Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jenni on kotona, laittaa ruokaa, silittää paitoja ja hellii."

Vierailija
22.01.2012 |

Näin Niinistö kommentoi puolisonsa roolia. YÄÄÄÄÄKS! :O

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö te edelleenkään tajua, mikä tuossa kommentissa oli tökeröä?! Ei siis ole kysymys siitä, että nainen ei saisi rakkaudesta vaikka silittää miehen paitaa tms, vaan millä tavalla Niinistö puhui vaimostaan tai oikeastaan vaimon antamasta tuesta.

Mutta ilmeisesti ette tajua. No, ei voi kauhalla ammentaa jos on lusikalla annettu :/

Vierailija
122/137 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pehmeitä arvoja. Naiset kotia pyörittämään niin johan olisi tyytyväisiä ihmisiä maa pullollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleva olisi sanonut että kuuntelee, keskustelee, tukee ja kulkee rinnallani tarvittaessa.

Mutta kuten olette nähneet rouva on kuin diampameilla huumattu ja lauseet konemaisia, toisn hyvää suomen kieltä olevia kolkkoja lauseita, joissa ei ole mitään henkeä, eikä lämpöä. Pikku-Jacqueline Kennedy. Vastustaa turkiksien käyttöä, joka on laillinen elinkeino Suomessa. Nahkasaappaat näyttävän kelpaavan. Oi vio, lapsi on lapsi ja vanha äijä on sovinisti. En ikinä voisi kuvitellakaan anatvani ääntä salelle.

Vierailija
124/137 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaa kakkosta... :) ja muuten tekee myös kaikki kotityöt.

Loistava huomio. Tämä kutkuttava tilanne paljastaa tänne kommentoivien tekopyhyyden täydellisesti, koska myös Haavistolla on huomattavasti itseään nuorempi puoliso, ja oletettavasti tämä puoliso myös a) antaa Haavistolle seksiä ja b) auttelee vaalityössä ja varmaankin myös kodinhoidossa. Tämä ei kuitenkaan jostain syystä ole ollenkaan väärin.

Entäs jos Haavistonkin puoliso olisi nainen? Ketäs täällä vaahtovat tekopyhät tasa-arvohurskastelija sitten äänestäisivät?

Vierailija
125/137 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

53/103 näkyvissä?

Onko ne muut 50 sensuroitu?

Vierailija
126/137 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

prässään myös housut. Hoidan kaikki pyykit kotona. Ja olen kokopäiväisessä ansiotyössä. Mies hoitaa sitten puolestaan sellaisia kotitöitä, joita minä en halua.

Mikä mittari yhtään mistään teille yksinkertaisille räyhääjille on joku paitojen silitys? Yksi työ muiden joukossa, ei mikään tasa-arvon mittari.

Vierailija
127/137 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kymmenen avioliittovuoden aikana olen ehkä kerran silittänyt mieheni paidan.

Yön pimeinä tunteina voit miettiä onko miehesi oikeasti tyytyväinen. Ei hän tätä tietenkään myönnä tai kiellä, joutuu vain tyytymään kaltaiseesi.

Vierailija
128/137 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jenni ei ole koskaan kotona, inhoaa ruonlaittoa, ei osaa silittää paitoja ja on kaiken lisäksi tunnekylmä."

Mun mielestä tuo Niinistön lausahdus oli ihan ok. En osaa nähdä siinä viittausta pikkuvaimoon tai sovinismiin. Eikö kotiin ole kiva mennä, kun puolisokin on siellä?

Mulla ainakin soisi hälytyskellot, jos mies aina hiihtelisi jossain muualla tai itse välttelisin kotia ja yhteistä aikaa siellä.

Mun miehelleni paitojen silitys on merkityksellinen juttu. Jostain syystä tuo silitys vain merkkaa tosi paljon miehelleni, vaikka osaa itsekin silittää sutjakasti ja tekeekin sen suurimman osan ajasta. Mulle on tullut mielikuva, että mies ottaa kauluspaitojensa silityksen hellyyden- tai rakkaudenosoituksena ja se on ihan otettu siistin & sileän paidan odottaessa sitä aamulla.

