Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lounaspino??kalapuikot

Vierailija
29.01.2012 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tosin juuri aamupalan, lapsi tulee kaveriltaan klo 12 jolloin syömme lounaan.

Vierailija
2/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaronia ja lihapullia tai tortillavuokaa. Minä syön jomman kumman ja mies toisen. Lapselle jotain kasviksia ja lihaa/kalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaronia ja lihapullia tai tortillavuokaa. Minä syön jomman kumman ja mies toisen. Lapselle jotain kasviksia ja lihaa/kalaa.

Vierailija
4/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syökö joku oikeesti sunnuntailounaaksi kalapuikkoja?

Vierailija
5/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huvittaa tehdä isompitöisempää ruokaa vapaapäivänä, joskus taas ei. "Sunnuntailounas" ei ole mikään hyvän ihmisen mittari meillä ;D

Vierailija
7/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen tortilloille jauheliha-paputäytteen. Meinasin ne ensin laittaa rulliksi ja uuniin. Mutta kasasin vain vuokaan niin kuin lasagnen, pohjalle tortilla päälle täytettä, täytteen päälle taas tortilla ja niin kauan kun vuoka tuli täyteen. Koko kasan päälle juustoa. Sitten uuniin 10-15 minuuttia.

Vierailija
8/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lämmin ruoka päivässä, en tiedä vielä tarkkaan, mitä se tänään olisi. Ehkä teen uunissa paahdettuja vihanneksia ja tofua.

Meilläkään ei muuten ole mitään erityistä "sunnuntailounasta".

Vierailija
9/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka joutuu syömään sunnuntailounaaksi kalapuikkoja tai mikroruokaa.

Vierailija
10/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikkoa ajattelin kuitenkin väsätä jossain vaiheessa itselleni, herrrrkkuruokaani :)

Vierailija
11/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy sääliksi ihmisiä jotka joutuu syömään sunnuntailounaaksi kalapuikkoja tai mikroruokaa.

Vierailija
12/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää joku muoti-ilmiö nyt av-mammoilla, että perhe pannaan viikonlopuksi johonkin mummolaan, että saa rauhassa suoltaa törkyviestejä palstalle?

Vaalien ajaksiko vaan vai pysyvämpi ilmiö???

Vierailija
13/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää joku muoti-ilmiö nyt av-mammoilla, että perhe pannaan viikonlopuksi johonkin mummolaan, että saa rauhassa suoltaa törkyviestejä palstalle?

Vaalien ajaksiko vaan vai pysyvämpi ilmiö???

Veikkaan että aika moni on jo perheineen ulkona tai lounaalla. Suosittelisin sinullekin. Minä lähden nyt laittamaan vauvalle lounaan.

Vierailija
14/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka joutuu syömään sunnuntailounaaksi kalapuikkoja tai mikroruokaa.

Joilla ei ylipäätänsä ole varaa ruokaan!!!!!!!!!! Jotkut ovat kuule kiitollisia, että saavat kalapuikkoja ruuaksi, ettei nälissään tartte olla.

Vierailija
15/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle lasagnettea. lapsi on maito ja tomaattiallerginen, siksi ei saa lassea. ja veriletut sopi tähän päivään hyvin, koska hän leikki tänään vamppyyria. 6v. tyttö.

Vierailija
16/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää nykyään tee eroa arki- ja sunnuntailounaan välillä.

Pinaattilettuja lämmitellään.

Harvassa perheessä mitään paistia syödään ja viiniä juodaan oikeasti sunnuntairuoalla.

Olen samaa mieltä, että se on sääli, mutta niin se taitaa silti olla.

Vierailija
17/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää nykyään tee eroa arki- ja sunnuntailounaan välillä. Pinaattilettuja lämmitellään. Harvassa perheessä mitään paistia syödään ja viiniä juodaan oikeasti sunnuntairuoalla. Olen samaa mieltä, että se on sääli, mutta niin se taitaa silti olla.

Meillä yritetään vapaapäivinä ja pyhinä syödä vähän arkea paremmin. Arkena tosiaan menee puolivalmisteet, mutta sunnuntaina laitellaan uuniin lihaa tai kalaa ja esim. lohkoperunoita ja salaattia. Sellaista mitä ehtii valmistaa ja arkena ei. Ei mitään hienoa.

Viiniä on joskus, useimmiten ei. Sunnuntaina usein tulee myös mummo ja pappa tai muita vieraita syömään.

Katetaan kauniisti vaikka oltaisiin omalla porukallakin ja pukeudutaan vähän paremmin.

Mitään stressiä siitä ei kuitenkaan oteta.

Vierailija
18/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK:n mikrohamppari. Mies söi leipää jossa paistettua pekonia ja paisatettua kananmunaa. Itse en syö lounasta.

Vierailija
19/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä lie sit tän ruuan nimi:D

Jauhelihakiusaus?

Vierailija
20/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle riisiä ja kaikille kukkakaalia ja parsakaalia keitettynä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan