Haaviston kannattajat Suurimpia kaksinaismoraalin omaajia eli tekohpyhyyden huipentumia
Ollaan niin avoimia ja suvaitsevaisia, mutta jos ei äänestä Haavistoa on joko homofoobikko taikka rahaänkyrä. Tämä on niin kaukaa Haaviston ajatuksista ja niin tekopyhää että pelkästään tämän törkeän käytöksen mm. jennin morkkaaminen takia en todellakaan äänestä Haavistoa.
Kiitos teille!
Kommentit (71)
Tänään oli Turun Sanomissa, joku kirjoitellut että jos ei äänestä Haavistoa on homofoobikko. Haavisto sitä tätä ja tuota. Minäkun luulin että vaaleissa on toinenkin ehdokas ja yleensä vertaillaan näitä keskenään ja äänestetään jompaa kumpaa. Tämä Leenan juttu sopi hyvin mainittavaksi tähän. Tämähän on juuri sitä kaksinaismoraalia, ollaan niin suvaitsevaisia jokainen löytää itsensä jne. mutta jos ei äänestä Haavistoa niin on homofoobikko. TOdella ristiriitaista.
En todellakaan ole mikään persu. Olet inhottava. Samanlaista kuin yliopistolla, vähätellään mielipiteitä ja jätetään porukan ulkopuolelle.
Tämä ei ole sitä Haaviston lupaamaa suvaitsevaisuutta. Itku tulee..
Ja missä tiedekunnassa on tuollaista porukkaa? Aivan outoa toimintaa, èttei vain olisi omaa kuvitelmaasi...
Ollaan niin avoimia ja suvaitsevaisia, mutta jos ei äänestä Haavistoa on joko homofoobikko taikka rahaänkyrä. Tämä on niin kaukaa Haaviston ajatuksista ja niin tekopyhää että pelkästään tämän törkeän käytöksen mm. jennin morkkaaminen takia en todellakaan äänestä Haavistoa. Kiitos teille!
Mä olen ollut ihan hämmästynyt siitä että jos tulee Haaviston kannattajalle ilmi että olen Niinistön puolella. Niin usein eka kysymys on "ai, onko sulla jotain homoutta vastaan"?
tai jotain vastaavaa.
Miten jotkut voikin olla niin idiootteja?
kaikista seurakuntani tapahtumista koska siellä Niinistön kannattajilla on lähes pelottava loanheittokampanja menneillään. Pahinta on se että Haaviston haukkumiseen on otettu mukaan apokalyptisia ennustuksia jne. Osa seurakuntani (vapaaseurakunta) jäsenistä on fiksua ja korkeakoulutettua väkeä, mutta jotenkin tuo Niinistön hehkuttaminen ja "terveiden heteroarvojen" rummutus on tehnyt heistä kuin eri ihmisiä.
Antaa niiden vouhottaa. Sinänsä tämä suvaitsevaisuusmantra on jo huvittava. Suvaitsevaiset ihmiset ovat pahimpia rasisteja itse. Ei pelkästään niitä kamalia persuja kohtaan, jotka aamulla heräävät töihin elättämään tätä "kahvikupin äärellä yliopiston kahvilassa" -sakkia vaan lisäksi ovat umpirasistisia myös esimerkiksi mamuja kohtaan. Se rasismi on paljon syvemmällä asenteissa kuin persuilijoilla. Se on sitä, että toinen ihminen asetaan itseään alemmaksi ja käyttäydytään kuin aikuinen ihminen olisi lapsi, jota pitää hellästi ohjata, anteeksiantaen.
Mitä Haloseen tulee tässä samassa keskustelussa, niin feministisenä presidenttinä olisin odottanut, että olisi tarttunut siihen kivuliaimpaan naiskysymykseen Suomessa eli mamu-naisten asemaan. Siitä ei uskalla kukaan sanoa mitään.
sitä mä odotin äänestäjänä. Ei ainuttakaan kannanottoa naisten ja perheiden puolesta.
Halonen oli pettymys, siksi en tosiaankaan enää äänestä toista samanlaista, Haavistoa.
vastustavat, perustelevat kantansa homo vastaisuudella.
Tämän näkee hyvin jo täällä av:llä.
Olisikin niin, että Pekan ideologiassa ja asioiden perusteluissa olisi jokin, mikä vastustaa.
Toivottavasti sinulla ap on perustelut kohdallaan
näissä keskusteluissa (ja viimeksi eilen ylen ohjelmassa) on mm. esiintynyt termi "ruskean reiän ritari" yms. Miksi tällaisia sitten viljellään, kun sillä homoudella ei ollutkaan sitten mitään merkitystä??
aika paljon johtuu siitäkin, että ne jotka Haavistoa vastustavat, perustelevat kantansa homo vastaisuudella.
Olisikin niin, että Pekan ideologiassa ja asioiden perusteluissa olisi jokin, mikä vastustaa.
En todellakaan ole mikään persu. Olet inhottava. Samanlaista kuin yliopistolla, vähätellään mielipiteitä ja jätetään porukan ulkopuolelle.
Ja missä tiedekunnassa on tuollaista porukkaa? Aivan outoa toimintaa, èttei vain olisi omaa kuvitelmaasi...
Varmaan etenkin naistutkimuksen puolella...
Samoin kokemus on paljon puutteellisempi kuin Niinistöllä. Niinistö tuntee monipuolisemmin yhteiskunnan eri alueet kuin Haavisto (armeija, perhe- ja työelämä jne.). Syitä riittää. Ei pressa ole pelkkä mannekiini.
ja on useimmissa yliopistoissa nimellä "sukupuolentutkimus" nykyään. Tuon aineen opiskelijat ovat yllättävän rentoa ja hauskaa porukkaa, toisin kuin vähän ennakkoluuloisesti kuvitellaan.
Veikkaan että tuo yliopisto-provoilija ei opiskele eikä työskentele lainkaan yliopistolla, vaan viljelee täällä jotain omituisia ei-todellisuuspohjaisia mielikuviaan.
Näin on, ja oli kyllä viimeinen kurssi tästä aiheesta. Minä kuvittelin että siellä voisi keskustella asioista vapaasti. Kaikki alkoi siitä kun keskutelimme presidentin vaaleista ja ihmettelin Haaviston matalaa koulutusta ja sitä ettei Nexar ole kovin edustava. Keskustelukumppaneiden naama punastui ja pupillit laajenivat. Enempää en halua muistella. Onneksi periodi vaihtuu pian...
T. ap
Samoin kokemus on paljon puutteellisempi kuin Niinistöllä. Niinistö tuntee monipuolisemmin yhteiskunnan eri alueet kuin Haavisto (armeija, perhe- ja työelämä jne.). Syitä riittää. Ei pressa ole pelkkä mannekiini.
että kaikki vähääkään kansantaloudesta ymmärtävät äänestävät Niinistöä. En ainakaan itse voi kansantaloustieteilijänä äänestää Haavistoa, jolla ei ole minkäänlaista talousosaamista ja joka on lähinnä valmis kuluttamaan vähäisiäkin rahoja, edustamansa puolueen tavoin. Meillä on nyt 12 vuotta ollut vasemmistolaisia arvoja ajava maailmanparantaja, miksi pitäisi äänestää seuraavaksi kuudeksi vuoksi uusi samanmoinen? Josko nyt vihdoin saataisiin pressaksi oman maan asiat tunteva järkipoliitikko? Me nuoret olemme myös kiitollisuudenvelassa Niinistölle hyvästä taloudenhoidosta valtiovarainministeriaikana. Jos siellä olisi ollut ministerinä joku vihreävasuri niin olisimme veloissa korvia myöden lähes Kreikan tavoin.
Olen totaalisen kyllästynyt haavistolaisten rummutukseen, spämmäykseen ja yksisilmäisyyteen. Ihan jo senkin vuoksi äänestäisin Niinistöä.
ja on useimmissa yliopistoissa nimellä "sukupuolentutkimus" nykyään. Tuon aineen opiskelijat ovat yllättävän rentoa ja hauskaa porukkaa, toisin kuin vähän ennakkoluuloisesti kuvitellaan.
Veikkaan että tuo yliopisto-provoilija ei opiskele eikä työskentele lainkaan yliopistolla, vaan viljelee täällä jotain omituisia ei-todellisuuspohjaisia mielikuviaan.
Eli olen persu-provo? Mitä minä olen tässä koko ajan yrittänyt kertoa? Suvaitsevien kaksoistandardeja. Onko se suvaitsevuutta että siedetään vain samanlaisia kuin itse on?
että kaikki vähääkään kansantaloudesta ymmärtävät äänestävät Niinistöä. En ainakaan itse voi kansantaloustieteilijänä äänestää Haavistoa, jolla ei ole minkäänlaista talousosaamista ja joka on lähinnä valmis kuluttamaan vähäisiäkin rahoja, edustamansa puolueen tavoin. Meillä on nyt 12 vuotta ollut vasemmistolaisia arvoja ajava maailmanparantaja, miksi pitäisi äänestää seuraavaksi kuudeksi vuoksi uusi samanmoinen? Josko nyt vihdoin saataisiin pressaksi oman maan asiat tunteva järkipoliitikko? Me nuoret olemme myös kiitollisuudenvelassa Niinistölle hyvästä taloudenhoidosta valtiovarainministeriaikana. Jos siellä olisi ollut ministerinä joku vihreävasuri niin olisimme veloissa korvia myöden lähes Kreikan tavoin.
Olen totaalisen kyllästynyt haavistolaisten rummutukseen, spämmäykseen ja yksisilmäisyyteen. Ihan jo senkin vuoksi äänestäisin Niinistöä.
Järkimies hommiin!
Naistutkimus kuuluu yhteiskuntatieteelliseen tiedekuntaan ja on useimmissa yliopistoissa nimellä "sukupuolentutkimus" nykyään. Tuon aineen opiskelijat ovat yllättävän rentoa ja hauskaa porukkaa, toisin kuin vähän ennakkoluuloisesti kuvitellaan.
jos jotain on syytetty homofobiasta vain siksi, ettei tämä äänestä Haavistoa.
Homofobia on sitä, että ei äänestetä Haavistoa "koska se on homo" ja että tämä on se ainoa argumentti jolla asiaa perustellaan. Aivan kuin "En äänestä Obamaa koska se on neekeri" vs. "En äänestä Obamaa koska en ole hänen kanssaan samaa mieltä asiasta X". Homofobia on siis rasismin yksi muoto.
Valitettavasti todella moni ei miellä olevansa homofoobikko vaikka ilmoittakin että "en äänestä homoa". Mä en äänestä itse Haavistoa siksi että se on homo tai vihreä, vaan siksi että se on mun mielstä yksinkertaisesti pätevin, eikä mua keskimäärin kiinnosta sen tai Saulin sänkyhommat yhtään.
Näin on, ja oli kyllä viimeinen kurssi tästä aiheesta. Minä kuvittelin että siellä voisi keskustella asioista vapaasti. Kaikki alkoi siitä kun keskutelimme presidentin vaaleista ja ihmettelin Haaviston matalaa koulutusta ja sitä ettei Nexar ole kovin edustava. Keskustelukumppaneiden naama punastui ja pupillit laajenivat. Enempää en halua muistella. Onneksi periodi vaihtuu pian...
T. ap
t. eräs joka opiskelee oikeasti sukupuolentutkimusta (ent. naistutkimus)
Naistutkimus kuuluu yhteiskuntatieteelliseen tiedekuntaan ja on useimmissa yliopistoissa nimellä "sukupuolentutkimus" nykyään. Tuon aineen opiskelijat ovat yllättävän rentoa ja hauskaa porukkaa, toisin kuin vähän ennakkoluuloisesti kuvitellaan.
Ainakin silloin kun itse olin yliopistossa niin taisi olla. Ihan mielenkiintoista porukkaa olivat ainakin silloin. Tosin
T. ap
t. eräs joka oikeasti opiskelee sukupuolentutkimusta (ent. naistutkimus)
arvauksia ja analyysejä, että kuinka paljon pp/vakioprovoilijat vastaavat itse näihin aloittamiinsa ketjuihin "persuina" ja "haavistolaisina".