Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaviston kannattajat Suurimpia kaksinaismoraalin omaajia eli tekohpyhyyden huipentumia

Vierailija
31.01.2012 |

Ollaan niin avoimia ja suvaitsevaisia, mutta jos ei äänestä Haavistoa on joko homofoobikko taikka rahaänkyrä. Tämä on niin kaukaa Haaviston ajatuksista ja niin tekopyhää että pelkästään tämän törkeän käytöksen mm. jennin morkkaaminen takia en todellakaan äänestä Haavistoa.

Kiitos teille!

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole mikään persu. Olet inhottava. Samanlaista kuin yliopistolla, vähätellään mielipiteitä ja jätetään porukan ulkopuolelle.

Tämä ei ole sitä Haaviston lupaamaa suvaitsevaisuutta. Itku tulee..

Ja missä tiedekunnassa on tuollaista porukkaa? Aivan outoa toimintaa, èttei vain olisi omaa kuvitelmaasi...

Varmaan etenkin naistutkimuksen puolella...

Naistutkimus kuuluu yhteiskuntatieteelliseen tiedekuntaan ja on useimmissa yliopistoissa nimellä "sukupuolentutkimus" nykyään. Tuon aineen opiskelijat ovat yllättävän rentoa ja hauskaa porukkaa, toisin kuin vähän ennakkoluuloisesti kuvitellaan.

Veikkaan että tuo yliopisto-provoilija ei opiskele eikä työskentele lainkaan yliopistolla, vaan viljelee täällä jotain omituisia ei-todellisuuspohjaisia mielikuviaan.

Ainakin silloin kun itse olin yliopistossa niin taisi olla. Ihan mielenkiintoista porukkaa olivat ainakin silloin. Tosin

"minä yksin kaikkia muita vastaan"-asetelma tuossa tekaistunoloisessa ns. väittelytilanteessa. Sukupuolentutkimuksen opiskelijoissa on molempien ehdokkaiden kannattajia ja enemmistö meistä on heteroita. Itse kuulun Haaviston kannattajiin, mutta tosiasiassa harva huutelee puolue- tai ehdokaskantaansa yliopistolla. Tuskin kukaan meistä Haaviston kannattajista "laajentaisi pupillejaan" (WTF :D) jos Nexarin edustettavuutta kritisoitaisiin. Ap tosiaan joko opiskelee Turussa tai ei missään yliopistossa.

Vierailija
22/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole mikään persu. Olet inhottava. Samanlaista kuin yliopistolla, vähätellään mielipiteitä ja jätetään porukan ulkopuolelle.

Tämä ei ole sitä Haaviston lupaamaa suvaitsevaisuutta. Itku tulee..

Ja missä tiedekunnassa on tuollaista porukkaa? Aivan outoa toimintaa, èttei vain olisi omaa kuvitelmaasi...

Varmaan etenkin naistutkimuksen puolella...

Näin on, ja oli kyllä viimeinen kurssi tästä aiheesta. Minä kuvittelin että siellä voisi keskustella asioista vapaasti. Kaikki alkoi siitä kun keskutelimme presidentin vaaleista ja ihmettelin Haaviston matalaa koulutusta ja sitä ettei Nexar ole kovin edustava. Keskustelukumppaneiden naama punastui ja pupillit laajenivat. Enempää en halua muistella. Onneksi periodi vaihtuu pian...

T. ap

En ymmärrä :D, ja mitä ihmettä opiskelet jos naistutkimuksen kurssi kuuluu ilmeisesti pakollisiin opintoihisi!? Pakko saada tietää, mikä yliopisto ja mikä tiedekunta / millä ihmeen kurssilla olet ollut! Ei muuten olisi oikein varaa kritisoida muita "suvaitsemattomuudesta" kaiken tuon kirjoittamasi perusteella... Pieni itsekriittisyys olisi varmaan tervetullutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylöspäin

Vierailija
24/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympärille

Vierailija
25/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastustavat, perustelevat kantansa homo vastaisuudella.

Tämän näkee hyvin jo täällä av:llä.

Tuolla toisessa ketjussa taas tuhahdeltiin, että täytyy olla typerä, jos näistä nettikeskusteluista vetää jotain johtopäätöksiä.

Vierailija
26/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin opettele (paitsi oikeinkirjoitusta) oikeasti vähän kriittisyyttä myös itseäsi kohtaan. Haukut muita ja kehut omaa avarakatseisuuttasi samoissa lauseissa. Aika paksua.

Vierailija
27/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestät. Minä olen yksi heistä. Mun puolesta sinä saat äänestää Niinistöä jos haluat, se on sinun oikeutesi. Ihan kuten minullakin on oikeus äänestää Haavistoa (jos nyt äänestän, kun en oikein saa päätetyksi). Mä luulen että tää lokaa heittävä ja haukkuva porukka on vain pieni äänekkäitten joukko. Molemmilla ehdokkailla on se heitä suuresti inhoava porukka joka sitten jaksaa tätä huutelua harrastaa ja kai ihan oikeasti kuvittelee että sillä on joku vaikutus muihin.

Mä äänestän sitä ketä haluan ja sinä saat rauhassa äänestää ketä haluat. Uskon että molemmista tulis ihan ok pressa, eipä noissa kovin suuria eroja edes ole. Onhan tämä vaaleista tullut älämölö ärsyttävää, mutta ei tätä enää kestä kuin viikko. Paitsi että vaalien jälkeen voittajan "joukot" lällättelee muille ja muut haukkuu voittajaa. Ihan kuin pikkulapset. Joo, on tää aika ärsyttävää. Pitäs varmaan lähteä pariksi viikoksi lomalle jonnekin mihin vaalit ei näy eikä kuulu :)

Vierailija
28/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin Helsingin yliopistossa tutkijoiden keskuudessa on ollut vaalien suhteen hurmokseton, analyyttinen ja asiallinen meininki. Molempia ehdokkaita on tarkasteltu sekä kriittisestä että positiivisesta näkökulmasta.

Hyvin vaikea uskoa kymmenvuotisen yliopistourani kokemuksella, että jossakin tapahtuisi tuollaista kuvaillun kaltaista pupillien laajentumista. Olen sitä mieltä, että yliopistokoulutus antaa usein avaimet asioiden kriittiseen ja analyyttiseen tarkasteluun. Tämä koskee myös politiikkaa ja presidentivaaleja.

Vierailija
29/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutettu sukupuolentutkimukseksi mutta siinä nyt ei ole muuttunut kuin nimi. Kaikki muu on pysynyt samana.

Se on edelleen täynnä positiivistä affirmaatiota naisten osaamisesta vähän kuin sunnuntaina kirkossa ja lisukkeena vähän negatiivista miestutkimusta ja opiskelijat melkein kaikki naisia.

Monet pitävät sitä pseudotieteenä ja esim. Norjassa siitä on luovuttu tai ollaan luopumassa.

Vierailija
30/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisia asioita ja ihan samalla tasolla:

Ja sitten keskenään kilpailevat kuka pääsee STM:n Tasa-arvoyksikköön:

Asikainen Annamari

ylitarkastaja Hallinto- ja suunnitteluosasto

Hautakorpi Johanna

lakimies Hallinto- ja suunnitteluosasto

Heinilä-Hannikainen Tarja

johtaja Hallinto- ja suunnitteluosasto

Jamisto Annukka

projektikoordinaattori Hallinto- ja suunnitteluosasto

Koskinen Paula

projektikoordinaattori Hallinto- ja suunnitteluosasto

Onwen-Huma Hanna

Pajula Birgitta

osastosihteeri Hallinto- ja suunnitteluosasto

Raevaara Eeva

Rantala Marjo

lakimies Hallinto- ja suunnitteluosasto

Silfverberg Anne

Siukola Reetta

Tulkki Terhi

hallitussihteeri Hallinto- ja suunnitteluosasto

Tynkkynen Leena

suunnittelija Hallinto- ja suunnitteluosasto

Tyventö Liisa

Varsa Hannele

neuvotteleva virkamies Hallinto- ja suunnitteluosasto

Viitamaa-Tervonen Outi

projektipäällikkö Hallinto- ja suunnitteluosasto

Yli-Pietilä Päivi

Neuvotteleva virkamies Hallinto- ja suunnitteluosasto

Vierailija
31/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä tuetaan verorahoin, on osastoa ja hallintoa mutta ei mitään edistystä mihinkään. Tulee lappusia ja kirjasia ja ollaan taas tyytyväisiä

Vierailija
32/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et onneksi vielä tuo homous ja lesbous ei oo kauheen yleistä. Tiedäppä tuota tuleeko siitä muoti-ilmiö jos Haavistosta tulee presidentti. Mut miten käy elämän jatkumon. Nooo...onneksi löytyy niitä normaaleja, luonnollisia ihmisiä jotka vielä voi tehdä lapsia keskenään. Edelleen tykkään ihmisinä homoista. Kyllä se homous vaan painaa silti vaakakupissa PRESIDENTTIÄ valitessa. Kannatan luonnollisuutta.

Vierailija
33/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miten käy elämän jatkumon.

aikoina että muutama homo uhkaa ihmiskunnan eloonjäämistä lajina? Ja luonnossa on homoutta vaikka kuinka paljon, joten eipä päde tämäkään idea.

Vierailija
34/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikea uskoa kymmenvuotisen yliopistourani kokemuksella, että jossakin tapahtuisi tuollaista kuvaillun kaltaista pupillien laajentumista. Olen sitä mieltä, että yliopistokoulutus antaa usein avaimet asioiden kriittiseen ja analyyttiseen tarkasteluun. Tämä koskee myös politiikkaa ja presidentivaaleja.

Yliopisto on koulu/työpaikka siinä missä muutkin, ei mitään suurten intellektuellien keskittymä. Sinne pääsee joko älykkyydellä tai kovalla työllä ja opiskelijoista löytyy kaikenlaista hihhulista natsiin ja siltä väliltä. Olisi ihme, jollei joku myös "laajentelisi pupillejaan"!

Vierailija
35/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoina että muutama homo uhkaa ihmiskunnan eloonjäämistä lajina? Ja luonnossa on homoutta vaikka kuinka paljon, joten eipä päde tämäkään idea.

miten iso osa nähtävästä käyttäytymisestä on refleksejä, alistamista tmv.?

Vierailija
36/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissani mieti. Pointti on vaan se et miks pitää uhmata luonnonlakia. Tässä syy miksi niin EI YMMÄRRÄ HOMOUTTA. Jos se jonkun kohdalle sattuu niin sitten sattuu, eihän sille voi mitään. Ihmisarvoa se ei vähennä.

Vierailija
37/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissani mieti. Pointti on vaan se et miks pitää uhmata luonnonlakia. Tässä syy miksi niin EI YMMÄRRÄ HOMOUTTA. Jos se jonkun kohdalle sattuu niin sitten sattuu, eihän sille voi mitään. Ihmisarvoa se ei vähennä.

Miksei menis viettinsä viemänä, kun kerran rakastuu? Paljon luonnottomampaa olisi mennä naisen kanssa naimisiin, jos kerran rakastaa miestä.

Vierailija
38/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi niin MONI ei ymmärrä, jäi sana pois.

Vierailija
39/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kysyi mun mielipidettä, kumpaa aion äänestää ja sanoessani, etten tiedä. Mulle on loppu peleissä ihan sama kumpi siellä tulee.

Silloin alkoi se show. Kyllä sun täytyy haavistoa äänestää, Niinistön äänestäjät on kaikki homofobiikkoja, Haavisto sitä, Haavisto tätä. Niinistön haukkui täysin lyttyyn ja teki aika selväksi, että jos äänestän Niinistöä niin en pidä homoista ja olen niitä vastaan.

Siinä varmistu meikäläisen kanta, äänestän Niinistöä ihan kiusaksi, koska Haavisto kannattajat ovat menneet mielestäni liian pitkälle tuon sättimisen kannalta.

Vierailija
40/71 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kysyi mun mielipidettä, kumpaa aion äänestää ja sanoessani, etten tiedä. Mulle on loppu peleissä ihan sama kumpi siellä tulee.

Silloin alkoi se show. Kyllä sun täytyy haavistoa äänestää, Niinistön äänestäjät on kaikki homofobiikkoja, Haavisto sitä, Haavisto tätä. Niinistön haukkui täysin lyttyyn ja teki aika selväksi, että jos äänestän Niinistöä niin en pidä homoista ja olen niitä vastaan.

Siinä varmistu meikäläisen kanta, äänestän Niinistöä ihan kiusaksi, koska Haavisto kannattajat ovat menneet mielestäni liian pitkälle tuon sättimisen kannalta.