Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavisto tahtoo homoille LAPSIA

Vierailija
25.01.2012 |

Mielestäni jokainen saa suuntautua seksuaalisesti niinku tykkää MUTTA silloin pitää sopeutua siihen ett asiat menee niinkuin Luoja on luonut. Samaa sukupuolta olevat kun ei saa lapsia niin silloin niitä ei hankita!!!

Juu ja mulla on useita homo-tuttavia ja silti olen tätä mieltä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi vill också upplysa om att följande andra länder tillåter homoadoption: ??

Andorra, Argentina, Belgien, Brasilien, Danmark, Island, Holland, Norge, Spanien, Storbritannien, Uruguay, Australien, Kanada och många delstater i USA. ?

Näiden maiden lisäksi myös Etelä-Afrikka hyväksyy

adoptiot homopareille.

Adoption HYVÄKSYMINEN on aivan eri asia kuin adoptiolapsen SAAMINEN. Ruotsissa on ollut mahdollista homoparille hakea adoptiolasta ulkomailta 2000-luvun puolivälistä alkaen. Arvaapa, montako on saatu? Aivan. 0.

Vierailija
42/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupolvea tästä eteenpäin lasten kannalta epäkelvot vanhemmat tulevat löytymään heteroperheistä, ihan niinikuin nytkin. Että joku jaksaa. Ihminen tarvitsee ensisijassa rakkautta. Se on ihan sama tuleeko se homolta vai heterolta, kun on pieni lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päähallituspuolue Kokoomus Stubb etunenässä on päättänyt tukea rekisterötyjen parisuhteiden adoptio-oikeutta? ;-D

T: Niinistön kannattaja

Vierailija
44/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupolvea tästä eteenpäin lasten kannalta epäkelvot vanhemmat tulevat löytymään heteroperheistä, ihan niinikuin nytkin. Että joku jaksaa. Ihminen tarvitsee ensisijassa rakkautta. Se on ihan sama tuleeko se homolta vai heterolta, kun on pieni lapsi.

Taidat elää aikamoisessa kuplassa.

Vierailija
45/45 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois sullakin olla toinen ääni kellossa, jos olisit itse saanut taudin, esim. epäpuhtaasta neulasta sairaalassa. Et ole kovin hurskas samarialainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän