pienempi paha kuin suurperheet.
Viidennenkin käsittää jotenkuten, mutta että sitten viidenneksi saakin kaksoset ja vielä senkin jälkeen pitää väääntää vauva, niin jonkinlainen suuruudenhulluus kyllä on iskenyt...
Yksi kuoli onnettomuudessa. Eli olenko "normaali" kolmen äiti vai pian viiden?
Jos meillä kotiin mahtuisi niin 7 olisi ihana lukumäärä.
Minulla on 4 lasta ja 1 lapsenlapsi.
Nämä riittävät minulle.
Silti en kummeksu toisten lapsimääriä.
Ihan jokaisen oma asia ja elämä.
mielestä toi on ihan makuasia, toiset tykkää isoista perheistä toiset vähän pienemmistä..
Mun molemmat vanhemmat on esim isoista perheistä toisessa 6 toisessa 8. Silloin noi isot perheet oli tosi yleisiä..
Mulle taas riittäis ehkä 3 lasta. Vielä en oo päättäny mikä olis hyvä :)
ihan makuasia ja miten mahtuu asumaan ja rahat ja kuntoa riittää..
ja kalastella kehuja kuten no oletpas reipas kun jaksat ja sen sellaiset... Säälittävää tosiaankin. En minäkään mainosta miten sitä ja tätä koska ei ole tarvetta moiseen.
että joku sentään tekee vielä tässä maassa lapsia!
Nämä isot perheet sitten tasaavat niiden lapsimäärät, jotka eivät halua/saa lapsia ollenkaan.
Ovat sitten eläkkeen maksajia ap:kin vanhana.
Kaikki siis hyvin =)