PAS:iin seuraa viikolla 49-50??
Onko muita PASiin menijöitä vielä näin loppuvuodesta? Meillä nega ICSIn tuoresiirrosta ja nyt odotellaan menkkoja ja tarkoitus olisi siirtää pari pakkasukkoa lääkkeelliseen kiertoon tuossa viikolla 49 tai 50,viikonloppu sotkee vähän. Olishan se aika mahtava joululahja jos saisi vihdoinkin plussaa=)
-eternal-
Kommentit (163)
Hei,
minulle sattuu, jos laskelmani pitävät paikkansa ja jos kaikki menee niinkuin pitää, PAS viikolle 50. Kuukautisia odottelen alkavaksi ensi viikonloppuna tai ensi maanantaina. Terot menossa. Ja sitten alkaisi kp1 zumenon.
En oikein tiedä miten pitäisi suhtautua tuohon hoitoon. Meillä on yksi lapsi IVF:n tuoresiirrosta ja nyt olisi siitä samasta satsista siis tarkoitus yrittää toista lasta. Vaikka lääkkellinen pas on helpompi kuin varsinainen IVF niin siitä huolimatta jännittää. Jännittää se, että selviääkö yksikään alkio sulatutuksesta ja jos selviää niin jatkavatko jakautumista. Ja jos siirtoon päästään niin alkaako raskaus...
Monta vaihetta on vielä edessä.
Millaisilla fiiliksillä muut orientoituvat kohti tulevaa hoitoa?
Moi,
mullekin osunee elämäni toinen PAS viikon 50 loppuun, jos nyt yhtään osasin laskea oikein. Siis edellyttäen, että en raskaudu meneillään olevasta kierrosta. Olin 1. PAS:sissa viime viikolla ja nyt on menossa kp6. Mitään tuntemuksia ei pieniä nipistelyjä lukuunottamatta ole, joten enpä elättele suuria toiveita. Se lohduttaa, että seuraavaan yritykseen päästään onneksi pian. Meillä tosin kävi huono mäihä sulatuksessa, joten hieman pelottaa, ettei viidestä pakastealkiosta riitä kuin yhteen siirtoon tai huonoimmassa tapauksessa ei siirtoon ollenkaan.
PAS-hoidoissahan tärppimahdollisuus on 20 %:n luokkaa eli samaa tasoa kuin noppaa heitettäessä. Olenkin huvikseni heitellyt välillä noppaa ja todennut, ettei ollenkaan tarvitse ihmetellä, jos toivottu lukema tulee vasta (tässä tapauksessa tärppi) 4. kerran jälkeen tai myöhemmin. Heh, kaikkea sitä ihminen tekeekin...
Hei taas,
voihan rähmä kun B-tytöistäkään ei saatu lisäseuraa plussajunaan. Olen tosi pahoillani!
Tämä on ollut mukava ja kannustava pino, johon olen itse jäänyt ihan koukkuun. Aiemmin en ole pahemmin kirjoitellut palstalle, vaan tyytynyt lähinnä taustailemaan. Kiitokset teille kaikille ja roppakaupalla onnea ja jaksamista uusiin hoitoihin!
Itse kuulin hcg-arvoni tiistailta eli pp 15: 629, eli uskallan nyt ihan luvalla sanoa olevani raskaana. Tämä on mahtavaa! Tietenkään huoli ei mihinkään lopu, mutta elämäni ensimmäinen plussatulos lähes kolmen vuoden odotuksen jälkeen tuntuu sanomattoman hyvältä. Sen kummempia raskausoireita ei ole edelleenkään - rinnoissa on tuntunut pari kertaa vihlaisuja ja ehkä ne ovat vähän turvoksissa. Lisäksi olen hikoillut öisin, mutta se voi johtua myös tehokkaasta lämmitysjärjestelmästämme.
Seuraavaksi alan pikkuhiljaa paneutua raskausasioihin, joita en ole ikinä uskaltanut ajatella, koska se on tuntunut hätiköinniltä. En tiedä lasketun ajan tai raskausviikkojen laskennasta mitään, saati muista perusjutuista, mutta kyllähän sitä ehtii. Kunpa vaan kaikki menisi hyvin.
Sokrumurkku