Olisiko sinulle ok, että miehesi lähtisi muutamaksi päiväksi
Kommentit (56)
Tottakai, jos nyt sitten just Tahkolle haluais? Tällä hetkellä hän on ollut jo viikon Thaimaassa, ja on vielä toinen viikko jäljellä.Ikävä on, mutta kestäähän tämän..
Pienten vauvojen vanhemmat ovat aina asia erikseen, joten helppo ymmärtää, jos kriitiinen vaihe halutaan rajoittaa.
Nämä tyypit, joilla ei ole omia kavereita, niin pitäiskö miehenkin sitten menettää omansa tämän takia? Periaatteessa menojen pitäis mennä tasan, mutta jos toisella ei vain ole menoja, niin pitäisikö toisenkin laiminlyödä tämän takia omat kaverit ja sitten lasten kasvettua ihmetellä, että mitäs elämässä nyt onkaan.
Tuntuu, et könyy aina kotona. Kavereihin pitää yhteyttä, mutta suurimmaks osaks puhelimen välityksellä. Meniskin joskus jonnekkin. Kyllä mä luotan mieheeni. Alkuaikoina he viettivätkin uuttavuotta tahkolla, ei oltu sillon viel yhdessä. Olin silloin hieman mustasukkainen, mutta mies totes vaan viestissään, että älä murehdi. Hän on hehkuttanu mua siellä kaikille mies kavereilleen ja ikävä on kova, vaikka ei tosiaan oltu edes virallisesti vielä yhdessä. :)
Päästä toki miehes menemään, tekee varmasti hyvää sillekkin ja sulle!
Koska tiedän, että homma menisi ryyppäämiseksi ja miehelläni on alkoholiongelma. En haluaisi odotella kotona sydän syrjällään että jokos se pääsi hengestään rinteessä.
Jos tätä ongelmaa ei olisi, niin saisi lähteä ihan vapaasti.
Tuskin kuitenkaan niin onnettomaan paikkaan kuin Tahkolle haluaisi edes lähteä.
ja olen sitä hänelle ehdottanutkin, kun tilaisuus olisi mennä.
Kuka sanoo, että siellä Tahkolla tai muuallakaan pitää ryypätä? Tiesittekö, että kaikki eivät ryyppää? Jotkut jopa harrastaa murtsikkaa tai laskettelevat ihan tosissaan, eikä pahemmalle ryyppäykselle jää aikaa tai haluja.
Minä päästäisin ilman muuta, mutta ei hän Tahkolle menisi. Ennemmin Alpeille viikoksi.
Kuka sanoo, että siellä Tahkolla tai muuallakaan pitää ryypätä? Tiesittekö, että kaikki eivät ryyppää? Jotkut jopa harrastaa murtsikkaa tai laskettelevat ihan tosissaan, eikä pahemmalle ryyppäykselle jää aikaa tai haluja. Minä päästäisin ilman muuta, mutta ei hän Tahkolle menisi. Ennemmin Alpeille viikoksi.
Avioliitoista noin puolet päättyvät avioeroon. Näitä viestejä lukiessani en kyllä yhtään ihmettele että miksi.
tyttöporukalla. Kyllä kelpaisi joku muukin kohde.
Just nyt miehen meno ei olisi ok. Meillä on kaksi pientä lasta enkä juuri nyt voi oikein hyvin enkä siis jaksa täysin yksin muksujen kanssa.
mä olin just lasten ja ystävättären, sekä sen lasten kanssa viikon etelässä.
Suurin osa miehistä on ahdistuneita, kun akka vahtaa tai toisinpäin, joten se on suuri avioerojen aiheuttaja sekin.
ihan se ja sama, kunhan palaa kotiin ja tilipussia en ala jakamaan. Muu on jaettavissa, tidän kyllä vuosien kokemuksella mitä miehellä on tarjota (tai mitä ei ole).
Avioliitoista noin puolet päättyvät avioeroon. Näitä viestejä lukiessani en kyllä yhtään ihmettele että miksi.
...ehkäpä iso osa juuri siksi että puolisoa ei "päästetä" mihinkään?
jos siltä tuntuu ja mies pärjää lasten kanssa siinä missä minäkin. On se ollut pallon toisella puolellakin 3v ja 4v kanssa 2 viikkoa, miksi se ei kotona pärjäisi. Voi elämä näitä juttuja...