Kirjoituksissa äksiä käyttävät aikuiset.
Kyllä, mua ärsyttää valtavasti jos aikuinen, eli siis yli 30v nainen tai mies käyttää viesteissään x-päätteitä.
"tuux kylään?/mennääx jonnekin" jne.
Ei helvetti että se sylettää!
Kommentit (10)
äxä-kielihän oli kuuminta hottia 80-luvun "murkku"kovisten keskuudessa. Minkäs sille voi että vaihde vaan on jäänyt päälle ja jotkut jälkeenjääneet seuraavat perässä.
Noh, vitsi vitsi.
Onhan se kyllä tosi noloa minkä ikäiseltä hyvänsä, pidin sitä kanssa sellaisena 80-luvulla vaikka en itse teini ollutkaan.
Oleko muuten kuullut koskaan äxä-ystäviesi käyttäneen nimitystä "murkku"? Se on toinen supernolo sana, peräisin samalta aikakaudelta :D
mä olen käyttänyt äxää jo ihan teinistä asti epävirallisissa yhteyxissä, kuten tällä palstalla. olen jo 50 v ja aion jatkaa elämäni loppuun asti äxällä.
syle sie all you want
Tiedän tällaisen lähes 40-v. äijän. Se myös yrittää vääntää slangia, vaikka on ihan junantuoma. Jotenkin koominen kaveri.
kaiken maailman ihku-sanat kuvottavat. :)
tiiäx? Se on niinqu ihquu ku huomaa ettei syletä enää.
että sitä äksää voi käyttää myös ironisesti!!!!1!
että sitä äksää voi käyttää myös ironisesti!!!!1!
Teijeä ne on, kun tulee ikää ihmisellä jää tietyt jutut pois automaattisesti, sama koskee posliiniksi vetelemistä, ei akukaan aikuinen nyt mikään posliini ole eikä käytä teksteissään XD kirjoittelua.