Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suomen eniten harrastettu liikuntalaji on kävely. Ihanko oikeesti
28.01.2012 |
paatte liikuntavaatteet päälle ja käytte kävelylenkillä? Eikö se oo tylsää?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hyvää musiikkia, raitista ilmaa ja vaihtelevat maisemat, mikäs sen piristävämpää. Itse pääasiassa juoksen, hiihdän ja pyöräilen, mutta reipas kävely on välipäiville ja koville pakkasille sopivaa liikuntaa. Meillä on tämä viikko ollut niin kylmää, ettei juokseminen ja hiihtäminen onnistu, mutta en voisi kuvitellakaan olevani viikkoa liikkumatta!