Paljonko vietätte makuuhuoneessa aikaa?
Hauska kysymys ehkä. Mutta meillä on ihanasti remontoitu makuukamari, jota jaksan ihailla vielä vuosia remontin jälkeenkin. Panostin haaveideni tapettiin, vaikka olikin kallis, se sopii tuonne täydellisesti ja muutenkin sisustus on ihana. Kuten myös maisema ikkunasta.
Ja nyt harmittaa, kun ei siellä koskaan tule vietettyä aikaa 😄 Sieltä lähdetään aamulla herättyä, ja illalla sinne mennään nukkumaan.
Joskus menen sängylle loikoilemaan työpäivän jälkeen, selkää oikaisemaan. Saatan lukea kirjaa. Siinä se. Kun ei sinne oikein mahdu esim. etätyöpöytää, niin sekin jää laskuista.
Kommentit (33)
Siksi mä panostin olohuoneen sisustamiseen. Siellä mä vietän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi mä panostin olohuoneen sisustamiseen. Siellä mä vietän aikaa.
No meilläkin on rempattu koko talo mieleiseksi, siitä ei ole kyse 😄 ap
Varmaan joku viisi minuuttia siinä menee kun ukko on niin nopeasti laukeava.
Olispa tuollainen ylellisyys.
T. Köyhä
8 h/vrk käyn vain nukkumassa. Huone talvella 17 asteinen tästä syystä ei tule kuin nukuttua huoneessa. Tosin kaikki valve toiminnot alakerrassa, joten kyseessä kirjaimellisesti nukkumishuone. On rauhalliset ja makeat unet siinä kammiossa.
Vierailija kirjoitti:
T. Köyhä
Usko pois, et pitäisi meidän kotia ylellisenä. Vaikka nätti makuukamari onkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Köyhä
Usko pois, et pitäisi meidän kotia ylellisenä. Vaikka nätti makuukamari onkin. Ap
On se ylellistä, että kodissa on useampi kuin yksi huone.
T. Köyhä
Onko kyseessä varmasti makuuhuone että ei koirankoppi jos ei pöytä mahdu.
Etkö ole keksinyt mitään harrastuksia siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Köyhä
On se ylellistä, että kodissa on useampi kuin yksi huone.
T. Köyhä
Sitten veikkaan, että asumme aika saman kokoisissa asunnoissa. Paitsi että sinulla on varmasti vielä ylellisempää. Mutta miten vaan 😄ap
Kaiken kotona olo ajan.
- yksiö, 16m2
Se on tietenkin vähän harmillista, että enemmistö teistä palstan naisista on keski-ikäisiä, mutta samalla helvetin äkäisiä perähikiän juntteja, joilla ei selvästi ole joko koskaan ollut seksielämää, tai siitä on jo vierähtänyt piiiiiitkä tovi. Minäkin olen keski-ikäinen mies, mutta koska kuljen silmät ja korvat auki, näen ja tapaan mieluummin nuorempia ihmisiä, jotka osaavat käyttäytyä normaalisti. Usko pois, moni muukin mies on täsmälleen sinun kaltaiseen naisen irvikuvaan kyllästyneenä harkinnut ulkomaalaista vaimoa ja sellaisen löytänyt. Minulla on alkanut kuin uusi elämä, kun ystäväpiiriin kuuluu paljon eri kansalaisuuksia ja enimmäkseen nuorempia ja iloisia, positiivisia ihmisiä. Teidän elämän näyttää täyttävän surulliset kuvitelmat perähikiän junttimiehistä.
Eipä ole makuuhuonetta. Nukun laverilla joka päivisin toimii sohvana ja tarvittaessa sen voi levittää. Alkovi on, mutta se on työhuoneenani. Yläkerrassa on toinen oleskelutila ja parveke.
Suurimman osan kotonaoloajasta. Makuuhuoneessa on myös työpöytä ja teen hommia myös sängyssä istuen. Olohuone on turhin huone. En oleskele siellä just koskaan.
Mummolla alapeukku heti kuumana! :D
Noin 14 tuntia vuorokaudessa , nukkuen suurimman osan. Väilllä piipahdan pissalla, joskus jääkaapillakin. Ns. " vuorokausirytmiä" en rahvaan tapaan harrasta.
Perähikiän mummot ylllättäen ilmoittautuvat! :D
Keltaiset häpy karvat, mitä mieltä, yöööööööööööööks!!
Vierailija kirjoitti:
Se on tietenkin vähän harmillista, että enemmistö teistä palstan naisista on keski-ikäisiä, mutta samalla helvetin äkäisiä perähikiän juntteja, joilla ei selvästi ole joko koskaan ollut seksielämää, tai siitä on jo vierähtänyt piiiiiitkä tovi. Minäkin olen keski-ikäinen mies, mutta koska kuljen silmät ja korvat auki, näen ja tapaan mieluummin nuorempia ihmisiä, jotka osaavat käyttäytyä normaalisti. Usko pois, moni muukin mies on täsmälleen sinun kaltaiseen naisen irvikuvaan kyllästyneenä harkinnut ulkomaalaista vaimoa ja sellaisen löytänyt. Minulla on alkanut kuin uusi elämä, kun ystäväpiiriin kuuluu paljon eri kansalaisuuksia ja enimmäkseen nuorempia ja iloisia, positiivisia ihmisiä. Teidän elämän näyttää täyttävän surulliset kuvitelmat perähikiän junttimiehistä.
Että tänään tuommoinen uutinen sun kristallipallostasi tuli 👏 Petraa ja paina foliohattu syvemmälle päähäsi joskos se auttaisi.
Suunnilleen nukkumaanmenosta heräämiseen / siihen, kun kampean itseni sängystä ylös ja puen vaatteet. Välillä toki päiväsaikaankin käyn makuuhuoneessa, mutta lähinnä vaihtamassa vaatteita (jos kesken päivän tarvitsee näin tehdä) tai hakemassa kaapeista jotain / viemässä kaappeihin jotain.