Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jenni on kotona, laittaa ruokaa, silittää paitoja ja hellii."

Vierailija
22.01.2012 |

Näin Niinistö kommentoi puolisonsa roolia. YÄÄÄÄÄKS! :O

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ajattelette kuin Niinistö olisi PAKOTTANUT Jennin jäämään kotiin? Eiköhän hän ole ihan itse halunnut.

Voi luojani teidän kanssanne.

-kotirouva omasta halustaan-

Vierailija
62/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saa kiitosta kotihommista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko ainut, joka kiljahti tämä haastattelun nähdessän että ; IHANA :D

Minusta se oli niin lutusesti sanottu, kun hieman nolostuneena totes loppuun vielä että "hellii". Onkohan nyt taas vähän teillä herneet menneet vääriin reikiin jos te tästä kommentista näin kauhistutte? :D

Itse en silittele kenenkään paitoja, ruoka laitetaan ja hellitään vastavuoroisesti. :)

Vierailija
64/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ajattelette kuin Niinistö olisi PAKOTTANUT Jennin jäämään kotiin? Eiköhän hän ole ihan itse halunnut.

Voi luojani teidän kanssanne.

-kotirouva omasta halustaan-

Vierailija
65/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko ainut, joka kiljahti tämä haastattelun nähdessän että ; IHANA :D

Minusta se oli niin lutusesti sanottu, kun hieman nolostuneena totes loppuun vielä että "hellii". Onkohan nyt taas vähän teillä herneet menneet vääriin reikiin jos te tästä kommentista näin kauhistutte? :D

Itse en silittele kenenkään paitoja, ruoka laitetaan ja hellitään vastavuoroisesti. :)

voi ällötys.

Vierailija
66/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko Sauli nyt automaattisesti sika? Vai ehkä narsisti?

Eiköhän aika monessa perheessä mene juuri noin, että kellä kiireempi meno, niin toinen auttaa valmisteluissa.

Näin ainakin meillä vaikka ollaankin vain pph ja insinööri. Minä laitan oikeastaan aina ruoan ja pesen pyykit (en koskaan silitä, kuten ei miehenikään) ja hellin miestä veemäisen työpäivän jälkeen, kuten myös mies hellii minua..

En silti ajattele miestäni yääksiksi..

t. Haavista äänestänyt

Vierailija
67/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö sillä tarkoiteta juurikin kotona annettavaa tukea, eikä sitä mitä ansiotyössä puoliso antaa. Eihän Jenni viestintäpäällikkö ole Saulin puolisona. On siis aiheellista kiittää siitä tuesta, mitä hän Jenniltä saa kotona.

Vierailija
68/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö sillä tarkoiteta juurikin kotona annettavaa tukea, eikä sitä mitä ansiotyössä puoliso antaa. Eihän Jenni viestintäpäällikkö ole Saulin puolisona. On siis aiheellista kiittää siitä tuesta, mitä hän Jenniltä saa kotona.

Vierailija
69/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-palstan kokoomustiedotussiipeä.

Vierailija
70/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä puhuttiin vaalikamppanjan aikana (3kk)puolison antamasta tuesta, jossa sanoi, että Jennin antama tuki on ollut tärkeätä. Mä ymmärsin asian ihan eri tavalla kuin ap. Kiva pilke oli silmäkulmassa ja antoi ymmärtää, että tuki on ollut korvaamatonta ja kaikista tärkeintä se, että kotona on ollut todella tärkeä rentoutumispaikka vaalihälinän keskellä ihan tavallisine töineen.

kun Sauli on pari kuukautta kiertänyt presidentinvaalien takia, on hänelle ollut tärkeää, että kotona kaikki on toiminut hyvin, siellä on odottanut joku, joka häntä rakastaa ja näyttää se teoillaan.

Olisihan se Jenni voinut kunnon palstamamman tapaan ilmoittaa, että rahasi otan, mutta paitaasi en pese.

Vierailija
71/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt kotkat huitin vittuun ja oikeesti elkää lesotko täällä nyt nimttöminä!

Jokainen teistä pyykkää, kokkaa, huoltaa, hoivaa ja antaa seksiä just silloin kun miehenne tahtoo!!!

...miks täällä kaikki valittaa, että miehet ei tee mitään kotitöitä jne.? Tuskin te kaikki kokoomuslaisia ootte, vai? Ja jos mun mieheni pyrkisi Suomen presidentiksi, kyllä minäkin voisin harkita tuota kotiin jäämistä -tai sit palkata kotiapulaisen. Mut eihän sekään kaikkien pirtaan käy...

Vierailija
72/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinistö on sovinisti

ja se on ihan selvä asia. En ymmärrä miksi kukaan itseään arvostava nainen äänestäisi häntä.

Mä äänestin. Minusta hän on pätevin Suomen presidentiksi. Jos hänen puolisonsa tukee häntä tässä tehtävässä, SE ON MINUSTA PELKKÄÄ PLUSSAA! Sorry kun huusin. Ai niin, unohdin, että on kunniakkaampaa olla ansiodisonnaisella kotona, kun ei (paska)duunit kiinnosta. Maahanmuuttajiakaan ei saisi Suomeen tulla, kun ne vie meidän (paska)duunit.

Vierailija
73/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin mieheni tukena olen, mutta paitoja en sentään ala silittämään, vaikka kotirouva olenkin. Mies osaa sen homman itsekin.

Vierailija
74/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko viestintäpäällikön tehtävänä silitellä paitoja?

Vierailija
75/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se Jennikin jakaa kakkosta mutta tuskin silittäessä paitaa?

Vierailija
76/137 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniä katsellessa tuli mieleen nää lapsivaimot, joita vallan ja rahan kahvassa olevat sovinistimiehet itselleen hankkii!

Me keski-ikäiset naiset ei oikein innostuta tällaisesta. Ääneni menee HAAVISTOLLE.

Vierailija
77/137 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
78/137 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jenni on kotona, laittaa ruokaa, silittää paitoja ja hellii." Näin Niinistö kommentoi puolisonsa roolia. YÄÄÄÄÄKS! :O

Jep tsekkaa

Vierailija
79/137 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasiassa, mutta kyllä se saattaa silti silittää vaikka pöytäliinan jos tarvetta on. Ja minä hoidan meillä viikolla kokkauksen, viikonloppuisin kokkaillaan yhdessä ja mies tuo yleensä aamiaisen mulle sänkyyn. Ehkä pitäisi miettiä mitä noiden sanojen ja tekemisten takana on, eikä tuijottaa niin pilkuntarkasti siihen, mitä on sanottu. Onhan se nyt hyvä jos joku jaksaa huolehtia ruokapuolesta ym jos toinen kampanjoi pressanpaikan eteen, vai mitä?

Vierailija
80/137 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes jaksanut koko ketjua lukea loppuun, kun alkoi ärsyttää taas vouhkaus turhasta asiasta. Haastattelijahan kysyi niinistöltä, että varmaan vaimon tuki on tärkeää erityisesti vaalien aikana. Niinistö myönsi tuen olevan ensisijaisen tärkeää, että kiireän kampanjan aikana kotona odotta joku, joka tekee ruokaa, silittää paitoja ja hellii... jotenkin noin. Pitäisi hieman kyetä katsomaan ja kuuntelemaan asiayhteyksiä ja tilanteita ennen kuin aletaan vouhkata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi