Olisiko sinulle ok, että miehesi lähtisi muutamaksi päiväksi
Kommentit (56)
on uskollinen, jos sitä meinaat. Ja jos ei olisi, niin en petollisuutta saisi hänestä kitkettyä olemalla päästämättä mihinkään - kyllä hän pettäisi sitten vaikka ruokiksella vessassa.
No siis tuo oli "ohis", mutta mulle olisi ok, enkä ymmärrä miksei olisi?
Jos rahaa matkoihin laitetaan, niin sitten lähtee koko perhe.
Mutta muutaman päivän ryypikselyreissut yli nelikymmpiseltä mieheltä ois vähän liikaa. Toki sais mennä jos ihan kauhea hinku olisi, mutta vähän olisin nyreissäni.
Käyn minäkin ystävieni kanssa viikonloppureissuilla.
en suostu pyörittämään yritystään tuota aikaa. Sijaista ei tähän hätään saa.
jos siitä vaan sovitaan etukäteen hyvissä ajoin eikä siihen mene kohtuuttomasti rahaa
en voisi olla miehestäni erossa "niin pitkään".
Hänen töissä viettämänsä aika ja harrastukset ovat vuorokauden aikana minulle jo tarpeeksi pitkä aika olla erossa hänestä.
Ehkä tosiaan olen "vähän" riippuvainen hänestä. Myönnän.
Olemme vain tottuneet viettämään kaiken vapaan ajan yhdessä, emmekä kumpikaan ole menevää sorttia.
Mutta muutaman päivän ryypikselyreissut yli nelikymmpiseltä mieheltä ois vähän liikaa. Toki sais mennä jos ihan kauhea hinku olisi, mutta vähän olisin nyreissäni.
40 vuoden iässä? Häh?
en voisi olla miehestäni erossa "niin pitkään".
Hänen töissä viettämänsä aika ja harrastukset ovat vuorokauden aikana minulle jo tarpeeksi pitkä aika olla erossa hänestä.Ehkä tosiaan olen "vähän" riippuvainen hänestä. Myönnän.
Olemme vain tottuneet viettämään kaiken vapaan ajan yhdessä, emmekä kumpikaan ole menevää sorttia.
Hanki omaa tekemistä, jos et ole menevää sorttia niin tee sitten jotain muuta leppoisaa. Kotijuttuja, kirjoja, sensellaista. Mutta piästä nyt hyvä ihminen miehes meneen jos niin haluaa.
40 vuoden iässä? Häh?
Aina vaan möllöttää kotona töiden jälkeen.
Toiset kasvaa aikuisiksi, toiset ei.
Aikuiseksi kasvaminen ei ole lääke.
varata etelään jonkun äkkilähdön sitten vastaavasti ja lepuuttaa vähän omia hermoja :)
No ei olisi, kukaan sinne pikkumäkeen mene homostelemaan, sehän on tunnettu homopaikka. Leville tai rukalle voisi mennä.
niin pärjäisikö miehesi lasten kanssa? Vai onko se vaan niin että miehet "pitää" päästää, mutta jos nainen tekisi saman tempun niin olisikin huono äiti...
Jonkun päivän reissun voi käydä heittämässä mutta ei sen pidempää. Mäkään en lähde mitään moneksi päivää pois kotoota. Molemmat käydään kaverien kanssa ulkona, mutta ei mitään pitkiä reissuja.
Pidemmät ulkomaanmatkat tehdää oman perheen kanssa.
Niin ja mun mies joutuu työnsä puolesta matkustelemaan pitkin eurooppaa, siinä on ihan tarpeeksi.
kuhan ois rahaa sinne. Siitä vaan :D
Eli ei ok, jos olisin esim. vasta tullut synnyttämästä :) mutta normiarjessa ok.
voi ku lähtisivätki ukko porukalla vähä käymään jossaki keskenään.