Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kerro viimeisin seksi-kokemuksesi!

Vierailija
26.01.2012 |

Ja koska se oli?

Kommentit (233)

Vierailija
121/233 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakastilanne lipesi kassalta takahuoneeseen. Ujostelevan housujen riisumisen jälkeen pääsin aika nopeasti tunnelmaan miehen nuoltua kärsivällisesti mulle ensimmäisen orgasmin. Mies ei suuhoitoa tarvinnut alkajaisiksi ja pääsin kondomin virittelyn jälkeen heti ratsaille sohvalla istuvan miehen päälle. Miehellä ei ollut orgasmi herkässä ja ehdin saamaan toisenkin orgasmin ennenkuin mies lopulta tuli pakaroitani jännästi puristellen. Käytetty kondomi jäi roskikseen ja se oli herättänyt keskustelua aamupäivällä töihin tulleiden kesken. Tuuletus taukotilassa voisi olla parempi.

Vierailija
122/233 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveriani äsken töiden jälkeen. Jäätiin pitää palaveri. Viimeinen auto kurvasi parkkipaikalta ja oli jo käsi hameen alla. Siinä pöytää vasten pikaiset takaapäin. Rouva 58, itse 35. Aina yhtä hyvää vaikka olisikin pikainen. Molemmat laukeaa alta 10min. Siitä kotiin ja nyt bussissa..

Paljaalla ja on pojat liukas.

Ei ole mikään kaunokainen mutta iso perse, isot rinnat ja tiukka märkä pillu. Tulee pantua pari kertaa viikossa. Joskus pidempi sessio mutta harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/233 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vaimon 43v kanssa, itse 45.

Aloitin rintoja imemällä ja kysyen että onko teinityttö odottanut setää koko päivän? Vaimo odotetusti valahti märäksi ja vastasi ujosti ”oooo-on”.. pikkuhiljaa siirryin nuolemaan pimppaa ja ujuttamaan sormia kiimaliman liukastamaan ”teiniin”. Neljäs oli tällä kertaa vähän liikaa joten sormet molemmille nisille ja kieli klitalle. vaimo tuli ilman normi ennakkosignaaleja rajusti.

Siitä sitten lähäriin, toinen jalka olkapäälle ja pohjaan asti. ”Sedän” karjahduksen myötä sai ”teini” kaipaamansa siemenet syvälle sisäänsä.

Vierailija
124/233 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ihan innostuu kun näitä lueskelee =)

Vierailija
125/233 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarist perus lah na mukaan,anto pal jaalla ja meni aamuksi ukkonsa tykö

Vierailija
126/233 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin vaimon pakaroiden väliin liukkaria, nussin rakoa puristaen kankkuja ja ruiskutin isossa kaaressa koko selän.

Vierailija
127/233 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätin vaimokkeen tänään, anastin tänään viekkaudella ja vääryydellä muutamia silkkisiä liinoja duunista (ei hätää, olivat menossa muutenkin hävitykseen).

Kotiin päästyäni ja suihkussa käytyäni kaapasin hänet syliini, suutelin ja kuiskasin korvaan jotta haluaako koittaa jotain uutta. Vastaus oli myöntävä, ja kannoin hänet makariin sängylle.

Ensimmäinen liina peitti hänen silmät ja kaksi seuraava sitoi kädet sängyn päätyyn. Suutelin häntä jälleen ja kuiskasin korvaan käskyn ajatella kaikkea kiihottavaa maan ja taivaan väliltä ja nauttia matkasta. Aloin siirtyä alemmas suudelleen kaulaa, rintoja vatsaa ja lopulta pääsin perille haaroihin. Hän suorastaan vapisi ja valui kiimasta, taisi olla mukavaa.

