kerro viimeisin seksi-kokemuksesi!
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
kävin jeesaamassa yhtä yh ta juotiin kahvia ja puhuttiin niitä näitä ja aloin siirtymään ulko ovea kohti ja juttu jatkui, laitoin kenkiä jalkaan ja naine tuli liki, isot raskaat rinnat,hoikka uuma pitkä tumma hiuksinen, painautui kiinni jolloin suutelin kaulaa ja vähän näykin, alkoi huohottaa suutelin ja puristelin rintoja, vain oikein olinkin arvannut ,kiinteä rintarauhaskudos, mikä on suosikkkini. pussailu jatkui joten avasin hakaset luonnollisella käden liikkeellä jolloin sain kuuman rinnan käteeni jota puristelin tovin, sitten käänsin naisen oviaukossa ympäri ja jatkoin niskan ja kaulan alueen pusuttelua ja näykkimistä samalla kun toisella kädellä puritelin nännejä mitkä jöpötti jo mukavasti. siirsin toisen käden housuihin jossa karkea karva tuli vastaan ennenkuin sormi valahti johonkin limaiseen koloon. nostelin sormea ylös ja alas klitoriksen päällä ja kokeilin sormella onko puristuksia vagina osastolla. jatkoimme tovin siinä ja sitten lähdin kun lapsi tuli yläkerrasta. nainen jäi pikkarit märkänä eteiseen. jäi kiva fiilis
Maailman pisin lause! Tällaisia ei viitsi edes lukea. Elämäm koulu paistaa läpi.
Aamu ei alkanu A:lla vaan O:lla. Heräilin hieman kohmelossa, semmoiseen läpitunkevaan panetukseen. Käännyin vaimon puoleen, suutelin niskaa ja yvilin käsin. Hän ymmärsi yskän ja alkoi lusikassa liikutella peppuaan minua vasten. Käsi kulkeutu molemilla toisen haaroihin ja huokaukset alkoi. Pian asiat johti toiseen ja rakastelin häntä lusikassa. Vaihdettiin asentoa ja vaimo hyppäsi ratsaille. Hetken ratsastettuaan hän junttasi kaluni pohjaan asti ja alkoi keinua kiihtyvää tahtia päälläni. Orkkuhan siitä seurasi, omani seurasi perässä pillun supistellessa kullin ympärillä ja lypsäessä kaiken pihalle. Nyt pötkötellään sängyllä ja kirjoitellaan tätä, vaimo juuri kuiski että panettaa edelleen, taidan alkaa kielihommiin.
M31
Katsoin Patricia Rhombergin tähdittää elokuvaa ja runkkasin.
Vierailija kirjoitti:
Aamu ei alkanu A:lla vaan O:lla. Heräilin hieman kohmelossa, semmoiseen läpitunkevaan panetukseen. Käännyin vaimon puoleen, suutelin niskaa ja yvilin käsin. Hän ymmärsi yskän ja alkoi lusikassa liikutella peppuaan minua vasten. Käsi kulkeutu molemilla toisen haaroihin ja huokaukset alkoi. Pian asiat johti toiseen ja rakastelin häntä lusikassa. Vaihdettiin asentoa ja vaimo hyppäsi ratsaille. Hetken ratsastettuaan hän junttasi kaluni pohjaan asti ja alkoi keinua kiihtyvää tahtia päälläni. Orkkuhan siitä seurasi, omani seurasi perässä pillun supistellessa kullin ympärillä ja lypsäessä kaiken pihalle. Nyt pötkötellään sängyllä ja kirjoitellaan tätä, vaimo juuri kuiski että panettaa edelleen, taidan alkaa kielihommiin.
M31
Onko siis siemenet rouvan sisällä ekalta kierrokselta?
Vonkasin omalta ei antanut,selailin ig tuttuja naisia läpi viestitellen...yks pyysi kahville Panin ja tulin kotiin ja kirjoittelen tässä sohvalla vaimokkeen laitellessa meille ruokaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vonkasin omalta ei antanut,selailin ig tuttuja naisia läpi viestitellen...yks pyysi kahville Panin ja tulin kotiin ja kirjoittelen tässä sohvalla vaimokkeen laitellessa meille ruokaa <3
Onko sulla paljonkin ig-naistuttuja, jotka tykkää kahvitella? Aika mahtavaa. Panitko muuten paljaalla?
Alettiin kattoo leffaa ja heti sohvalle asettautuessamme mies nappasi mut kiihkeästi kainaloon. Mulla oli päällä vain mekko, pikkarit olin jättänyt pois ja sheivannut alapään sileäksi kun olin varma mihin ilta johtaa. Suudeltiin intohimoisesti ja kädet vaelteli hieman. Keskityttiin kuitenkin leffaan ja nautittiin kasvavasta himosta. Oltiin lusikassa ja välillä hieroin peppuani vasten kivikovaa elintä. Levitin haarat ja mies pujotti sormensa mekon alle märkään vakooni ja liikutti sitä liukkaudessa ihanan hitaasti joka puolella. Välillä taas keskityttiin leffaan kunnes en voinut vastustaa suikkaria. Nuoleskelin ja imin hitaasti muutaman minuutin. Suudeltiin. Mies sormeili minua ja huohotin kun sormi meni viimein sisääni. Yritettiin taas keskittyä leffaan, kunnes otin taas hetkeksi suihin. Lopulta himot oli jo niin kovat että leffa unohtui ja siirryin miehen päälle. Liu'utin märkää vakoani miehen k*rpää vasten ja suudeltiin, ohjasin kalun sisään ja ratsastin. Kohta mies alkoi nuolla mua ja sormetti samalla. Sain nopeasti ihan valtavan orkun. Kiusoittelin taas kielellä kalua miehen sormeillessa peppuani. Olin niin kiimassa kun mies oli monta kertaa lähellä orkkua ja kalu sykki suussani. Lopulta mies työntyi muhun takaa ja voihkin nautinnosta. Hän sormeili samalla mun klittaa eikä mennyt kauaa kun laukesin ja heti perään laukesi miehenikin. Maattiin vielä pitkään lähekkäin ja hipsuteltiin toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31Onko siis siemenet rouvan sisällä ekalta kierrokselta?
Oli kait tuolla vielä jotain seassa, vaikka pääosa valui jo ulos. Nyt siellä on toinenkin lasti.
M31
Oh.. yhtä'puputyttöä' ois mukava kuvitelmissa..oiih,unissain:) No, tietenki sen..Kivoimman'puputytön', johon olin hirvittävän ihastunut ja..se josta. Siitä yhest'puputytöstä.. yhä näenseksiunia. Toki, kiihotukseen tarvitaan JustSe kiva'puputyttö..muisto, jossa itse on ollut.. tunne olla yhtä haluttu ja haluta toista YhtäHullusti tarpeeksi..kokea jotain hullun'ihanaa..nautinnollista hulluu'puputyttöseksiä..;)) Oh. - Ja sitten, mä 'taisin he - rä - tä'.. Autz&Jaiks ;) - joo. KYLLÄ! (..'puputyttö'seksi on yhtä ..hel vet tii'. ..Eikö? ;) JOO..tapasin aikoinaan IhanimmanKaikista:) naisen.. vähä'seurusteltiin silloin.. ja 'Ehkä.Sit..lopultasovittiin'..mielissämme, että ettemme harrasta seksiä mutta.. EnTiedä.mitä.. 'josjoskus';)sänkyyn päätyisimme sitten'Ehkä.Sit..tapahtuisi.. joskun'.. päätyisimme.. silloin'Ehkä.Sit.. päätyisimmekö?molemmat masturboimaan ja katselemaan toisiamme.. (Ajatus.Ainakin..) Olisi kiihottava kokemus eli katsoa saisi mutta ei koskea.. ;) - Oh.. olisi. Se! 'Ehkä.Sit.. enemmän.. :)) - Kuin. 'vain. u n t a . .' jotai.Jotain.. I K I - i h a n a a.. ;) ..Tiäks?
5 minuuttia sitten heräsin ja minulla oli kivikova aamuerektio.
Omaan kivaan piti nysän kanssa tyytyä.
m48
Aamulenkin jälkeen suihkussa pikaisesti satisfyer g-spotin kanssa. Nyt on kiva lähteä töihin!
Nuori kihloissa oleva herrasmies kävi aamukahvilla,nyt puuma kehrää terassilla....vielä vois yhden hoidella tänään
No ihan hirmusen, aikaisin mies herätti ja sormetti ekan. Sitten hiukan pantiin, mutta mies ei saanut. Jatkettiin taas pani ja sormmetti ja taas sain. Sitten yritin käsihoitoa, mutta ei vaan nyt lauennut hyppäsin sitten ratsaille, mutta nyt ei vaan aukene taivas. Ei ne miehetkään aina onnistu.
Maanantai-iltana treffit hotellissa nuoren opiskelijan kanssa. Tumma, sopivan muodokas ja ikäisekseen taitava. Oli vielä sopivan pituinen ja sen ansiosta suikkarin jälkeen en malttanut olla suihkussa ottamatta vielä kerran takaapäin seisten vaikka kondomia ei siinä hässäkässä maltettu hakea. Vuoden paras pano.
Tässä on jo ero;miehet puhuvat panosta, ja naiset rakastelusta. Sisältävät totuuuden, mies haluaa vain naida, ja nainen muunlaista seksiä ja orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jo ero;miehet puhuvat panosta, ja naiset rakastelusta. Sisältävät totuuuden, mies haluaa vain naida, ja nainen muunlaista seksiä ja orgasmeja.
Ei välttämättä. Haluan reipasta menoa, jossa saan kunnon kyytiä (en tarkoita siis kotiseksiä)
Siiskö miehelle...