Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö tulossa, entä jos ei olekkaan??

Vierailija
17.01.2012 |

Eli nyt on alkanut pikkuhiljaa huolestuttamaan, että tuleekohan sieltä tyttö sittenkään..

Olen RV 35 ja kaikki tavarat ovat ostettu tyttöä varten(paljon v.punaista yms.)

Ultraajatäti kyllä sanoi kaksi kertaa että -"Joo, tyttö tämä kyllä on"

Eli miten mahdollista on, että sieltä tulee sittenkin poika?

Pelottaa suunnattomasti, koska tämä tyttölupaus on todella toivottu.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ultrattiin ainakin 10 kertaa raskauden aikana(ihan muita syitä kuin sukupuolen selvittäminen) ja aina kysyin että miltäs se sukupuoli näyttää niin 99 % varmuudella oli tyttö :)

Ja kun kätilö sanoi, että onneksi olkoon, terve poika syntyi niin en meinannut uskoa kuulemaani. Ei siis millään huonolla vaan se oli todella ihana yllätys. Joten en minäkään luottaisi ihan 100 % ennenkuin lapsi on maailmassa.

Vierailija
42/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi halusit tietää sukupuolen jos sitä et kuitenkaan usko.

No vaadit 6D-ultraäänitutkimuksen, lapsívesitutkimuksen, koepalan sikiöstä ja käyt povarilla ja laitat vielä tänne av-palstalle kyselyn, että onko ennustajia linjalla, olisi tärkeää lapsiasiaa.

Viimeisenä keinona menet homeopatia kauppaan, ja vaadit pillerin, joka varmistaa lapsen sukupuolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole erehtynyt kertaakaan

Vierailija
44/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se laps oliskin tyttö, se voi silti inhota punaista ja vaaleanpunaista viimeistään isompana. Tapahtuispa vielä joskus niin että vain sellaiset ihmiset saisivat lapsia jotka osaa kunnioittaa lapsiaan yksilöinä eikä tuijottaa pienen jalkoväliin joka asiassa.

Ap, teille syntyy LAPSI. Ei tyttöä tai poikaa. Valmistaudupa siihen nyt ensin.

Vierailija
45/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruno ei ole erehtynyt kertaakaan

se edellinen tästä ketjusta

Vierailija
46/51 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuotu poikavauva pinkeissä haalareissa kotiin. :D Piti olla sataprosenttisen varma tyttö.

Vierailija
47/51 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä ei voi kyllä ihan varmasti tunnistaa, erikoista jos ultraaja on sanonut noin varmasti. Pojan elimet voi nähdä aika selvästi, mutta tyttö voi kyllä osoittautua pojaksi.

Vierailija
48/51 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö on varmaan saanut traumat, kun joutui kulkemaan tummansinisissä vaunuissa ;)

Oli meillä pojallakin punaisia tuttipulloja...

Vierailija
49/51 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halusin tietää sukupuolen, koska silloin vauva tuntuu jotenkin konkreettisemmalta jo odotusaikana. Sinänsä ei väliä kumpi tulee, mutta halusin tietää. Ja olisi se paljastunut vaikka en olisi kysynytkään, sen verran selvästi erottui kikkeli ultrassa että itsekkin sen kyllä näin. Ja on se tosiaan tylsää ostella pelkkää valkoista, beigeä, keltaista ja harmaata ja muita neutraaleja värejä, kun olen tykkään väreistä. Se täytyy kyllä sanoa että poikien vaatteet on tylsempiä kuin tyttöjen.

Vierailija
50/51 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaloita ym. pitäisi kieltää sukupuolen kertominen. Miten vanhemmat ei malta odottaa synnytykseen asti??

Ei kyllä ole kaikki muumit laaksossa, jos vaatteiden värin ja sisustuksen takia haluatte tietää, onko tulevalla lapsellanne pippeli tai pimppi.

Säälittävää!

Minä halusin tytön, poika olisi ollut pettymys (toki varmasti olisin rakastanut poikaakin, mutta olen erittäin onnellinen tytöstämme). Jos olisin saanut tietää että poika on tulossa, olisin voinut valmistella itseni siihen. Minusta taas on naurettavaa ettei (muka) haluta tietää ja sitten kuitenkin väännetään kersa toisensa perään kun aina vaan tulee niitä hemmetin poikia, eikä yhtään ihanaa, kaunista prinsessaa..

vaikka uskaltaisin jopa väittää, että minun pienet poikani ovat varmasti kauniimpia kuin sinun tyttösi :D

Mukavaa kuulla, että luulet kaikkien poikalasten vanhempien toivovan epätoivoisesti prinsessaa. Ikävää tuottaa pettymys, niin ei aina ole. Esimerkiksi minun ystäväni on AINA toivonut vain poikalapsia ja hänellä niitä kaksi onkin. Prinsessaa ei toivoisi. Minullakin on kolme poikaa, olen kyllä tytärtäkin toivonut, mutta yhtään lastani en ole sen takia tehnyt, että saisin tyttären vaan siksi, että saisin lapsen. Isot perheet on ihania ja haluan saada vielä neljännenkin. Tytön tai pojan.

Vierailija
51/51 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halusin tietää sukupuolen, koska silloin vauva tuntuu jotenkin konkreettisemmalta jo odotusaikana. Sinänsä ei väliä kumpi tulee, mutta halusin tietää. Ja olisi se paljastunut vaikka en olisi kysynytkään, sen verran selvästi erottui kikkeli ultrassa että itsekkin sen kyllä näin. Ja on se tosiaan tylsää ostella pelkkää valkoista, beigeä, keltaista ja harmaata ja muita neutraaleja värejä, kun olen tykkään väreistä. Se täytyy kyllä sanoa että poikien vaatteet on tylsempiä kuin tyttöjen.

Onhan värejä olemassa paljon muitakin kuin nuo: sininen, punainen, violetti, ruskea, vihreä, oranssi ja kaikki niiden eri sävyt. Mielestäni nuo kaikki käyvät vauvoille yhtä hyvin kuin mainitsemasi valkoinen, beige, keltainen ja harmaa.