Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PAS:iin seuraa viikolla 49-50??

13.11.2005 |

Onko muita PASiin menijöitä vielä näin loppuvuodesta? Meillä nega ICSIn tuoresiirrosta ja nyt odotellaan menkkoja ja tarkoitus olisi siirtää pari pakkasukkoa lääkkeelliseen kiertoon tuossa viikolla 49 tai 50,viikonloppu sotkee vähän. Olishan se aika mahtava joululahja jos saisi vihdoinkin plussaa=)

-eternal-

Kommentit (163)

Vierailija
141/163 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

ja jouluntoivotukset kaikille!

Pinossa ilmeisesti vielä neljä testaamatta kertaakaan:

Beatriz

Sokrumurkku

bristol

aurinko

Kertoilkaapa sitten tuloksia tännekin kun ehditte. Itse en ole hankkinut edes testiä. Saisin testata jo maanantaina, mutta ajattelin odottaa tiistaihin , jolloin pp14.

Sokrumurkku pp11, eikä mitään oireita

Vierailija
142/163 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pahoittelut neganneille.

Jokos viimeinen nelikko on rohjennut testailemaan?

Täällä olo edelleen jokseenkin oireeton, ehkä vähän kuvotusta,suklaa ja kahvi ei maistu. Siinä kaikki.

Lilli 5+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/163 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkeet/syke kuuluu yleensä vasta rv 10 tai myöhemminkin.

rv 7 ultrassa katsotaan vain onko alkio oikeassa paikassa. Mä itse varasin neuvolan vasta tuon rv 7 ultran jälkeen ja neuvola aika tuli mulle tuonne viikko 10, joillain jo aikasemminkin on neuvola aika. Lääkäri aika oli sitten rv 12 ja hän vasta kuuli ja sain kuulla tum tum äänet neidistämme. TSEMPPIÄ!

Emma-Neea, neiti pian 3 vuotta ja pp 12. (ivf)

Vierailija
144/163 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Lilli ja vielä kerran onnea +++ Ei suklaa maistu?? Voisin ottaa sulta ihan vaan ton oiereen :) ja tietyti sen plussan!!!

Tein taaaaaaaaaaaaas testin la ( pp12 ) ja nega. Tein sillä acon 10 eli pitäis olla aika herkkä?? teen nyt huomenna pp15 ja taitaa olla niin et jos vielä huomennakin negaa ni on sit siinä. Lääkäri sanoi et jos on rinnat kipeet jne kantsii odottaa to/pe eli ehkä odotan sinne..rintoja ei kyl arista yhtään, mut alavatsaa vihloo ja nippailee koko ajan. Voi ehkä johtua zumenonista. Kirjoitan muuten koko ajan näitä samoja tarinoita - ei ilmeisesti mielessä liiku mitään muuta :)

Miten teillä meni joulu? Meillä oli aika ihanaa ja tunnelmallista. Tuli ihania lahjoja ja ruoka maistui! Nyt oon taas töissä eli arki aika nopeasti. hermostuttaa!!

Mörö pp14

Vierailija
145/163 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma-Neealle piti sanoa, että itseasiassa mulla ois mahikset nyt pe päästä katsastamaan ultraan ja mun lääkäri sanoi, että todennäköisyydellä jo sykekin näkyy (6+0) mutta ainakin se,että onko 1 vai 2 kiinni.

tuolla 7+5 varatussa ultrassa sanoi sykkeen viimeistään näkyvän=)

Vierailija
146/163 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän tylsät tunnelmat, pp11 ja testasin tänään Acon10:llä tyylipuhtaan negan. Ei kyllä ole ollut pahemmin oireita noiden ekojen päivien jälkeen, eli ei suurempi ylläri. Mutta kuitenkin sitä aina toivoo viimeiseen asti. Huomenna olis se verikoe, tuntuu tyhmältä mennä siihen ja ottaa noita lugeja edelleen..

Toivottavasti kaikki lähtee kuitenkin pois nätisti, jotta voidaan päästä tammikuussa uudestaan. Sitten täytyykin miettiä siirrettäiskö peräti 2 (siis jos selviävät).

Onnittelut Lillille (ja varovaiset rriitulle), ja tsempitykset muille.

aurinko76, pp11

Vierailija
147/163 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sillä vastoin kaikkia odotuksiani testasin aamulla selkeän plussan! Olin aivan varma negasta, koska MITÄÄN oireita ei ole edelleenkään. Olen nyt aivan sekaisin päästäni. En ole ehtinyt kertoa asiasta edes miehelleni. En voi uskoa tätä todeksi. Pakko vähän sulatella koko juttua...

Sekaisin oleva Sokrumurkku

Vierailija
148/163 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa SOKRUMURKKU, niin se vaan on että oireena voi olla oireettomuus tai sitten on oireita. Toivottavasti sinun + on varmalla pohjalla, monesko pp sulla on tänään?

AURINKOINEN: Kannattaa testata vielä myöhemmin, koska mulla ainakaan ei näkynyt kuin viivan paikka/haamu pp11 ja pp12, eli älä luovuta vielä.

Mitenkähän muut, vielä oli meidän pinkassa testaamatta jollakin/joillakin hyvähermoisilla ?

SIRULLE: jäi aiemmin sanomatta että olen pahoillani sekä negasta että läheisen poismenosta.

OMA PÄÄ: on yrittänyt viettää joulua, ja asennoitua siihen että raskaana ollaan, homejuustot ja graavilohet jätin syömättä, vaikka mieli olis tehnyt.

Pahoinvointikohtauksia ei ole tullut kun on tullut koko joulun ajan mussutettua vähän väliä jotakin. Nyt on tullut vaan ikäväksi tavaksi, että herään klo4-6 välillä ylipirteänä , valvon tunnin ,kaksi ja nukahdan sitten uudelleen. Yritän päästä seuraavaan verkikokeeseen jo torstaina , koska olemme lähdössä to iltana reissuun, maanantaille asti en malta verikoetta jättää. Jos verikoe on ok, niin toivottavasti saisin mahdollisimman pian ultra-ajan. En tiedä sitten milloin syke mahdollisesti näkyisi, mutta " Heppu" on siis varmaan kiinnittynyt myöhemmin, jos malttais odottaa tuonne 7+ viikoille...

rriitu ja Heppu 5+3

Vierailija
149/163 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset rriitulle kannustuksesta. Mietin olisinko mennyt lainkaan huomenna siihen verikokeeseen, mutta kaipa se vertailun vuoksi on hyvä tehdä pp12.

Ja " vihertävät" onnittelut sokrulle! Ihanaa, että ilman oireitakin voi onnistua!

aurinko

Vierailija
150/163 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan mikä on PASsin onnistumistodennäköisyys? Ystävälleni oli kerrottu, että kahden alkion siirto lisää onnistumistodennäköisyyttä 10 %:lla, ja muistaakseni mulle kerrottin, että kahden alkion siirrossa ilmeisesti onnistuneista 25 % on kaksoisraskauksia.

tässä jatkoa pähkäilen..

aurinko, ed pp11 ja nega

Vierailija
151/163 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka

Mä olen täällä taustalla seurannut teitä ja näin viestisi. Mullekin siirrettiin 15.12 kaksio alkiota TYKSissä. Katsoin saamastani esitteestä, että PASin onnistumis % oli hiukan yli 20% olisiko ollut 20,6%. Ei mikään kamalan korkea. Se kuullostaaa hyvältä, jos kahden alkion siirto nostaa prosentteja senkin verran. Sitä olen itsekin miettinyt, mikä on mahdollisuudet kahden kanssa.

Te olette täällä, kyllä aika rohkeita. Mulla on huomenna pp 14 ja verikoe, enkä ole uskaltanut tehhdä mitään testejä itse. Mun hermot ei kestäisi, jos olisi nega ja sit tarttis odottaa vielä verikokeeseen menoa. Tsempppiä kakíkille. Mä riudun vielä huomiseen.

Vierailija
152/163 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega

Niin selkeä, niin puhdas nega. Silmät aivan turvoksissa. Soitin klinikalle ja neuvottiin lopettamaan läkkeet ja pitämään yhden menkkojen väli. Alkaa sitten kait helmikussa uusi ISCI..pakko tässä on jaksaa- ei voi jäädä tuleen makaamaan.

Kiitos teille piinaseurasta ja tsempaamisesta!! Onnea plussanneille - toivon sydamestäni että kaikki menee teillä hyvin.

Toivottavasti törmäillään uusissa ketjuissa!!

Mörö

Vierailija
153/163 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset prosenttitiedoista! Mietin aika pitkään olisinko mennyt vasta myöhemmin verikokeeseen, mutta kävin kuitenkin tänään. Tuloksia saan sitten ehkä huomenna. En ole kuitenkaan enää mitenkään toiveikas, vaan yritän jo siirtyä eteenpäin. Uskon nimittäin, että jos eilen oli sillä erityisherkällä 10 Aconilla negaa, niin ei voi mitenkään pysyä kyydissä.

Lugeista en nyt sitten tiedä mihin asti niitä pitäisi jatkaa (riippuen tietysti siitä tuloksesta), mulla niitä riittää vielä parin päivän ajan.

Tsemppiä testaamiseen! Mitenkäs muuten Bristol? Oletko jo testaillut?

t aurinko, pp12, nega testattu pp11

Vierailija
154/163 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

kiitokset onnitteluista ja pahoitteluni auringolle ja mörömille. Nyt on kai enää " B-tytöt" eli beatriz ja bristol testaamatta..?

rriitu kyseli testipäivääni: testasin lääkärin ohjetta (pp13) myöhemmin eli pp14. Kun soittelin tuloksesta tänään klinikalle, todettiin, ettei verikoe ole tarpeen ja antoivat ekan ultra-ajankin. Päätin siitä huolimatta teettää myös veritestin, jonka tuloksen saan perjantaina. Yritän nyt siihen asti pitää jäitä hatussa, vaikka mieheni mielestä olen ikuinen pessimisti.

Sokrumurkku

Vierailija
155/163 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaa testasin tänä aamuna, pp13, acon 25-testillä. Eipä tärpännyt.

Olihan se pettymys, en voi sitä kieltää. Vaikka oikeastaan jollain tavalla olin ehkä kuitenkin vähän huojentunut. Oudot ja ristiriitaiset tunteet vellovat edestakaisin. Olisi ollut ihana saada toinen lapsi, mutta nyt voin hoitaa varmasti eteentulevat/minulle tänä vuonna lankeavat hommat kunnialla loppuun. Laiha lohtu, mutta jos jotain positiivista tästä täytyy etsiä, niin ehkä nuo asiat tulevat päälimmäisenä mieleen. Kovin on ristiriitaista tämä elämä näiden hoitojen keskellä. Toisaalta mitäs muuta se voisikaan olla. Ollaanhan tässä suurien toiveiden ja elämän keskeisimpien kysymysten äärellä.

Testistä vielä sen verran, että ihan varsinainen testipäivä olisi ollut huomenna, mutta en usko tuo tuloksen tuosta mihinkään muuttuvan, vaikka testaisi sitten millä testillä. Olokin on normaalia normaalimpi, ei oireista suuntaan eikä toiseen. Mies on kuitenkin sitä mieltä, ettei nuo aconit ole " tarpeeksi hyviä" testejä ja vaatii " parempaa" testiä ennenkuin saan lopettaa lääkeet. :-) Hän on tässä asiassa ikuinen optimisti ja uskoo vielä ihan liikutukseen asti tuloksen muuttuvan, jos testaan jollain toisella testillä. Ehkä pitää vielä hänen mielikseen huomenna testata jollain ja näyttää toinen nega. Lopetan sitten lääkkeet.

Onko muuten kellään tietoa noista testien herkkyyksistä. Ilmeisesti tuo acon 25 on aika herkkä, mutta mites esim. apteekin oma vertautuu tuon aconin herkkyyteen? Vaikka ei tässä herkkyydet enää auta. Nega mikä nega.

Mitenkäs tässä pinossa neganneiden hoidot jatkuvat? Millaisella aikataululla ja millaisin miettein olette tällä hormonien ja hoitojen viitoittamalla polulla jatkamassa? Itse mietin tuota jatkoa. Mies haluaisi jatkaa mahdollisimman pian, itse kuitenkin haluaisin ehkä vähän pitää väliä. Muutamia kuukausia ehkä...

Meillä ei onni ollut puolella, mutta olen oikein iloinen, että onni potkaisi joitain pinolaisia. Oikein roimat onnitteluhalaukset kaikille plussanneille! Toivon teille kaikkea mahdollista hyvää raskauteen. Olkoon onni matkassanne tästäkin edespäin. Lapset ovat ihanin asia elämässä!!

Vierailija
156/163 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

BRISTOL: No voi kökkö :(

Oma napa raahautui taas aamulla verikokeeseen, olisi väsyttänyt aivan simona. Mitään oireita ei pariin päivään ole ollut joten erittäin pessimistisenä soittelin äsken tuloksia. Jos arvo olisi tuplaantunut joka toinen päivä sen olisi pitänyt olla 1720. En ollut uskoa korviani kun hoitaja puhelimessa kertoi että arvo on nyt 3117 :)

Ensimmäinen ultra on 9.1 ja toivottavasti syke näkyy silloin, ehkä tässä pikkuhiljaa uskaltaa toivoa että se vauva meillekkin tulisi elokuun lopussa :)

onnesta soikeena rriitu ja Huuris 5+5

Vierailija
157/163 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ultra sitten myös samana päivänä, jotta alusta loppuun on kaikki samallalailla.

Äläkä vaan mene ultraan ennen tuota yheksättä päivää, tai saat unettomia öitä...tosin mun yöt oli unettomia jo ennen ultraa ja sen jälkeen vielä enemmän.

Vatsakipu jos ei olisi mua sinne vienyt, niin en olisi tietty mennykkään. Enkä myöskään odottanut mennessäni näkeväni kohdussa muuta kuin raskauden merkit, tai sitä toivoin, mutta kun siellä niin voohotettiin että alkion pitäisi kuvassa näkyä, niin se painaa mieltä.

Muna Hcg nousee myös onneksi huikeaa vauhtia, oli tiistaina 4040, kun tuplaantumiseen vaadittiin n.3000. Nyt ei auta muu kuin olla kyttäämättä tuota ultrakuvassa näkyvää pilkkua ja keskittyä muuhun. Onko sulla muuten alavatsalla jomotuksia? Mua kiinnostaa tietää, kuuluuko se kenties asiaan...

Onnea vielä hyvästä arvosta ja nähdään tuolla elohiirissä, itse olen siellä jo käynyt kirjoittelemassa kun on kiva kun on samassa vaiheessa menijöitä.

Lilli 5+4

Vierailija
158/163 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle varmisti Ivf-hoitsu rv olevan 5+2 tiistaina, eli tänään 5+4, koska mulla oli ennen pakastusta 70 tunnin viljely.

Vierailija
159/163 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äskettäin kuulla tuloksen verikokeesta: alle 2.

Eli ei kemiallista edes, eikä mitään. No, jotenkin tuo kuitenkin toi varmuuden tähän tilanteeseen.

Ajattelin lopettaa luget tähän paikkaan (nyt siis pp13), ei kai siitä mitään haittaa voi olla ? Miten muut on tehneet?

t aurinko

Vierailija
160/163 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnittelut plussanneille!

Kyllä täälläkin testattu on ja negaa tuli, kuten arvasinkin. Olen vain ollut nettipimennossa.

Meillä olisi sitten ICSI taas edessä, mutta nyt ku olen viikon itkenyt ja surkutellut tilannettamme, en enää ole ollenkaan varma haluanko jatkaa.. Ainakin tauko voisi tehdä hyvää.