Lue keskustelun säännöt.
Jos menee hammaslääkärin särkypäivystykseen, saako siitä sairaslomaa?
08.06.2008 |
Tietääkö joku? Hampaaseen sattuu, mutta huomenna töitä sillon kun päivystys on auki.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta ainakaan meillä työnantaja ei hyväksynyt hammaslääkärin kirjoittamaa sairauslomalappua, vaan työkaveri joutui hakemaan terveydenhoitajalta erikseen lapun hampaanpoiston jälkeen.