Haavisto tahtoo homoille LAPSIA
Mielestäni jokainen saa suuntautua seksuaalisesti niinku tykkää MUTTA silloin pitää sopeutua siihen ett asiat menee niinkuin Luoja on luonut. Samaa sukupuolta olevat kun ei saa lapsia niin silloin niitä ei hankita!!!
Juu ja mulla on useita homo-tuttavia ja silti olen tätä mieltä.
Kommentit (45)
sukupolvea tästä eteenpäin lasten kannalta epäkelvot vanhemmat tulevat löytymään heteroperheistä, ihan niinikuin nytkin. Että joku jaksaa. Ihminen tarvitsee ensisijassa rakkautta. Se on ihan sama tuleeko se homolta vai heterolta, kun on pieni lapsi.
päähallituspuolue Kokoomus Stubb etunenässä on päättänyt tukea rekisterötyjen parisuhteiden adoptio-oikeutta? ;-D
T: Niinistön kannattaja
sukupolvea tästä eteenpäin lasten kannalta epäkelvot vanhemmat tulevat löytymään heteroperheistä, ihan niinikuin nytkin. Että joku jaksaa. Ihminen tarvitsee ensisijassa rakkautta. Se on ihan sama tuleeko se homolta vai heterolta, kun on pieni lapsi.
Taidat elää aikamoisessa kuplassa.
Vois sullakin olla toinen ääni kellossa, jos olisit itse saanut taudin, esim. epäpuhtaasta neulasta sairaalassa. Et ole kovin hurskas samarialainen!
Adoption HYVÄKSYMINEN on aivan eri asia kuin adoptiolapsen SAAMINEN. Ruotsissa on ollut mahdollista homoparille hakea adoptiolasta ulkomailta 2000-luvun puolivälistä alkaen. Arvaapa, montako on saatu? Aivan. 0.