Nuolin hänet pariin otteeseen orkun partaalle, mutta varoin ylittämästä kynnystä. Aikani leikiteltyä kielellä otin avuksi yöpöydän laatikosta hänen lempi dildon. Asetin suuni hänen klitorikselleen ja työnsin lelun hitaan kiusoittelevasti hänen sisään. Ehkä kymmenen työnnön kohdalla hänen suustaan pääsi kiljaisu ja kroppa kouristi. Hän pyysi saada minut sisäänsä. En vastustellut, olin aivan täydessä juhlakunnossa ja himo hyrräsi päässä.

Asetuin hänen päälleen ja työnsin kärjen sisään, liu'utin itseni ulos ja taas sisään. Toistin tämän muutamia kerotja, joka työnnöllä edeten vähän syvemmälle. Aloitin rauhallisen nainnin.

Tahti kiihtyi, ja kuti meinasi karata liian nopeasti, joten himmailin tahtia ja aloin samalla sormeilla hänen klittaa. Ei aikaakaan kun pilde mankeloi orgasmissa kullini ympärillä.

En enää malttanut mieltäni, vaan aloin panemaan kaikella innolla mitä minussa on, ja sitä piisasi. Kun hän tunsi minun kovettuvan äärimmillee ja kuuli äänistä että nyt olen lähellä, hän pyysi saada siemenet päälleen. Vedin itseni ulos ja hän tarttui kaluuni, muutama veto ja siemenet levisivät hänen rinnoille, vatsalle ja loput märkänä kiiltävän pilden päälle.

Nyt molemmat pötkötellään rentoina tässä sängyllä ja runoillaan tätä tekstiä. Kohta varmaankin uusintakierros luvassa.

M31

Vierailija
128/233 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakastilanne lipesi kassalta takahuoneeseen. Ujostelevan housujen riisumisen jälkeen pääsin aika nopeasti tunnelmaan miehen nuoltua kärsivällisesti mulle ensimmäisen orgasmin. Mies ei suuhoitoa tarvinnut alkajaisiksi ja pääsin kondomin virittelyn jälkeen heti ratsaille sohvalla istuvan miehen päälle. Miehellä ei ollut orgasmi herkässä ja ehdin saamaan toisenkin orgasmin ennenkuin mies lopulta tuli pakaroitani jännästi puristellen. Käytetty kondomi jäi roskikseen ja se oli herättänyt keskustelua aamupäivällä töihin tulleiden kesken. Tuuletus taukotilassa voisi olla parempi.

Ystävällisin terveisin, Erkki.

Vierailija
129/233 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten, tapailukumppanin kanssa. Niinkin eksoottista kun että panin häntä strap onilla.. sitä edelsi sohvalla pussailu ja molemminpuolinen suuseksi.

Olin hetken aikaa myös hänen päällä tavallisessa yhdynnässä ennenkun ryhdyttiin tuohon.

Hän oli vähän jännittynyt ja kiihottunut joten tuli aikalailla heti kun olin saanut dildon hänen sisälleen ja aloin liikkua mutta oli silti kiihottavaa ja kivaa myös itselleni.

Vierailija
130/233 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotina kauhee riita lauantaina,baarii ukkojen kanssa...heräsin muijan kaverilta. Hipsin pihalle ja jätin naisen nukkuun ja lähdin kotiin

Vierailija
131/233 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotina kauhee riita lauantaina,baarii ukkojen kanssa...heräsin muijan kaverilta. Hipsin pihalle ja jätin naisen nukkuun ja lähdin kotiin

Päästitkö samalla kissan ulos

Vierailija
132/233 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää noita spontaaneja tarinoita pikapanoista :) kiinni jäämisen riski kiihottaa todella

Vierailija
133/233 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"käyn lenkillä"  ollut jo vuoden päivät tarina kun lähden panoni luokse,vaimo kyllä vähän kyselly jo miksei tulokset näy. Tai näkyyhän ne kotona,ei tarvi vongata kun panee toista lähen päivittäin.

