Miten te raaskitte ostaa kaliita puhelimia?
Meidän perheessä on 1 kosketusnäyttöpuhelin. Muut puhelimet ovat vähintään yli 2 vuotta vanhoja. Mun mielestä kännykästä ei kannata maksaa paljon yli 100 euroa, mutta eihän mitään kivaa puhelinta saa enää siihen hintaan. 600 eurolla saa jo ihan kivan puhelimen, mutta siihen hintaan mun mielestä puhelin pitäisi olla vähintään koristeltu kristalleilla ja olla todella mahtava. Eihän ne kestä edes kauaa ja auta armias jos menet pudottamaan puhelimes tai se naarmuuntuu taskussa. Sehän on ihan katastrofi.
Kommentit (31)
mieltä jonkun toisen kanssa: olisi tyhmää maksaa PUHELIMESTA 600 euroa, mutta kun siinä älypuhelimessa on niin paljon muutakin.
Paljonko esim. gps-laite ja kamera maksavat erikseen sotettuina?
..tähän nykyiseen älypuhelinpelleilyyn. Ymmärrän että joku tarvitsee esim. työnsä puolesta sellaisen, mutta sitä en ymmärrä että ekaluokkalaisen turvapuhelin on kalliimpi kuin minun, työssäkäyvän aikuisen. Kaverini esitteli uutta Galaxyaan; "ja kato, tästä saa TASKULAMPUN päälle!" Ööh...niin onko se puhelin vaiko fikkari??
pärjää, samoin kuin ilman puhelintakin ;) Se on vaan kätevä, vaikka jos eksyy tai pitää tarkistaa joku osoite.
ilman nettiä sen aikaa kun ovat liikenteessä??
mieltä jonkun toisen kanssa: olisi tyhmää maksaa PUHELIMESTA 600 euroa, mutta kun siinä älypuhelimessa on niin paljon muutakin. Paljonko esim. gps-laite ja kamera maksavat erikseen sotettuina?
kyse ole pärjäämisestä. Kyllä luolamiehetkin pärjäsivät ilman teknologiaa. Pärjäämme varmasti ilman nettiä, puhelinta, autoa, sähköä tai vaikka ilman käsilaukkua. Jotkut näistä vain helpottavat elämää. Ei ole pakko hankkia, jos pärjää ilmankin.
pärjää, samoin kuin ilman puhelintakin ;) Se on vaan kätevä, vaikka jos eksyy tai pitää tarkistaa joku osoite.
On työkone töissä ja omassa käytössä älypuhelin.
ihanko oikeasti jotkut eivät pärjää ilman nettiä sen aikaa kun ovat liikenteessä??
millaisia ostaa. Ja onhan noissa älypuhelimissa paljon muutakin kuin nuo mainitut. Puhumattakaan siitä, kuinka iso laukku tarvitaan, jos kujetat vaikka sitä gps:ää mukana :D Lisäksi vielä kaikki aikataulukirjat jne.
ainakin reippaasti alle 600e
Itse ostin juuri joulun alla uuden kosketus näyttöpuhelimen Nikoa C5-03 ja maksoin 50€+ isommasta muistikortista 30€. Ei minun mielestäni ollut paha hinta jos kestää saman 5 vuotta kuin aikaisempi puhelinkin.
Netistä saa osoitteet ja navigaattori puhelimessa helpottaa, kun on jossain vieraassa paikassa. (Olen aika usein työni puolesta ja joskus muutenkin.)
Jos lapsen lääkäri osuu työajalle, se ei vaadi suuria järjestelyjä, kun voi hoidella sähköpostit ja muuta odotushuoneessa lapsen leikkiessä jne. Ja jos on tylsää vaikka leikkipuistossa tai jonottaessa pankissa, voi vaikka lukea netistä lehdet odotellessa.
Nettiä ihan kotona puhelimella. En vaan jaksa alkaa käynnistämään tuota läppärinrutkua enää ollenkaan. Ja silloin kun sen harvoin käynnistää, vie sen päivittäminen sen verran aikaa, ettei kehtaa alkaa.
Mä todella haluaisin paremman puhelimen, tää nykyinen kun on vaan tällainen satasen rutku, jossa ei ole kaikkia toivottavia ominaisuuksia.
Ehkä kun tämän kytky loppuu, niin satsaan vähän enemmän.