Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työvoimatoimiston virkailija ehdotti minulle markkinoinnin opiskelua

Vierailija
18.04.2025 |

Että hakeutuisin jonnekin kouluun asian tiimoilta. Hohhoijjaa. Minulla on takana vuosien ajan kaupallista yhteistyötä eri yritysten kanssa ja niistä olen pitkälti saanut myös elantoni. Todella ylimielistä suhtautumista mielestäni tältä henkilöltä minua kohtaan. Sanomattakin lienee selvää, etten todellakaan lämmennyt tälle ajatukselle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene KESKO:n varastolle apupojaksi! Sinne sinä kuulut!

Vierailija
2/15 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän toi kuulostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarttuisin kyllä tuohon ehdotukseen. Jos ei töitä nyt kuitenkaan ole näköpiirissä, niin ei huonompi ajatus tehdä jokin virallinen tutkinto. Vaikka siellä ei ehkä sellaista asiaa tule, mitä et jo tietäisi, niin ainakin saa todistuksen ja opiskeluajalta saa myös kulukorvausta 9 euroa/päivä.

Vierailija
4/15 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältähän toi kuulostaa

Markkinoinnin ammattilaiset ovat jossain top-kolmosessa eri alojen työttömien listalla. Pähkähullu ehdotus. 

Vierailija
5/15 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi. 

Vierailija
6/15 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene KESKO:n varastolle apupojaksi! Sinne sinä kuulut!

Edes sinne ei nykypäivänä kävellä tuosta vaan töihin.

Vierailija
7/15 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvältähän toi kuulostaa

Markkinoinnin ammattilaiset ovat jossain top-kolmosessa eri alojen työttömien listalla. Pähkähullu ehdotus. 

Noita top-listoja ei kannata tällä hetkellä tuijottaa liikaa. Työmarkkinat on sen verran murroksessa että ei voi tietää, millä aloilla on töitä tulevaisuudessa, tämän murroksen jälkeen. Voi hyvinkin olla, että markkinointi elättää hyvin tulevaisuudessa. 

Vierailija
8/15 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinnoinnin opiskelusta voi olla hyötyä työnhaussa :)

Vierailija
9/15 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tarttuisin kyllä tuohon ehdotukseen. Jos ei töitä nyt kuitenkaan ole näköpiirissä, niin ei huonompi ajatus tehdä jokin virallinen tutkinto. Vaikka siellä ei ehkä sellaista asiaa tule, mitä et jo tietäisi, niin ainakin saa todistuksen ja opiskeluajalta saa myös kulukorvausta 9 euroa/päivä.

Tilanteeni on siis se, että olen tienannut elantoni lähinnä sosiaalisen median kautta tulevien yhteistöiden kautta. Minulla ei ole aikomusta siirtyä elämässäni mihinkään ma-pe töihin jonnekin toimistoon, vaan haluan jatkossakin työskennellä kaupallisen yhteistyön osalta itselleni ja omilla ehdoillani. Haluan rakentaa omaa brändiäni.

Ap

Vierailija
10/15 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on markkinoinnin virallinen tutkinto? Markkinoinnin KTM? Ei tutkinto-opiskelijoille makseta mitään kulukorvausta.

Vierailija
11/15 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos ne opinnot on toisen asteen tutkinnon osia, eikä sinulla ole muuta toisen asteen tutkintoa, niin kannattaa ilman muuta mennä. Siitä saa myös 9 euroa/päivä lisää rahaa, eli n, 198 euroa/kk. 

Vierailija
12/15 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän työvoimatoimiston virkailija ehdottaisi työttömälle työvoimatoimiston virkailijalle. Kunnat taatusti perustaa vielä kuntien omistaman osakeyhtiön johon laittavat TE porukan, on helpompi laittaa muutosneuvottelut yhtiössä ...

Vierailija
13/15 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanteeni on siis se, että olen tienannut elantoni lähinnä sosiaalisen median kautta tulevien yhteistöiden kautta. Minulla ei ole aikomusta siirtyä elämässäni mihinkään ma-pe töihin jonnekin toimistoon, vaan haluan jatkossakin työskennellä kaupallisen yhteistyön osalta itselleni ja omilla ehdoillani. Haluan rakentaa omaa brändiäni.

Ap

Ymmärrän. Mutta ilmeisesti sinun oma someyhteistyö ei kuitenkaan tarjoa vielä tällä hetkellä riittävää elantoa, koska olet työvoimatoimistossa työnhakijana. Opiskeluun kuuluvat työharjoittelut teet tietysti omaan brändiisi, jonne myös aikanaan sitten työllistyt. 

Vierailija
14/15 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on markkinoinnin virallinen tutkinto? Markkinoinnin KTM? Ei tutkinto-opiskelijoille makseta mitään kulukorvausta.

Tuskinpa työvoimatoimistosta ehdotettiin mitään 5 vuotta kestävää korkeakouluopiskelua. Yleensä nuo työvoimakoulutukset on jonkin paikallisen amiksen toteuttamia toisen asteen tutkinnon osia, joiden suorittaminen kestää muutaman kuukauden. Ei niissä mitään tutkintoja tehdä. Jos haluaa, niin varsinaisen toisen asteen tutkinnon voi myöhemmin tehdä loppuun omaehtoisena opiskeluna. 

Vierailija
15/15 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinua ei siis kiinnosta ylipäänsä opiskella? Siitä voisi olla kyllä hyötyä. Voithan valita jotain itseäsi kiinnostavaa. Esim. medianomin ja tradenomin opinnoissa voisi olla sinulle sopivia suuntautumisvaihtoehtoja. Nykyään pidetään tärkeänä sitä, että on kouluttautunut. Monet merkonomit ovat joutuneet koulun penkille opiskelemaan tradenomeiksi, koska eivät muuten työllisty. Vaikka olisi pitkäkin työkokemus alalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan