Onko tämä pettämistä?
Olen perheellinen mies. Jokin aika sitten olin juhlimassa työkaverini polttareita. Tarpeeksi monen alkoholiannoksen jälkeen joku sai idean, että lähdetään thai-hierontaan.
Ja niin sitten lähdettiin. Omalle kohdalle sattui nuori kaunis tyttö, joka hieroi ensin ihan asiallisesti. Sitten hän siirtyi intiimialueelle ja ehdotti muuta. Muutaman kaljan ottaneena ja kovasti kiihottuneena en osannut kieltäytyä - eli hän tyydytti minut kädellään.
Nyt sitten mietityttää pitäisiikö tästä kertoa kotona vai ei? Onko tämä pettämistä vai "harmiton lipsahdus" ? Itsekseni en tällaiseen paikkaan menisi, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy ja oluen voimalla syntyy "hyviä ideoita". Kaduttaa kyllä.
Tämä ei ole provo. Haluaisin aidosti kuulla mitä mieltä ihmiset ovat.
Kommentit (65)
En todellakaan haluaisi tietää, jos joku thaityttö on vetänyt mieheltäni käteen!
Jos olet minun mieheni, nimesi on Antti, pidä vaan omana tietonasi. Jos kuulisin tuollaista, en takuulla koskisi sinun vehkeisiisi tikullakaan.
Mieheni on vastikään ollut polttareissa, jossa oli "sellasta tavallista, kaljaa ja noin, aika tylsää oikeastaan".
en ole Antti, joten Antin vaimo voit olla rauhassa
Miehiä panettaa melkein aina, selvinpäin ja humalassa!
On pieni ihme, että niinkin moni mies kykenee pidättäytymään yksiaviollisuudessa. Varsinkin kun joka paikka pusruaa seksiä, paljasta pintaa jne.
perusteella suurin osa ei haluaisi tietää,mitä luulet, että seuraisi jos kertoisit?
Miehiä panettaa melkein aina, selvinpäin ja humalassa!
On pieni ihme, että niinkin moni mies kykenee pidättäytymään yksiaviollisuudessa. Varsinkin kun joka paikka pusruaa seksiä, paljasta pintaa jne.
ihmettelenkin, että miksi sitten edes uskotellaan naiselle, ettei toiset kiinnosta eikä halua muita? Ja ei se niin ole, etteikö naistenkin tekisi mieli muita miehiä..ehkä pitäisi lakata kokonaan yrittämästä pysyä yksiavioisena ja ryhtyä suosiolla avoimeen suhteeseen, ei se minusta ole sen huonompi vaihtoehto kuin elää valemaailmassa, jossa kummankaan tee mieli muita.
Jonkinlainen kriisi, suuruutta vaikea arvioida. Luulen, että vaimoni suhtautuu tiukemmin kuin esim. moni tällä palstalla vastannut. Ei varmaan eroa, mutta välit poikki joksikin aikaa ja seksistä turha kuvitella pitkään aikaan. Ehkä näin.
Toisaalta palstalla on helppo ottaa kantaa toisten tapauksiin noin periaatteessa. Sitten jos tapaus on omalla kohdalla (=omassa perheessä) tunteet nousevat pintaan.
sita etta miten suhtautuisi jos vaimo olisi tehnyt saman, kaynyt tyydytettavana komean miehen kasittelyssa, ja haluaisiko han etta vaimo olisi kertonut asiasta.
Sehan se on mun mielesta hyvaksymisen ensimmainen ehto, etta ihan rehellisesti hyvaksyisi saman kaytoksen myos puolisolta.
sita etta miten suhtautuisi jos vaimo olisi tehnyt saman, kaynyt tyydytettavana komean miehen kasittelyssa, ja haluaisiko han etta vaimo olisi kertonut asiasta. Sehan se on mun mielesta hyvaksymisen ensimmainen ehto, etta ihan rehellisesti hyvaksyisi saman kaytoksen myos puolisolta.
Vaikea kysymys, mutta toki kirpaisisi pahasti.Luulen, että voisin antaa 1 kerran anteeksi. Mutta toisaalta, naisille ei ole samalla lailla tuollaisia palveluita (thai-hieronta tms.) tarjolla että voi vain kävellä ovesta sisään, vaan todennäköisesti mies olisi jotenkin valikoitu eli vaimolla olisi "enemmän pelissä". Eli tilanne on kyllä siinä mielessä vähän eri.
Ap
No mä en haluis tietää jos mieheni olis noin tehnyt enkä itsekään kertoisi jos noin olisi käynyt itselleni. En siis katso kovin pahalla, mutta häiritsisi jos tietäisin.
Olen perheellinen mies. Jokin aika sitten olin juhlimassa työkaverini polttareita. Tarpeeksi monen alkoholiannoksen jälkeen joku sai idean, että lähdetään thai-hierontaan.
Ja niin sitten lähdettiin. Omalle kohdalle sattui nuori kaunis tyttö, joka hieroi ensin ihan asiallisesti. Sitten hän siirtyi intiimialueelle ja ehdotti muuta. Muutaman kaljan ottaneena ja kovasti kiihottuneena en osannut kieltäytyä - eli hän tyydytti minut kädellään.
Nyt sitten mietityttää pitäisiikö tästä kertoa kotona vai ei? Onko tämä pettämistä vai "harmiton lipsahdus" ? Itsekseni en tällaiseen paikkaan menisi, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy ja oluen voimalla syntyy "hyviä ideoita". Kaduttaa kyllä.
Tämä ei ole provo. Haluaisin aidosti kuulla mitä mieltä ihmiset ovat.
Niin tuskin siitä nyt avioeroa tulisi, mutta ihan mieletön riita ja todennäköisesti en pystyisi sitä ihan noin vain anteeksi antamaan.
Jos olet ihan varma, ettei tuo toistu, älä kerro kotona. Saat aikaan vain ihan mielettömän eripuran väleihinne, eivätkä ne välttämättä korjaannu koskaan.
niin että tiedät varamsti että hän petti sinua. Sitte olette tasoissa ja sinun ei tarvitse kertoa mitään.
Minä vähän halveksun ihmisiä, jotka eivät kykene pitämään itseään kurissa.
T: 11cm mies
Vaikea kysymys, mutta toki kirpaisisi pahasti.Luulen, että voisin antaa 1 kerran anteeksi. Mutta toisaalta, naisille ei ole samalla lailla tuollaisia palveluita (thai-hieronta tms.) tarjolla että voi vain kävellä ovesta sisään, vaan todennäköisesti mies olisi jotenkin valikoitu eli vaimolla olisi "enemmän pelissä". Eli tilanne on kyllä siinä mielessä vähän eri.
Ap
totuus on, että harrastit tietynlaista seksiä toisen naisen kanssa, sillä ei ole mitään merkitystä, miten tähän tilanteeseen päädyit. Paitsi tietysti sen osalta, että tuo maksullisuus-aspekti on joidenkin naisten mielestä erityisen paha, toisille taas lieventävä asianhaara.
Mieheni on vastikään ollut polttareissa, jossa oli "sellasta tavallista, kaljaa ja noin, aika tylsää oikeastaan".
Aika tylsää minullakin on aina, kun kotona kerron, millainen illanviettoni oli. Se kai on aikalailla vakio vastaus nonka antamalla pääsee helpolla.
Tää nyt ei juuri liity asiaan, mutta kerron kuitenkin.
Olin jonkin aikaa seurustellut poikaystäväni kanssa (olimme ~25v) kun yksi hyvä ystäväni ja entinen "hoitoni" tyydytti mut kerran käsin. Ei siitä sen enempää ja suhde kesti joitain vuosia. Pari vuotta myöhemmin tämän hyvän ystäväni mennessä naimisiin tämä entinen poikaystäväni oli hänen bestmaninsa! Musta se oli niin hauskaa, hihittelin siellä häissäkin kun aattelin, ettei taida bestman tietää, kuinka hyvä ystävä sulhanen hälle onkaan...
en tiedä pystyisinkö antamaan miehelleni anteeksi, jos paljastaisi tehneensä näin. Luultavasti en, luottamus olisi mennyt kokonaan.
Ap
totuus on, että harrastit tietynlaista seksiä toisen naisen kanssa, sillä ei ole mitään merkitystä, miten tähän tilanteeseen päädyit. Paitsi tietysti sen osalta, että tuo maksullisuus-aspekti on joidenkin naisten mielestä erityisen paha, toisille taas lieventävä asianhaara.
Olisin EHKÄ valmis antamaan anteeksi, jos mieheni tekisi vastaavaa vaikka jonkun satunnaisen baaritutun kanssa. Mutta se, että mieheni ostaisi seksiä ja olisi osallisena hyvin todennäköisesti ihmiskaupan uhrien alistamiseen, tekisi hänet silmissäni niin alhaiseksi epäihmiseksi, etten voisi enää häneen koskea.
Eli jos minun mieheni tekisi noin, kokisin että hän on pettänyt minua.
Eri juttu sitten on, kannattaako kertoa.
Periaatteessa väitän kannattavani rehellisyyttä parisuhteessa, mutta nyt paljastuu pinnallisuuteni. Jos kyse olisi yhden kerran erheestä, jota toinen katuu ja josta ottaa opikseen, en haluaisi kuulla. Loukkaantuisin niin, että en ikinä uhnohtaisi. Saattaisin antaa anteeksi, mutta jäisi mieleen ja varmaan joskus aiheuttaisi vielä ongelmia vaikka olisikin näennäisesti käsitelty.
ainakin sun pitää pitää huoli, että noin ei tapahdu toiste, jos päätät olla kertomatta. Alkoholi todellakin sumentaa järjen ja jos on heikko itsekontrolli niin noin voi käydä toistekin, koska et sinä enää humalassa muista muuta kuin sen että taas panettaa.