Pari kertaa pyrkiny mukaan mutta saanut torpattua vaimon idean,joutus pian oikeasti lenkille

Vierailija
134/233 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää noita spontaaneja tarinoita pikapanoista :) kiinni jäämisen riski kiihottaa todella

Lisää noita kissan pihalle päästämis-juttuja! Jännittää tosi paljon, kun ei selviä että menikö kissa pihalle vaiko ei? Osasiko kissa takaisin sisälle? Ei kai vain jäänyt oven väliin?

Vierailija
135/233 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin isotissi Tiinaa taas panin etätöissä päivällä, vaikka oltiin sovittu, että ei tehdä sitä enää. Mutta minkäs teet, kun hän on vaan niin kiihottava.

Vierailija
136/233 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän vuotta sitten olin kutsunut luokseni naisen, jonka kanssa oltiin nautittu petipuuhista nelisen kertaa aiemminkin.

Syötiin, juteltiin, saunottiin, saunassa ja suihkussa hipelöitiin (saippuoidut tissit on ehkä parasta maailmassa), ja kun päästiin sänkyyn, minulta pääsi spontaani naurahdus koska nautin hänen kopeloinnistaan niin paljon.

Hänen rintansa/nänninsä olivat hurjan herkät, ja minä taas pidän tisseistä. Iltayö kului hyväilyjen ja panemisen merkeissä. Kun aamulla herättiin, pantiin niin että minä olin kyljelläni ja hän selällään.

Ja juu, tästä tosiaan on seitsemän vuotta.

Vierailija
137/233 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää noita yllättäviä spontaaneja kiihottavia panoja ja suikkareita yllättävässä paikassa :). Kiinnijäämisen riski ja se että joku kuulee saa sekaisin himosta

Vierailija
138/233 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveriani äsken töiden jälkeen. Jäätiin pitää palaveri. Viimeinen auto kurvasi parkkipaikalta ja oli jo käsi hameen alla. Siinä pöytää vasten pikaiset takaapäin. Rouva 58, itse 35. Aina yhtä hyvää vaikka olisikin pikainen. Molemmat laukeaa alta 10min. Siitä kotiin ja nyt bussissa..

Paljaalla ja on pojat liukas.

Ei ole mikään kaunokainen mutta iso perse, isot rinnat ja tiukka märkä pillu. Tulee pantua pari kertaa viikossa. Joskus pidempi sessio mutta harvoin.

Isoperseisillä on usein tiukempi pillu. Mistä tuo homma lähti ja kerro miten saan hyväperseisen työkaverin suostumaan tuollaiseen vastaavaan :))?? onko rouva sihteeri vai mikä ja miten aloitit lähestymisen??

Vierailija
139/233 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis panit asiakasta suoraan kassalta?? tuota ei usko kissakaan?

Vierailija
140/233 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin jeesaamassa yhtä yh ta juotiin kahvia ja puhuttiin niitä näitä ja aloin siirtymään ulko ovea kohti ja juttu jatkui, laitoin kenkiä jalkaan ja naine tuli liki, isot raskaat rinnat,hoikka uuma pitkä tumma hiuksinen, painautui kiinni jolloin suutelin kaulaa ja vähän näykin, alkoi huohottaa suutelin ja puristelin rintoja, vain oikein olinkin arvannut ,kiinteä rintarauhaskudos, mikä on suosikkkini. pussailu jatkui joten avasin hakaset luonnollisella käden liikkeellä jolloin sain kuuman rinnan käteeni jota puristelin tovin, sitten käänsin naisen oviaukossa ympäri ja jatkoin niskan ja kaulan alueen pusuttelua ja näykkimistä samalla kun toisella kädellä puritelin nännejä mitkä jöpötti jo mukavasti. siirsin toisen käden housuihin jossa karkea karva tuli vastaan ennenkuin sormi valahti johonkin limaiseen koloon. nostelin sormea ylös ja alas klitoriksen päällä ja kokeilin sormella onko puristuksia vagina osastolla. jatkoimme tovin siinä ja sitten lähdin kun lapsi tuli yläkerrasta. nainen jäi pikkarit märkänä eteiseen. jäi kiva fiilis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän