Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavisto tahtoo homoille LAPSIA

Vierailija
25.01.2012 |

Mielestäni jokainen saa suuntautua seksuaalisesti niinku tykkää MUTTA silloin pitää sopeutua siihen ett asiat menee niinkuin Luoja on luonut. Samaa sukupuolta olevat kun ei saa lapsia niin silloin niitä ei hankita!!!

Juu ja mulla on useita homo-tuttavia ja silti olen tätä mieltä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten ettei maan perusarvot heitä häränpyllyä...

Tai meillä muutaman sukupolven päästä ihmetellään ett oho heteropari!

Vierailija
2/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä teoria, tuotahan Päivi Räsänen on toitottanut jo vuosia.

Entä sitten ne lapset, jotka ei ole biologisille vanhemmilleen kelvanneet? Katulapset ja kiinan tyttövauvat ym.? Parempi jättää katuojaan kuin antaa Suomeen homoparille kasvatettavaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomuushoitoja heteropareille? Samasta asiasta kyse, luoja on heidät sellaisiksi luonut etteivät voi saada lapsia...

Ja minä puolustan sekä lapsettomuushoitoja että homojen (ja kenen vaan) adoptio-oikeutta.

Vierailija
4/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei se mikään haaviston ajama uusi asia ole.

jännä, ettet tiennyt vaikka sulla on homo tuttavia.. ;)

Vierailija
5/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko Pekan perhe eli miespuoliso ja lesbopari, jonka kanssa olisi saatu vauva tai kaksi. Valtiovierailuille voisi sitten lähteä joku kiva kokoonpano. Ei pidä rajata perhettä vain isään, äitiin ja lapsiin.

Vierailija
6/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miesten kannattaa vaihtaa 30 vuotta nuorempaan vaimoon eläkeiässä. Sekö vasta hyvää tekisi lapsilukumäärälle Suomessa.

Vierailija
7/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä jos luonto sillä tavalla antaa heille lapsia, niin sehän on vain... uutta biologiaa?

MInusta lapsettomuushoidot heteropareille ovat erilaisia kuin homopareille.

Vierailija
8/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettoman heteropariskunnan on vain sopeuduttava siihen että asiat menee niinkuin Luoja on luonut. Joku syyhän sillä Luojalla on kun ei lapsia joillekin pariskunnille suo.

Vierailija
9/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes yksi heistä voi saada kodin homoparin luona, niin se on hieno asia.

Vierailija
10/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto kannattaa homojen adoptio-oikeutta, mutta niin kannattaa Niinistökin. Mitä eroa?

Vierailija
11/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tuttavat harrastaa koiria -eivät lapsia

Vierailija
13/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

afrikassa ym missä lapsia on tsiljoona ja suuri nälänhätä. Jotain saman suuntaista myös muualle "kriisi"alueille niin homojen ei tarvii esittää maailman pelastajaa.

Miten lapsi oppii normaaliin eli heteroon elämään kun ei kotona sitä näe. Minä en ainakaan antaisi lapsieni leikkiä homoparin lapsen kanssa. Voi vaikka alkaa ihannoimaan väärää elämäntapaa ja ah ku maailma pelastuu ku kaikki alkaa homoiksi ja lesboiksi niin sitten ei tule niitä lapsiakaan.

Jee

Vierailija
14/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten ettei maan perusarvot heitä häränpyllyä...

Tai meillä muutaman sukupolven päästä ihmetellään ett oho heteropari!

Siis muutama prosentti koko väestöstä. Miksi ihmeessä se yhtäkkiä nousisi ihan hurjasti? En minä ainakaan tunne minkäänlaista himoa samaa sukupuolta kohtaan oli pressana Niinistö tai Haavisto.

Jos heterous on se luoonon määräämä muoto ja ainoa oikea, niin miten helvetissä se sitten katoaisi noin vain? Miten hetero muuttuu homoksi noin helposti? Ei minun ole edes koskaan tarvinnut miettiä olenko hetero vai homo, kyllä se heterous on ollut niin selvä juttu heti pienestä pitäen. Enkä ymmärrä miten se muuttuisi vain siksi että meillä olisi Haavisto pressana.

Voitko siis hiukan selventää miksi ja miten heteroparien määrä alkaisi radikaalisti laskea Haaviston valinnan myötä?

Vierailija
15/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

afrikassa ym missä lapsia on tsiljoona ja suuri nälänhätä. Jotain saman suuntaista myös muualle "kriisi"alueille niin homojen ei tarvii esittää maailman pelastajaa.

Miten lapsi oppii normaaliin eli heteroon elämään kun ei kotona sitä näe. Minä en ainakaan antaisi lapsieni leikkiä homoparin lapsen kanssa. Voi vaikka alkaa ihannoimaan väärää elämäntapaa ja ah ku maailma pelastuu ku kaikki alkaa homoiksi ja lesboiksi niin sitten ei tule niitä lapsiakaan.

Jee

Arvaa mitä? Ne homot syntyy yleensä heteroille...

Mun lapset on koko ikänsä leikkinyt lesboparin lasten kanssa ja ihan heteroilta nuo vieläkin näyttävät. Katsos, homous ei ole sairaus, eikä tartu.

Vierailija
16/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettoman heteropariskunnan on vain sopeuduttava siihen että asiat menee niinkuin Luoja on luonut. Joku syyhän sillä Luojalla on kun ei lapsia joillekin pariskunnille suo.

joten miksi synnyttäisi homomieskään. Sen sijaan sekä hetero- että lesbonaiset synnyttävät, joten miksi heteronaisilta tulisi kieltää keinohedelmöitys, jota lesbonaisetkin käyttävät?

Vierailija
17/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokainen saa suuntautua seksuaalisesti niinku tykkää MUTTA silloin pitää sopeutua siihen ett asiat menee niinkuin Luoja on luonut. Samaa sukupuolta olevat kun ei saa lapsia niin silloin niitä ei hankita!!!

Juu ja mulla on useita homo-tuttavia ja silti olen tätä mieltä.

Luoja ei myöskään ole tarkoittanut, että yksi ihminen voisi lisääntyä vain itsekseen, mutta vuoteen 2030 mennessä tämäkin on yhä kehittyvän tieteen myötä mahdollista. Siinä vaiheessa homoseksuaalien adoptio-oikeus alkaa olla kohtuullisen pliisu puheenaihe....

Vierailija
18/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma ulkoistettaisiin aika pian -se ku ei ole mitään kivvaa hommaa. Voi tukka mennä sekaisin ja tulla vaikka väsymystä ja silmäpusseja kun vauvan kanssa joutuisi heräilemään.

Vierailija
19/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miksi synnyttäisi homomieskään. Sen sijaan sekä hetero- että lesbonaiset synnyttävät, joten miksi heteronaisilta tulisi kieltää keinohedelmöitys, jota lesbonaisetkin käyttävät?

koska Luoja on sille tehnyt jonkun vian. Ihminen kajoaa luojan luomistyöhön ja "auttaa" tätä paria saamaan lapsen vastoin Luojan tahtoa. Ja tämä on teidän mukaanne ihan ok eikä luonnonvastaista.

Tekopyhää touhua, heteroille on kaikki sallittua, mutta muilta sama kielletään luonnottomuuteen vetoamalla. Ollaan sitten kaikki luonnollisia ja tullaan toimeen ilman lääketieteen apuja. Lapsia saa ne jotka ne onnistuu itse tekemään luonnollsin menetelmin. Muut on ilman ja sopeutuu Luojan tahtoon. Eikä mitään muttia, kyllä Luoja tietää nää hommat.

Vierailija
20/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee pojasta jonka kaksi homoa kasvattaa? Kieroon kasvanut..ja mitä tytöstä?? Hyi helvetti, en halua edes ajatella..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä