Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko sinulle ok, että miehesi lähtisi muutamaksi päiväksi

Vierailija
31.01.2012 |

Tahkolle kaverien kanssa?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pärjäisikö miehesi lasten kanssa? Vai onko se vaan niin että miehet "pitää" päästää, mutta jos nainen tekisi saman tempun niin olisikin huono äiti...

jos siltä tuntuu ja mies pärjää lasten kanssa siinä missä minäkin. On se ollut pallon toisella puolellakin 3v ja 4v kanssa 2 viikkoa, miksi se ei kotona pärjäisi. Voi elämä näitä juttuja...

Vierailija
42/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, jos nyt sitten just Tahkolle haluais? Tällä hetkellä hän on ollut jo viikon Thaimaassa, ja on vielä toinen viikko jäljellä.Ikävä on, mutta kestäähän tämän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten vauvojen vanhemmat ovat aina asia erikseen, joten helppo ymmärtää, jos kriitiinen vaihe halutaan rajoittaa.

Nämä tyypit, joilla ei ole omia kavereita, niin pitäiskö miehenkin sitten menettää omansa tämän takia? Periaatteessa menojen pitäis mennä tasan, mutta jos toisella ei vain ole menoja, niin pitäisikö toisenkin laiminlyödä tämän takia omat kaverit ja sitten lasten kasvettua ihmetellä, että mitäs elämässä nyt onkaan.

Vierailija
44/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, et könyy aina kotona. Kavereihin pitää yhteyttä, mutta suurimmaks osaks puhelimen välityksellä. Meniskin joskus jonnekkin. Kyllä mä luotan mieheeni. Alkuaikoina he viettivätkin uuttavuotta tahkolla, ei oltu sillon viel yhdessä. Olin silloin hieman mustasukkainen, mutta mies totes vaan viestissään, että älä murehdi. Hän on hehkuttanu mua siellä kaikille mies kavereilleen ja ikävä on kova, vaikka ei tosiaan oltu edes virallisesti vielä yhdessä. :)

Päästä toki miehes menemään, tekee varmasti hyvää sillekkin ja sulle!

Vierailija
45/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän, että homma menisi ryyppäämiseksi ja miehelläni on alkoholiongelma. En haluaisi odotella kotona sydän syrjällään että jokos se pääsi hengestään rinteessä.

Jos tätä ongelmaa ei olisi, niin saisi lähteä ihan vapaasti.

Vierailija
46/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kuitenkaan niin onnettomaan paikkaan kuin Tahkolle haluaisi edes lähteä.

Vierailija
47/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen sitä hänelle ehdottanutkin, kun tilaisuus olisi mennä.

Vierailija
48/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo, että siellä Tahkolla tai muuallakaan pitää ryypätä? Tiesittekö, että kaikki eivät ryyppää? Jotkut jopa harrastaa murtsikkaa tai laskettelevat ihan tosissaan, eikä pahemmalle ryyppäykselle jää aikaa tai haluja.

Minä päästäisin ilman muuta, mutta ei hän Tahkolle menisi. Ennemmin Alpeille viikoksi.

Vierailija
49/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo, että siellä Tahkolla tai muuallakaan pitää ryypätä? Tiesittekö, että kaikki eivät ryyppää? Jotkut jopa harrastaa murtsikkaa tai laskettelevat ihan tosissaan, eikä pahemmalle ryyppäykselle jää aikaa tai haluja. Minä päästäisin ilman muuta, mutta ei hän Tahkolle menisi. Ennemmin Alpeille viikoksi.

Vierailija
50/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitoista noin puolet päättyvät avioeroon. Näitä viestejä lukiessani en kyllä yhtään ihmettele että miksi.

Vierailija
51/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöporukalla. Kyllä kelpaisi joku muukin kohde.

Vierailija
52/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt miehen meno ei olisi ok. Meillä on kaksi pientä lasta enkä juuri nyt voi oikein hyvin enkä siis jaksa täysin yksin muksujen kanssa.

Vierailija
53/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin just lasten ja ystävättären, sekä sen lasten kanssa viikon etelässä.

Suurin osa miehistä on ahdistuneita, kun akka vahtaa tai toisinpäin, joten se on suuri avioerojen aiheuttaja sekin.

Vierailija
54/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan se ja sama, kunhan palaa kotiin ja tilipussia en ala jakamaan. Muu on jaettavissa, tidän kyllä vuosien kokemuksella mitä miehellä on tarjota (tai mitä ei ole).

Vierailija
55/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai ?

Vierailija
56/56 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitoista noin puolet päättyvät avioeroon. Näitä viestejä lukiessani en kyllä yhtään ihmettele että miksi.

...ehkäpä iso osa juuri siksi että puolisoa ei "päästetä" mihinkään?