kerro viimeisin seksi-kokemuksesi!
Kommentit (233)
Zamperi sentään kirjoitti:
Joku aika sitten vaimon siskoa paljussa,vaimo meni käymään saunassa lapsien kanssa ja jäätiin paljuun kahdestaan...En kadu muutakuin etten kerinnyt laueta hänen ihanaan tiukkaan....tiedätte kyllä.
Ei keritty puhua mitään tapahtuneesta nyt vain mietin vaimon siskoa ja miten ilmaista vaimolle että voitas taas paljuilla..
Täällä neidit alapeukuttaa vaikka itse käyvät vieraissa tai löytyy salainen rakastaja oikein
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kaveri alkoi ottamaan poskeen paljussa kun muut olivat jo untenmailla. Siitähän se lysti alkoi ja päättyi monen tunnin jälkeen naapurimökin terassille. Onneksi eivät ollet kotona. Vaimon ystävä sanoi tietävänsä että kotona en saa seksiä ja olisi sääli jos näin herkullinen kulli jäisi toimettomaksi. Aivan sairaan mahtavaa.
Ohhoh tekikö itse rohkeasti aloitteen vai vihjasitko sille naiselle?? Mistä tuo homma lähti ja ootteko ottaneet uusiksi. Loistava kaveri kyllä että seksiä antaa jos vaimo ei anna mutta vaimosi siis ylpeästi kertonut että pitää sua puutteessa
Vierailija kirjoitti:
entistä naapuria joka on käynyt melkein viikottain vieläkin luonani. Ihmettelen että minä jaksan häntä kiihottaa vieläkin. Olen xl 48v nainen ja hän vajaa 30v urheileva komistus. Otan ja alistan häntä kyllä hieman ja pyrin keksimään uusia tapoja leikkiä hänellä joskus hieman kovemminkin. En tiedä onko hän parisuhteessa koska en kysele hänen asiotaan.
Mistä te löydätte noita naapureita seksisuhteeseen???... olen itse 30 v hoikka ja liikunnallinen vasta eronnut mies ja haluaisin todella seksisuhteen tai muuten vakipanotyyppisen suhteen jonkun rentomielisen ihanan vanhemman naisen kanssa. Voisi olla mieluusti +40 vuotias. Ravintoloista ei tahdo tärpätä ja tinderistä tulee teinejä vaan vastaan.... Laittakaa rouvat viestiä :)
-lapinmies
Muutama päivä tästä on aikaa. Kävin maksullisella thaikku paikassa. Pienikokoinen kiinteärintainen nainen, vaatteet pois, laittoi kondomin, imi hetken ja sitten naitiin. Mukavampi kokemus kuin joku Tinder tai baaripano. Ei tarvinnut mitään jauhaa ja viesitellä vaan pelkästään sitä itseään. Vaikutti tyytyväiseltä nainenkin, halaili vielä paljon ennenkuin lähdin. Astuin ovesta katulamppujen valoon ja kaupan kautta kotiin tyytyväisenä.
Tuo thaikkupaikka kiinnostas. Kerrokko vähän miten tuo toimii. Ensin hierontaa vai suoraan asiaan? Minkä hintasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
entistä naapuria joka on käynyt melkein viikottain vieläkin luonani. Ihmettelen että minä jaksan häntä kiihottaa vieläkin. Olen xl 48v nainen ja hän vajaa 30v urheileva komistus. Otan ja alistan häntä kyllä hieman ja pyrin keksimään uusia tapoja leikkiä hänellä joskus hieman kovemminkin. En tiedä onko hän parisuhteessa koska en kysele hänen asiotaan.
Mistä te löydätte noita naapureita seksisuhteeseen???... olen itse 30 v hoikka ja liikunnallinen vasta eronnut mies ja haluaisin todella seksisuhteen tai muuten vakipanotyyppisen suhteen jonkun rentomielisen ihanan vanhemman naisen kanssa. Voisi olla mieluusti +40 vuotias. Ravintoloista ei tahdo tärpätä ja tinderistä tulee teinejä vaan vastaan.... Laittakaa rouvat viestiä :)
-lapinmies
Päiväunista
Pari viikkoa sitten. Työn ja tuskan takana, että irtosi ja itsehän en taas edes saanut. Olkaa onnellisia te joilla hommat toimii!
Vierailija kirjoitti:
No tietysti vanhempi nainen kiihottaa
Viimeksi vaimon kanssa saunassa.
Istuimme jakkaralla, kun vaimo tarttui yht'äkkiä minuun. Hyväilimme toisiamme käsin, jonka jälkeen vaimo antoi minulle nopeasti suuseksiä.
Sen jälkeen hän istui lauteille, ja minä annoin hänelle suuseksiä, välillä panin, sitten taas suuseksiä.
Kun tuli kuuma, siirryimme suihkun puolelle, jossa annoin naiselle suuseksiä ja hyväilin käsin, lopuksi otimme suihkun avuksi, jolloin vaimo sai voimakkaan orgasmin liki sekunneissa. Lopuksi vaimo antoi minulle orgasmin suuseksillä.
Saunaseksiä meillä on muutaman kerran kuussa, ja se on kyllä aina kuumottavaa. Vaimo saa voimakkaita orgasmeja.
En muista viimeistä kertaa :( Enkä sitäkään, koska se oli. Liian kauan aikaa sitten joka tapauksessa. Viimeisen kerran kumppanin sentään muistan.
Tänään mun rakastajan kanssa. Olen varattu nainen. Saan toteuttaa rajuimmatkin seksifantasiani hänen kanssaan, nautin.
Taloyhtiön fillarikellarissa runkkasin satsit naapurin rouvan pyörän satulalle...
Aamulla oli tosi kylmää, ja mies nostipeittoaan ja pyysi lämpimään viereensä. Menin toki, ja jotenkin se käteni aina ajautuu heti kaluun, ja toinen hiveli hiukan kasseaj, kuten hän aina tykkää. No eipä kauan tarvinnut, kun pyysi peruuttamaan viereensä, nosti mun jalan lantionsa yli, ja työntyi sisään.
Toisella kädellään hän siveli klitoristani, ja ei menny kuin minuutti kaksi kun minä sain valtavan orgasmin. Hän otti olkapäästäni kiinni, ja työnteli siitä pitäen hiukan syvempään ja hiukan tahtia nopeuttaen.
Noh mites siinä sitten, muutakuin aika lailla tulosta tuli. Äkkiä pesulle ja menoksi.
Meille kyllä aika lailla joka-aamuista.
Mies yli 20 senttisellä tuli ja antoi orgasmin baarin wc:ssä
Aamukuudelta. Tyttöystäväni oli lähdössä töihin, menimme yhdessä suihkuun. Suutelimme, nuolimme, pissasimme - orgasmi tuli polvillani kylmällä lattialla kun pyllyäni nuoltiin ja pillullani tanssi ainakin 10 sormea.
6 vuotta sitten yritin vaimoni kanssa, mutta se lerpahti heti alussa. Sen jälkeen 4 vuotta yhdessä ja 2 vuotta sitten erottiin. Eipä se kiinnosta enää näin vanhana.
Alkuun oli kiihkeää suutelua ja koskettelua joka puolelta. Pyysin miestä nuolemaan mua ja sain peräkkäin kaksi ihanaa orgasmia hänen nuollessa ja sormettaessa. Tän jälkeen annoin miehelle hidasta käsihoitoa runsaan liukkarin kera. Pitkän kiusoittelun jälkeen oli terskan suuhun ja pyörittelin kieltä samaan aikaan kun kädet liukui varrella. Välillä painelin myös välilihan aluetta. Vein miehen moneen kertaan orkun rajalle mutta hidastin aina siinä vaiheessa. Lopulta edettiin yhdyntään. Makasin vatsallani tyyny lantion alla ja mies työntyi takaa sisään ja sormeili samalla klittaa. Sain tosi voimakkaan orkun ja siitä toivuttuani kiipesin miehen päälle kyykkyasentoon. Mies kävi taas monesti lähellä orkkua. Lopuksi vielä hetken aikaa takaapäin ja mies halusi tulla mun päälle. Sperma lensi pitkälle mun ohikin ja kuorrutti rinnat ja hiuksiakin.
Nukutin muksut, rojahdin sohvalle ja nukahdin. Heräsin, kun mies tuli pikkujouluista (pikku hiprakassa, ei kaatokännissä) ja päädyttiin harrastamaan seksiä sohvalla ja matolla oikein pitkän kaavan mukaan.
Pantiin ensin eri asennoissa, nuoli minua, sain voimakkaan orgasmin, imin häntä aika pitkään ja näytti nauttivan, jonka jälkeen tarttui minuun takaapäin, pani raivokkaasti hetken takaapäin ja laukesi… Kunnon kiima päällä. Alkoholin takia mies ehkä jaksoi normaalia pidempään. Yleensä on vähän nopeammat sessiot.
Oli kyllä ihanaa!