kerro viimeisin seksi-kokemuksesi!
Kommentit (233)
Tänä aamuna kun herättiin. Rintojen suutelua, miehen käsi jalkoväliin tutkiskelemaan. Sain ihanaa suuseksiä ennen rakastelua. Loppuhuipennus sitten takaapäin.
Illaksikin on kuulemma jotain ihanaa luvassa. Piti välissä kuitenkin pieni oma hetki ottaa satisfyerin kanssa kun koko päivän on tykytellyt jalkovälissä
Uusi tyttökaveri otti aamulla suihin. Pitkään ollut yksin niin kyllä tällaista osaa arvostaa!
Annan kyllä munaa nyt illalla vaikka onkin menkat.
Tsemppiä teille kaikille yksinäisille runkkareille! Minä olin kerran yksi teistä.
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna kun herättiin. Rintojen suutelua, miehen käsi jalkoväliin tutkiskelemaan. Sain ihanaa suuseksiä ennen rakastelua. Loppuhuipennus sitten takaapäin.
Illaksikin on kuulemma jotain ihanaa luvassa. Piti välissä kuitenkin pieni oma hetki ottaa satisfyerin kanssa kun koko päivän on tykytellyt jalkovälissä
Anteeksi; suuseksiä enne rakastelua.
Vieläkö tätä kuuluu, ja näkee!!! Mitä helvettiä se rakasteluonkaan - pelkää yhdyntääkö yhä perkele vain?Vai teitä raukkoja... miehillekö vain seksi ja rakastelu onkin tarkoitettu? Surkeeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illaksikin on kuulemma jotain ihanaa luvassa. Piti välissä kuitenkin pieni oma hetki ottaa satisfyerin kanssa kun koko päivän on tykytellyt jalkovälissäAnteeksi; suuseksiä enne rakastelua.
Vieläkö tätä kuuluu, ja näkee!!! Mitä helvettiä se rakasteluonkaan - pelkää yhdyntääkö yhä perkele vain?Vai teitä raukkoja... miehillekö vain seksi ja rakastelu onkin tarkoitettu? Surkeeta.
Sunnuntai-ilta ja rähinäviinat jo imetty pullosta? Surkeeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illaksikin on kuulemma jotain ihanaa luvassa. Piti välissä kuitenkin pieni oma hetki ottaa satisfyerin kanssa kun koko päivän on tykytellyt jalkovälissäAnteeksi; suuseksiä enne rakastelua.
Mitä meinaat= Sitäkö, että rakastelu on sa ma kuin yhdyntä? muu eI? Eli vain miehen mielihyvä on se oikea?'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinaat= Sitäkö, että rakastelu on sa ma kuin yhdyntä? muu eI? Eli vain miehen mielihyvä on se oikea?'
Meinaan sitä, että mun on täysin mahdotonta ymmärtää sun käytöstä. Nainen kertoo saaneensa hyvää seksiä ja nauttineensa käsittelystä, ja sinä pamahdat paikalle raivoamaan ja kiroilemaan. Arvatenkin syynä taas ”empaattisuus” ja ”naisten puolustaminen”. En vaan ymmärrä, ja sen vuoksi tuo rähinäviinan nauttiminen kuullosti ihan yhtä varteenotettavalta selitykseltä kuin mikä tahansa muukin.
Minulla tais olla vuonna 1989 karjalassa...tosin en oo varma...muisti pätkii...mutta kivaa oli!!!!
vaimo veti housut pois keittiössä, laittoi istumaan korokkeelle, istui syliin, veti paitansa ylös että sain tissin suuhun ja alkoi ratsastaa. kesti alle 5min kunnes laukesi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku tästä suuttuu, mutta itse vaan niin tykkään kun mua nussitaan. Pitkästä aikaa tuli vähän eilen juhlittua ja miehen kaveri jäi yöksi. Ehkä n. tunti sitten vieras pani mua oikeen kunnolla , kun menin herättelemään kahville. Oma nukku vielä. Ihanaa oli puristelu ja pusuttelu ensin ja lopulta aivan mielettömän upea orkku melkein samaan aikaan molemmille...pitkään kaivattu sellainen.
Pienehkö draama ois syntyny jos oma miehes olis heränny ja saanu teidät kiinni
Vaimon kaveri alkoi ottamaan poskeen paljussa kun muut olivat jo untenmailla. Siitähän se lysti alkoi ja päättyi monen tunnin jälkeen naapurimökin terassille. Onneksi eivät ollet kotona. Vaimon ystävä sanoi tietävänsä että kotona en saa seksiä ja olisi sääli jos näin herkullinen kulli jäisi toimettomaksi. Aivan sairaan mahtavaa.
Tapahtui tiistai aamupäivällä
Herättelin miesystäväni suukoilla ja otin kullin suuhun. Nuolin palleja.. istuin päälle. Aikani ratsastin kunnes mies sanoi että käänny. Otti mut puolipystyssä lähetyssaarnaajassa. Laukesin aika nopeasti.
Mies ei saanut.
Kohta se jo lähtikin omaan kotiinsa.
N39
Nyt ei mitään villiä blääh,naapuri tuli väärään aikaan saunaan kun olin pildeä ajelemassa...voivotteli luonnontuetteen pilaamista jä lähti päätä nakellen pois
Taas lusikassa aviovuoteessa.
Sama kaava. Kiihko pois.
Paremmantuntuista vetää lapaseen 20v avioliittovuoden jälkeen.
- M40 -
Vanhempi suomihuora helsingissä vieraillessani eilen. Kunnon kiimavittu ja sai panna 1h minkä jaksoi. Naisella ikää 45v, itse 23v
Viikolla ex poikaystävä sai puhuttua ympäri sellaiseen kiihkeän pikaiseen teiniseksiin. Se oli enintään viiden minuutin toimitus lähetyssaarnaajassa esivalmisteluineen. Mies on komea kuin veistos, mutta aina yhtä hätäilevä. Sain tyydyttää itseni omin sormin onneen myöhemmin. Onneksi viikonloppuna on tiedossa kivaa vakkarin kanssa.
Viime viikonlopulta vaimon kanssa. Kerroin hänelle, että hän hoitaa minut ilman, että mun pitäisi tehdä jotain. Yleensä mä huolehdin, että hän saa eli annan kielihoitoa ja sormetan ennen aktia. Vähän aikaa hän runkkasi minua ja ilmoitti ettei kiinnosta kun menee niin paljon aikaa. KAikki tapahtui tietysti pimeässä, kun hän ei halua valoja. Viimeksi olen pyytänyt häntä olemaan aktiivinen osapuoli muutama vuosi sitten, silloinkin homma loppui kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari pv sitten muutaman minuutin "esileikin" jälkeen 5min jyystö jos sitäkään kunnes mies laukeaa :) Enhän toki ole selittänyt, että naiset tarvitsee usein pitkän esileikin. Ehen.
Huoh. No ei huvita enää ei, kun saman kaavan mukaan menee 95% kerroista.
Juuri niin. Tosi kurjaa. Näin ne naiset eivät enää halua sitten, ja ihan ymmärrettävää! Miksi eivät miehet tajua..
Eivät kai tajua, koska läheskään kaikkien miehet eivät ole tuollaisia.
Näin vaimon tissit saunassa... Illalla runkkasin...
Äskettäin, etätyöläisten "kahvitunti". Ollaan molemmat flunssasta toipumaan päin ja vähän puolivaloilla vielä, mutta hyvinhän tuota jaksoi. Alle puoleen tuntiin mahtui tällä kertaa halailut, pussailut ja hiplailut, minulle nopea huippu nuolemalla ja miehelle vielä nopeampi takaapäin :D Joskus on ihan kiva ottaa ilo irti siitä, että ollaan kahdestaan kotona.
Juuri niin. Tosi kurjaa. Näin ne naiset eivät enää halua sitten, ja ihan ymmärrettävää! Miksi eivät miehet tajua..