Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä pettämistä?

Vierailija
26.01.2012 |

Olen perheellinen mies. Jokin aika sitten olin juhlimassa työkaverini polttareita. Tarpeeksi monen alkoholiannoksen jälkeen joku sai idean, että lähdetään thai-hierontaan.

Ja niin sitten lähdettiin. Omalle kohdalle sattui nuori kaunis tyttö, joka hieroi ensin ihan asiallisesti. Sitten hän siirtyi intiimialueelle ja ehdotti muuta. Muutaman kaljan ottaneena ja kovasti kiihottuneena en osannut kieltäytyä - eli hän tyydytti minut kädellään.

Nyt sitten mietityttää pitäisiikö tästä kertoa kotona vai ei? Onko tämä pettämistä vai "harmiton lipsahdus" ? Itsekseni en tällaiseen paikkaan menisi, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy ja oluen voimalla syntyy "hyviä ideoita". Kaduttaa kyllä.

Tämä ei ole provo. Haluaisin aidosti kuulla mitä mieltä ihmiset ovat.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en voinut sietää enää ajatustakaan mieheeni koskemisesta, kun jäi kiinni vastaavasta. Ensinnäkään en hyväksy ihmiskauppaa, ja harvapa noista thai-naisista tekesi tuota vapaaehtoisesti, jos saisi muuta työtä. Olet hyväksikäyttäjä, mitkään puolustelusi ei mene minulle perille.

Toisekseen kun sukupuolielimiin nautintomielessä jonkun muun kuin oman kumppanin toimesta sallitaan koskea, niin se on pettämistä.

Kyllä, olet pettänyt vaimoasi. Olet itseasiassa oksettava.

Vierailija
62/65 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai-hieronta on todella rentouttavaaaaaaahhhh....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys, mutta toki kirpaisisi pahasti.Luulen, että voisin antaa 1 kerran anteeksi. Mutta toisaalta, naisille ei ole samalla lailla tuollaisia palveluita (thai-hieronta tms.) tarjolla että voi vain kävellä ovesta sisään, vaan todennäköisesti mies olisi jotenkin valikoitu eli vaimolla olisi "enemmän pelissä". Eli tilanne on kyllä siinä mielessä vähän eri.

Ap

totuus on, että harrastit tietynlaista seksiä toisen naisen kanssa, sillä ei ole mitään merkitystä, miten tähän tilanteeseen päädyit. Paitsi tietysti sen osalta, että tuo maksullisuus-aspekti on joidenkin naisten mielestä erityisen paha, toisille taas lieventävä asianhaara.

Olisin EHKÄ valmis antamaan anteeksi, jos mieheni tekisi vastaavaa vaikka jonkun satunnaisen baaritutun kanssa. Mutta se, että mieheni ostaisi seksiä ja olisi osallisena hyvin todennäköisesti ihmiskaupan uhrien alistamiseen, tekisi hänet silmissäni niin alhaiseksi epäihmiseksi, etten voisi enää häneen koskea.

Vierailija
64/65 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on perhe ja lapsia ja parisuhde suht ok, ei kannata yhdestä hairahduksesta hirveätä numeroa tehdä tai erota. Ihmiset tekevät virheitä ja miehiä tunnetusti ...no, panettaa !!!

Mutta fiksu ottaa opiksi ja jättää yhteen kertaan, sitten jos toistuu, kannattaa viheltää peli poikki !

t. JUSTIINA

Vierailija
65/65 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinänsä kummia ajattelutapoja koska olemme vastuussa tekemisistämme lähimmäistä kohtaa myös yläkerran ukolle sekä lähimmäiselle tiesi hän tai ei.