PAS:iin seuraa viikolla 49-50??
Onko muita PASiin menijöitä vielä näin loppuvuodesta? Meillä nega ICSIn tuoresiirrosta ja nyt odotellaan menkkoja ja tarkoitus olisi siirtää pari pakkasukkoa lääkkeelliseen kiertoon tuossa viikolla 49 tai 50,viikonloppu sotkee vähän. Olishan se aika mahtava joululahja jos saisi vihdoinkin plussaa=)
-eternal-
Kommentit (163)
Noi sun tunteet matalasta arvosta on luultavasti ihan turhia, tai ainakaan et voi itse tuntea hormoonin määrää. Mullahan tehtiin se pitkäviljely, eli 5 pv ennen siirtoa. PP 9 sain ekan haamun ja haamun joka päivä siihen pp12 asti, jolloin verikoe tehtiin. Arvo oli 368 ja jänskättiinkin silloin, kiinnittyikö yksi vai kaksi. Jostain syystä en siis koskaan saanut testiin kunnon selkeetä viivaa...
Toivottavasti saat tuloksen tänään, ettei tarvi huomiseen jännitellä. Mulla on kyllä ihan sellainen tunne et, saat sun elämäs joululahjan, mutta nyt tarvitaan vielä hetki kärsivällisyyttä.
Sun pitäis nyt mennä sohvalle pötköttään ja hengittää pari kertaa syvään, tiedän ettei rentoutuminen ole nyt helppoa, mut yritähän kuitenkin.
Kädet ristissä parasta toivoen Tazu
Niinhän se oli, että sulla tuo arvo oli oikein hyvä. Nyt vaan kun kaikki oireet on hävinneet ja olo on ihan normaali, en enää usko senkään vertaa. Voi kumpa kaikki ois hyvin, se on vaan niin kamalaa kun ihminen on tämmönen.
Mä melkein kuulen jo hoitajan sanovan * se arvo on 25, että ei se nyt kovin paljoa ole, mutta katsotaan parin päivän päästä*
Mun pitää nyt lähteä Joulukuusen valoja ostamaan, kun ei vanhat toimineetkaan, ne on nykyään muuten ihme halpiskamaa...
Ja jos saan hyvän tuloksen iltapäivällä kun tulen shoppailuilta, arvatkaapas järjestänkö itselleni kivan Joulukuusenvalosytyttäjäisserenaadin, taidampa laulaa lurauttaakin jonkun pienen laulun =)
No,teikitiisi.
Toivon kovasti, että plussat vahvenee ja veritestit näyttää reiluja arvoja, että saisitte varmuuden tuohon tulokseen. Luulisin kyllä, että plussa se on, vaikka haaleakin olisi.
Tsemppiä!!
Mulla pp3. Olo normaali, ehkä vähän väsynyt, mutta takana on vaihdikas viikonloppu ja huonoja yöunia, joten ei mikään ihme. Ja luget kanssa väsyttää. Maha vähän ruikulilla. :-( En haluaisi sairastua nyt mihinkään mahatautiin. Ennen joulua on vielä paljon puuhaa.
Kävinpä sitten ostamassa testin valmiiksi kun muutenkin pyörin kaupungilla,ei vaan malttais olla testaamatta heti... Paketissa on ikävä kyllä vaan yks testi eli pitänee malttaa,vai näkyiskö nega/plussa nyt jo varmasti,siis ettei enää muutu tän viikon aikana?
Oireita ei oikein oo mitään tota painontunnetta lukuunottamatta,hitsi kun en muista millon niitä oireita ilmaantu viimeks enkä oo päiväkirjaankaan laittanu mitään. En kyllä usko plussaan eli voin ihan rauhassa odottaa perjantaihin.
Pääsiskö verikokeisiin ilman lähetettä että sais tietää noi arvot jos plussa tulee? En varmaan pysy nahoissani ens vuoteen jos pitää vaan ihmetellä.
-eternal pp10-
Sain hoitajan kiinni hoitopaikasta ja uusintatesti on vasta perjantaina, mutta lupasivat että saan tuloksen samalle päivää ettei tarvi joulun yli jännätä. Epäilivät ensin kemiallista raskautta (ja luulen että sitä se onkin) mutta kun hoitaja sitten kuuli että kyseessä on lääkkeetön pas niin sanoi kuitenkin että kaikki voi olla mahdollista. Nyt ei auta kun odottaa perjantaihin ja rukoilla. Keskiviikkona teen samanlaisen testin kuin tänä aamuna ja sen viivan väri ja vahvuus toivottavasti kertoo jotakin.
Joko Lilli sait tuloksen??
rriitu ja pp 14 ja hermot riekaleina
Jopas täällä on tapahtunut! Varovaiset onnittelut haaleasti plussanneille!
Pääsin myös PASsiin perjantaina, yksi otettiin sulamaan ja se selvisi. Siirrettiin 4-soluisena. Meille jäi vielä 6 kpl pakkaseen odottamaan. Jänskät paikat oli, mutta kaikki meni erittäin hyvin.
Mulla ja Bristolilla siis pp3! Onkos sulla mitään tuntemuksia vielä? Vai ei kait niitä vielä pitäisikään kummemmin olla. Mulla jotain pientä nippailua. Täällä myös vauhdikas viikonloppu takana, toivottavasti huurikset pysyneet kyydissä..
Mun piti saada pieni annos lugeja, mutta oli toinen lekuri, ja antoi täyden satsin eli 2 x 200mg aamuin ja illoin, ja jos plussaa niin touhu jatkuu. No ei kait niistä mitään yliannosta voi saada :D
BRISTOL: Milloin aiot testata? Meetkö verikokeeseen? Kävin siitä tuoresiirrosta verikokeessa pp12 (arvo oli silloin 94, ja >50 on + klinikan mukaan). Taidan mennä samoin nyt. Silloin testasin haalean viivan jo pp11.
Mukavaa jouluviikkoa kaikille piinailijoille!
t aurinko76
Hcg 139 tänään pp12 ja hoitaja vakuutteli että on ihan hyvä arvo yhden alkion olemassaoloon. Uusintatesti keskiviikkona, jotta saadaan varmuus tuplaantumisesta.
Nyt vaan isot peukut rriitullekin, eihän ne semmoista toivoa antais, jos ei olis mahdollisuutta.
Voi, kun osais olla onnellinen jo.
*tsippadippadaidaa, miten sais 2 päivää menee*
Niin kauan kuin raskaana olen, niin rv4+2.
nyt nää piinapäivät on sit totisinta totta :) ja onnea haaleille plussille.
Mulla siis pp7 ja L U P A S I N itselleni et tekisin testin vasta viikon päästä. Lääkäri sanoi et testin voi tehdä 26.12 mut kannattais odottaa sinne 30.12 kun PASissa voi kiinnityminen kestää. No, nyt olen lukenut tässä teidän ja muidenkin juttuja et plussan vois saada jo pp9..eli tilasin hetken mielijohteesta netistä niitä aconin 10Iu testejä..just...
Mulla lääkkeinä zumenon ja luget eli en voi oikein sanoa mistään oireista kun paha olo ja väsymys tulee noista lääkkeistä. Ala mahaa nippailee, mut sekin kait menee lääkkeen piikkiin?? Mua jännittää!!Mutta varmasti tiedätte tunteen :)
Mun pitäsi nyt pysyä kovana ja tehdä testi sit vasta ens viikon lopulla......
Mikä meidän saldo nyt on ku en nää tästä?? 2-3 plussaa?? Hienoa!!
Lilli saa ainakin pistää lauluksi, vai mitä tuli luvattua..! Rritulle hirveästi peukkuja, jotta arvot saataisiin tarpeeksi korkeiksi. Hänelle, jos jollekin soisi oikeudenmukaisuuden nimissä plussan, vaikka eihän me täällä kukaan oltaisi, jos elämä olis reilua ja helppoa... Tsemppiä kaikille muillekin piinailuun!
Bristol valitteli mahaansa. Mulla luget on aina aiheuttaneet " mahanpuruja" ; ilmavaivoja jne. Syytä siis vaan lugeja.
Itseäni masentaa ajatus testauksesta kun olen jotenkin niin varma negasta. Vieläkään ei mitään oireita. Sori vaan tämä tappiomieliala.
Sokrumurkku pp6
LILLIn hcg arvo on kyllä todella komea!
Täällä siis pp4, ja on ollut jotain menkkamaisia oireita, paitsi että tänään vähän huonommin.
Jos alkio on vielä hengissä, niin on tänään 128 soluinen..
piinailu jatkuu..
aurinko76
Kauheeta kun tänä aamuna on alkanu pissattaan ihan koko ajan=/ Oireita ei siis ton painontunteen lisäks oo mitään eli en usko plussan mahdollisuuteen. Hitsi kun ei oo ees töitä tällä viikolla eli joutuu vaan kotona ihmettelemään eikä aika kulu ollenkaan.
Siis eihän tässä porukassa oo vielä yhtään negaa? Hienoo,kaikki vaan samaan malliin perässä=) Oishan se ihana lopettaa vuosi hyvällä mielellä jos vaan osais olla pelkäämättä sinne ekaan ultraan asti ettei kaikki ookaan kunnossa.
-eternal pp11-
Onnea Lilli hyvästä hcg-arvosta! Hienoa!
Ja eternaliakin pissittää! Hyvät merkit ilmassa!
Aurinko, kerroit että alkiosi olisi tänään 128 soluinen, miten olet sen lasekenut? Siis olisiko munkin alkio 128 soluinen tänään, kun meillä on sama pp? Mä olen vähän tyhmä. :-)
Joku kyseli jossain aiemmin, että olenko menossa veritestiin. En ole menossa. Mulle sanottiin vaan, että 2 viikon päästä siirrosta voi testata, ja se on siis uutena vuotena kutakuinkin, ja jos on nega niin lääkkeet voi lopettaa. Toivotaan, ettei tule mitään epäselvää tapausta eteen, siis haamuviivoja tai tilannetta, että jotain oireita on, mutta testi negaa. Jos niin käy, että ei ole selkeä tulos ja jos joku mietityttää sitten, niin kai sitten pitää ottaa suunnitelma B käyttöön, en vaan tiedä mikä se on. En ole ehtinyt vielä ajatella niin pitkälle. ;-)
Samalla tavalla me toimittiin tuoresiirrossakin, eli 2 viikon päästä siirrosta ihan clear blue testi. Siihen tuli silloin onneksi vahva viiva, niin vahva ettei epäilykselle jäänyt sijaa ollenkaan. Plussa se silloin oli. Toivoisin näkeväni sellaisen vahvan viivan nytkin uuden vuoden tienoilla. bd Nyt mulla on niitä acon 25 testejä. Onkohan ne herkempiä kuin tuo clear blue? Onko kenelläkään tietoa asiasta?
Mun olo on ihan normaali. En voi tehdä tästä kuitenkaan mitään päätelmiä suuntaan tai toiseen, koska viimeksikään ei tuntunut missään. Olin ihan normaali silloinkin, paitsi että olin väsynyt ja janoinen. Nyt en ole kumpaakaan, ainakaan vielä. Nyt on kuitenkin vasta pp4 menossa, joten ei kai alkio ole välttämättä vielä älynnyt napata kiinni - vai olisko?? - jos nyt edes hengailee vielä mukana.
Hyvin on alkanut tämän pinon testailut! Jatkakaa leidit samaa rataa!! Peukutuksia kaikille. bd bd
Nyt alkaa jo uskomaan jotenkin tähän juttuun varovasti. Tänään juttelin lääkärini kanssa ja hän sanoi, että pp oli vasta 12, joten arvo oli siihen nähden hyvä ja huomenna aamulla menen mielenrauhani takia vielä että nähdään tuplaantuminen. Arvon pitäisi olla n.300 vähintään.
Tänään on ollut enemmän raskaantuneempi olkin=)
Onnellinen Lilli rv 4+3
Oli pakko tulla katsoon ja täällähän oli super uutisia. =)
Todella suuret halit ja onnittelut. Kyllä, se joululahja sieltä tuli!!!!
Ja kohta sulla alkaa pahoinvointi, väsymys ym...kaikkï ihanat raskausoireet!!
Plussasäteitä myös kaikille muille tähän pinoon.
Bristol, laskin suoraan vaan että siirrettiin 4-soluinen ja kaksinkertaistuu joka päivä.. En tiedä voiko noin laskea, ei siis mitenkään kovin tieteellinen arvio :D
t aurinko, ed pp4
käydä tsemppailemassa!
Olen tosiaan aika onnellinen tällä hetkellä, mutta salaa ja varovasti kuitenkin.
Kun on neljä vuotta takana pelkkää epäonnistumista, tämän tuntee tosiaan saaneensa nyt jonain erikoislahjana.
En enää uskonut tähän juttuun ollenkaan, eikä tää Pas ole antanut mulle kauheesti toivoa, mutta nyt se sitten toivonpuutteesta huolimatta ja uskon puutteesta huolimatta tapahtui.
Joten sekään sananlasku ei pidä siis paikkansa, että uskona ja toivoa ei sais muka menettää.
No, älkää kuitenkaan menettäkö, ihmeitä tapahtuu, ja näköjään näin ***Joulun alla erityisesti ***
Nyt odottelen kuulumisia kuumeisesti teiltä muilta, eternal:et varmaan pysty pitää näppejäs erossa testistä...(haalea plussa täällä jo pp9> eli kannustaa odottamaan, tai sitten ei...) Ja muutkin rupee olee piinailussa voiton puolella. Jokos on hiki öisin? Kylmä saunassa? Jano?
Tänä aamuna ja ehkä viiva on vähän vahvistunut, en tiedä. Eilen oli kuitenkin oireena palelu ja hirveä nälkä koko ajan. Ei tässä muu auta kuin odottaa perjantaita. Etsin eilen haulla alhaisia hcgtä ja miten homma on päättynyt tuolta plussanneista, ja löysin noin kymmenkunta tapausta, jotka oli suunnilleen samoilla arvoilla samoilla pp:llä onistunut. Ehkä toivoa on kuitenkin, tämän aamun testi sai taas ajattelemaan ettei tästä mitään tule.
No olen päättänyt olla sitten tämän viisi päivää kuitenkin raskaana ma-pe siis, lyhyeksi saattaa ura tällä raskaussaralla jäädä mutta kait se on parempi kuin ei mitään-
Sen vaan sanon että malttakaa odottaa niiden testien kans, jos minäkin olisin vasta tänä aamuna testannut eka kertaa(pp16)täällä pomppisin ilosta kun viiva tuli testiin kuitenkin.Tieto lisää tuskaa ...
rritu ja Huuris? pp16
Tulin kertomaan että peukut on täällä täysillä pystyssä. Tuosta testaamisesta se, että kun mäkin noita haaleita viivija sain, ja sinä pp12 kun testasin aamulla, viiva oli melko lailla yhtä haalea kuin aiemmatkin, ihan vaalea. Hcg oli kuitenkin sillä hetkellä 139. Eli eipä nuo kauheesti vahvuudellaan valaise tietämätöntä.
Sullahan ei mitään vuotoa ole ilmaantunut?
Nyt toivotaan ihan hirvveesti että on perjantaina noussut reippaasti.
).( Tuli mieleen kun näitä luge-keskusteluja on ollut, että mulle sitten määrättiin luget viikolle 9 asti, voi kökkö.En pidä niistä yhtään, mutta eipä sille mitään voi, kaikki teen hymyssä suin niin kauan kuin siitä on apua.
No, kuinkas muut???? Tää on ollut aika plussavoittoista tää Joulunalusaika!
Mulle hoitaja sanoi maanantaina että saan lopettaa luget, sitten kuitenkin käski jatkaa perjantaihin saakka. Kertoi että lääkkeettömässä PASsissa kaksi viikkoa siirrosta lugeja on riittävä aika. Mulla on vielä hakematta tuolla reseptillä kaksi pakettia lugeja, ja jos perjantaina kaikki on ok, niin tasan tarkkaan käytän kaikki luget mitä irti saan. Vaikka sen tiedänkin että oma hormonitoiminnan pitäisi jo pitää raskautta yllä. Joo vuotoa mulla ei ole missään vaiheessa ollut. Nyt aamulla tuli ihanan paha olo kahvinjuonnin jälkeen vaikka sen sänkyyn sainkin ennenkuin edes ehdin nousta . Piti sitten hakea pipareita ja maitoa ja ah kun oli hyvää...
rriitu taas ja pp16
Mulla on justiin semmonen olo, että mun arvo on liian matala. Kyllähän täällä lukee aina välillä noita arvoja, että on 40 tai 50 ja on lähtenyt hyvin nousuun kuiteskin.
Mutta kun suurimmalla osalla pp12-14 on jo 200 ja yli nuo arvot, en uskalla hengittääkään enne kuin kuulen arvon olevan yli 150...ehkä tässä ollaan nyt ihan suotta huolissaan. Mulla oli keväällä tuoresiirrossa ihana piiniskamu Tazu, joka sai myös noita haaluskaisia plussia, mutta en muista ollenkaan, mitä oli verikokeen tulos ja minä pp se otettiin, eli jos Tazu näät tän ja suinkin muistat...
Mä toivon rriitu että tuo sunkin arvo nousee, mitään vuotoahan sullkaan ei ole tullut? Mulla ei myöskään, ja sehän on selvä, että raskaana tässä ollaan, mutta kun pelkään julmetusti kohdunulkoista, kun mulla niitä jo kaksi ollut ja toinen huonoista munatorvista vielä tallella.
Nyt ei kai auta muu kuin odotella. Saan soittaa tän aamuisesta tuloksesta klo 14 jälk. mutta labrassa täti oli sitä mieltä, että voi mennä neljäänkin, eli sit se tarkoittaa sitä että saan tuloksen vasta huomenna klo 14,plääh.
Lilli ja pelko persuksissa pp12 (palaa takaisin noihin lukemiin varoiksi.)