Haaviston kannattajat Suurimpia kaksinaismoraalin omaajia eli tekohpyhyyden huipentumia
Ollaan niin avoimia ja suvaitsevaisia, mutta jos ei äänestä Haavistoa on joko homofoobikko taikka rahaänkyrä. Tämä on niin kaukaa Haaviston ajatuksista ja niin tekopyhää että pelkästään tämän törkeän käytöksen mm. jennin morkkaaminen takia en todellakaan äänestä Haavistoa.
Kiitos teille!
Kommentit (71)
Ja kun kysyi mun mielipidettä, kumpaa aion äänestää ja sanoessani, etten tiedä. Mulle on loppu peleissä ihan sama kumpi siellä tulee.
Silloin alkoi se show. Kyllä sun täytyy haavistoa äänestää, Niinistön äänestäjät on kaikki homofobiikkoja, Haavisto sitä, Haavisto tätä. Niinistön haukkui täysin lyttyyn ja teki aika selväksi, että jos äänestän Niinistöä niin en pidä homoista ja olen niitä vastaan.
Siinä varmistu meikäläisen kanta, äänestän Niinistöä ihan kiusaksi, koska Haavisto kannattajat ovat menneet mielestäni liian pitkälle tuon sättimisen kannalta.
Näitä homojuttujan kyllä nyt vaalien alla kuulee - yleensä vain hieman toisinpäin. Olen kuullut ihmisten kadulla ja kahviloissa taivastelevan Pekan homoutta. Ja olen ihan oikean ihmisen suusta, en vain av:lta, kuullut että Suomesta tulee homolandia jos homo valitaan.
Ja kun kysyi mun mielipidettä, kumpaa aion äänestää ja sanoessani, etten tiedä. Mulle on loppu peleissä ihan sama kumpi siellä tulee.
Silloin alkoi se show. Kyllä sun täytyy haavistoa äänestää, Niinistön äänestäjät on kaikki homofobiikkoja, Haavisto sitä, Haavisto tätä. Niinistön haukkui täysin lyttyyn ja teki aika selväksi, että jos äänestän Niinistöä niin en pidä homoista ja olen niitä vastaan.
Siinä varmistu meikäläisen kanta, äänestän Niinistöä ihan kiusaksi, koska Haavisto kannattajat ovat menneet mielestäni liian pitkälle tuon sättimisen kannalta.
Näitä homojuttujan kyllä nyt vaalien alla kuulee - yleensä vain hieman toisinpäin. Olen kuullut ihmisten kadulla ja kahviloissa taivastelevan Pekan homoutta. Ja olen ihan oikean ihmisen suusta, en vain av:lta, kuullut että Suomesta tulee homolandia jos homo valitaan.
niin Haaviston puolustajat käyvät sankoin joukoin vastaan. Ja sanoo teistä av-mammoista kuka tahansa mitä, niin tämä on tosi. Ja mulla ei henkilökohtaisesti ole homoja vastaan yhtään mitään, työntekijä on ihan mukava ja hänen kanssaan tulee juttuun vallan mainiosti. Ja edelleen mulla on ihan yksi lysti kumpi pressaksi tulee. Ei sillä pressalla ole kuitenkaan mitään vaikutusvaltaa.
Tää palsta on kummallinen, mielipidettään kun sanoo niin aina on jossain joku av-mamma rutisemassa.
niin Haaviston puolustajat käyvät sankoin joukoin vastaan. Ja sanoo teistä av-mammoista kuka tahansa mitä, niin tämä on tosi. Ja mulla ei henkilökohtaisesti ole homoja vastaan yhtään mitään, työntekijä on ihan mukava ja hänen kanssaan tulee juttuun vallan mainiosti. Ja edelleen mulla on ihan yksi lysti kumpi pressaksi tulee. Ei sillä pressalla ole kuitenkaan mitään vaikutusvaltaa.
Tää palsta on kummallinen, mielipidettään kun sanoo niin aina on jossain joku av-mamma rutisemassa.
Uskomatonta että pidät oikeuttasi omiin mielipiteisiisi itsestäänselvyytenä mutta et ymmärrä että muilla on TASAN SE SAMA OIKEUS.
Uskomatonta että pidät oikeuttasi omiin mielipiteisiisi itsestäänselvyytenä mutta et ymmärrä että muilla on TASAN SE SAMA OIKEUS.
kun mainitsen jostain niin asiaa tullaan höpöttämään keksityksi tai muuksi vastaavaksi. Jokaisella on oikeus äänestää ketä tahtoo, siinä ei muitten mielipiteet paina. Lähinnä se ärsytti, että joku urpo tulee väittämään kommenttiani valheeksi, mitä se ei todellakaan ole.
Mut miten käy elämän jatkumon.
aikoina että muutama homo uhkaa ihmiskunnan eloonjäämistä lajina? Ja luonnossa on homoutta vaikka kuinka paljon, joten eipä päde tämäkään idea.
miten iso osa nähtävästä käyttäytymisestä on refleksejä, alistamista tmv.?
Tässäpä jotain:
http://www.luontoliitto.fi/nuorten_luonto/nuorten-luonto-12011/homoseks…
http://yle.fi/uutiset/luonto_ja_ymparisto/2007/01/elainten_homoseksuaal…
kierroksella ja äänestän ensi sunnuntainakin.
Täytyy myöntää, että ehdin kyllä jo hiukan ihastua Haavistoon ja harkitsin jopa hänen äänestämistään jo silloin ensimmäisellä kerralla, mutta nyt on maku mennyt koko miehestä aivan täysin. Eikä ihan vähiten hänen kannattajiensa käytöksen takia. Jussi-gaalaakin oli paikoin nolo katsoa...
tämä Haaviston kannattajien toiminta niin paljon päähän, en voi enää lukea itseäni samaan porukkaan.
ei nyt liity mitenkään Haavistoon. Mies on cosmopoliitti eikä Suomi ole hänelle mitenkään kultainen.
Ja päätelläänkö saman tien että Niinistöä ei voi äänestää koska hänenkin kannattajista osa on hiton huonotapaista jengiä jotka ei osaa kuin homolällätellä ja mustamaalata valheellisin perustein...
Kyllä minua eniten harmittaa se, että kun sanoo että ei äänestä Haavistoa niin sanotaan juntti, homofoobikko yms. Eiköhän tämä kerro "suvaitsevaisten" totalitarismista aika paljon.
Näin siis yliopistolla
Kyllä minua eniten harmittaa se, että kun sanoo että ei äänestä Haavistoa niin sanotaan juntti, homofoobikko yms. Eiköhän tämä kerro "suvaitsevaisten" totalitarismista aika paljon.
Näin siis yliopistolla
Itse en ole tuollaisesta kuullutkaan. Kyllä meillä töissä ainakin saa sanoa ketä äänestää ilman moisia asiattomia kommentteja, olipa sitten Niinistön tai Haaviston kannattaja. Haavistolaiset taitavat olla hienoisesti enemmistönä siellä.
Siellä kyllä saa kuulla kunniansa. En käsitä miten ovat noin innoissan ihmisestä, joka ei ole kouluttautunut. Ai niin se on homo. Siinä syy äänestää ja laulaa FInlandiaa! HURRAA!
ei siitä homosta enää kirjottele.
37% ja Sayonara, Zetsubou-Sensei.
Koittakaa kestää sen aikaa.
Näin siis yliopistolla
Pysyttele vaan siellä alakouluikäisten laatimalta vaikuttavalla scripta -sivustolla, homofoorumilla tai Suomen Sisun pellepalstalla.
Vituttaako edelleen, kun Suomen seuraava presidentti ei ole katolinen abortinvastustaja?
En todellakaan ole mikään persu. Olet inhottava. Samanlaista kuin yliopistolla, vähätellään mielipiteitä ja jätetään porukan ulkopuolelle.
Tämä ei ole sitä Haaviston lupaamaa suvaitsevaisuutta. Itku tulee..
näinhän se on ja tiedät sen itsekin. 37% Haavistolle on wee bit generous. Sitten ei tartte tota vinkunaa kuulla. Ei siihen kauaa mene enää.
Pysyttele vaan siellä alakouluikäisten laatimalta vaikuttavalla scripta -sivustolla, homofoorumilla tai Suomen Sisun pellepalstalla.
Vituttaako edelleen, kun Suomen seuraava presidentti ei ole katolinen abortinvastustaja?
En voi äänestää enää kumpaakaan, kun molemmilla on idiootteja kannattajia. Yöunetkin meni tätä itkiessä. On tää elämä kamalaa.
Muistan tutkimuksen lammaslaumasta. Siellä oli kaikenlaista variaatiota heterosta homoon ja bihin ja lisäksi vielä oli aseksuaaliset lampaat joita ei kiinnostanut kumpikaan sukupuoli.