Ja nähtävästi toinen rakkaudenosoitus Niinistölle on vaimon laittama ruoka. Itsekin tunnen olevani rakastettu ja hellitty, kun mies laittaa ruokaa ja panostaa mun lempiruokiini. Toivottavasti myös mieheni tuntee samoin, kun laitan lautasen sen nenän eteen. Osoittaa mun mielestäni lähinnä kiitollista asennetta, että huomaa mitä puoliso toisen eteen tekee ja tuntee siitä mielihyvää. Ja olisihan se ihan kiva kohteliaisuus, jos mieheni julkisesti sanoisi, että tykkää syödä mun ruokia :)

Ylipäänsä kumpikin meistä mieheni kanssa voisi sanoa tismalleen saman, kuin Niinistö. Ja hyvin pyyhkii :)

Vierailija
129/137 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Jennin katsetta, se on täysin tyhjä. Siinä ei ole elämäniloa eikä rakkautta.

Kyllä tämä palsta sitten jaksaa vielä ällistyttää. Siellä oikea elämän valo ja älyn jättiläinen analysoi.

Vierailija
130/137 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tekee joka parhaiten ehtii.

Jos mieheni kiertäisi tukka putkella Suomea, kyllä minäkin saattaisin hänen kuormaansa helpottaa hoitamalla vaatehuollon ja kokkaamalla useammin vaaliprojektin ajan.

Mulla ja miehellä on molemmilla työ, joka vaatii matkustamista. On itsestään selvää, että se, joka on kulloinkin enemmän kotona, hoitaa kotihommat.

Vierailija
131/137 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn siis töissä minäkin, kokkaan ja pesen pyykkiä, hoidan lapsia ja kyllä meillä harrastetaan seksiäkin. Mikä näistä mut tekee sitten erityisen alistetuksi? Tee kotihommia enemmän, koska mulla on niille aikaa enemmän. Eikä mua ota pannuun, että niitä joudun tekemään. Ei siihen kuole, että joskus pesee rakkaansa sukat. Mies hoitaa sitten ulkohommat. Sitten varmaankin harmittaisi, jos mies tuossa sohvalla röhnäisi.

Vierailija
132/137 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän heillä on hoitajat ja eikö nuorempi voi tehdä enemmän, kun on energiaa ja voimia tehdä kolmenkertaisesti se mikä iäkkäämmältä vie?

Vierailija
133/137 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaankin harmittaisi, jos mies tuossa sohvalla röhnäisi.

SAma rakashan se siinä olisi.

En ymmärtänyt pointtiasi. Eli se joka käy enemmän töissä tekee vähemmän kotitöitä?

Entä jos miehesi tienaisi saman verran siinä sohvalla läppärin ääressä? Miten sitten menisi?

Vierailija
134/137 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaankin harmittaisi, jos mies tuossa sohvalla röhnäisi.

SAma rakashan se siinä olisi.

En ymmärtänyt pointtiasi. Eli se joka käy enemmän töissä tekee vähemmän kotitöitä?

Entä jos miehesi tienaisi saman verran siinä sohvalla läppärin ääressä? Miten sitten menisi?

Mitäs sillä rakkaalla ilman rahaa tekisi? Ei siitä ole sohvan koristeeksikaan.

Jos miehellä on iso tilipussi niin kyllähän sitä voi kotityöt hoitaa ja näyttää nätiltä, kunhan maksaa kalliisti kaiken huvin. Ja voin teeskennellä orgasmitkin.

Vierailija
135/137 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mies ei olekaan pressaehdokas! Vaan ihan tavallinen tallaaja.

Jos mun mies olisi pressakierroksella noin suurella budjetilla ja noilla tuloilla, niin en minä kotona kökkisi paitoja silittämässä, vaan tukisin miestäni kiertämällä hänen mukanaan. Ja kodinhoitaja kävisi silittämässä paidat.

Vierailija
136/137 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että halvalla yllättävän moni palsta mamma ryhtyisi koti mammaksi :D

Vierailija
137/137 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös vastustanut sitä lakimuutosta, jossa RAISKAUS avioliitossa kiellettiin?

ja oli itse myös syytettynä raiskauksesta perhen sisällä. en tiedä mitä siinä sitten kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän