Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö tulossa, entä jos ei olekkaan??

Vierailija
17.01.2012 |

Eli nyt on alkanut pikkuhiljaa huolestuttamaan, että tuleekohan sieltä tyttö sittenkään..

Olen RV 35 ja kaikki tavarat ovat ostettu tyttöä varten(paljon v.punaista yms.)

Ultraajatäti kyllä sanoi kaksi kertaa että -"Joo, tyttö tämä kyllä on"

Eli miten mahdollista on, että sieltä tulee sittenkin poika?

Pelottaa suunnattomasti, koska tämä tyttölupaus on todella toivottu.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsemme katsottiin raskauden aikana kolme kertaa (eri lääkäreiden toimesta) tytöksi. Ultra oli tavallinen, ei mikää D. Silti lopputulos oli poika. Hieman hämmentävä kokemus, sillä olin itse luottanut lääkäreiden arvioon. Eihän siinä muu auttanut kuin laittaa vaaleapunaiset tyttövaatteet pois ja ostaa tilalle pojalle sopivia vaatteita. Nyt monta vuotta myöhemmin muistelen asiaa hymyssä suin.

Vai mitä ajattelit, että se 4D-ultra tarkoittaa? Mistähän se D siihen tulisi...

Vierailija
22/51 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ultra suurimmalla osalla näytä ihan oikean tuloksen mutta poikkeus löytyy ihan lähipiiristä. Mun kaverille kävi nimittäin niin että tyttöä odottivat ultran mukaan mutta poika sieltä kuitenkin syntyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ ] Kiinnostaa

[x] Ei kiinnosta

Vierailija
24/51 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttötavarat tai poikatavarat? Tarvitseeko tyttövauva jotakin erilaista kuin poikavauva? Oikeasti?

ja vaaleenpunasia/-lilojatutteja, sekä tytönhuoneeseen sopivia lakanoita, verhoja, pinnasuojuksen, váunut, vaateteita yms yms. Olisin hajonnu jos olis pitäny ostaa poikientavaroita..

Vierailija
25/51 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttövaunut!!! Hah-hah-haa, Naurattaisi, jos ei samalla itkettäisi

tyttötavarat tai poikatavarat? Tarvitseeko tyttövauva jotakin erilaista kuin poikavauva? Oikeasti?

ja vaaleenpunasia/-lilojatutteja, sekä tytönhuoneeseen sopivia lakanoita, verhoja, pinnasuojuksen, váunut, vaateteita yms yms. Olisin hajonnu jos olis pitäny ostaa poikientavaroita..

Vierailija
26/51 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sun "kaunis prinsessa" ei takuulla ole himpun vertaakaan ihanampi kun meidän ihana prinssi ! ei tule mieleenkään tuijottaa sukupuolta herranjumala. miten oma lapsi vois olla pettymys!! miks tuollaset ihmiset edes tekee lapsia jotka tuijottaa sukupuolta.....aina saa toivoa, mutta ite ainakin teen lapset lapsina, en tyttönä tai poikana....huh huh.

Vierailija
27/51 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla on tytär enkä siltikään näe pinkissä sisustuksessa, vaatteissa, asusteissa mitään ihanaa. Talon ainoa pinkki löytyy meidän pihan pioneista.

Pinkin takia en ainakaan tekisi tyttöä.

mutta nyt on alkanut pelottamaan toden teolla :/

Eikä innosta ostaa mitään valkoista/beigeä tylsää, kun olisi saatavilla kaikkia ihania pinkkejä

Vierailija
28/51 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä iässä inhoavat vaaleanpunaista väriä.

Mulla 2 poikaa ja en tiedä mitä on poikien vauva jutut.

Vaaleanpunainen on possujen väri.

Vierailija
29/51 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle voi hyvin pukea pinkkiä, ei se siitä vahingoitu eikä todennäköisesti edes muutu yhtään feminiinisemmäksi. jotkut pojat jopa tykkäävät pinkistä, samoin kuin jotkut tytöt inhoavat sitä. vanhemmat kuitenkin päättävät vauvan värit, eli jos tykkäät itse pinkistä, pidä ostamasi pinkit tavarat

Vierailija
30/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutama vuosi sitten kysyimme ultrassa sukupuolta ja tyttö sanoivat, no uskoimme tuohon ja ostimme kaiken valmiiksi pienelle prinsessalle. Paljon vaaleanpunaista, vaunutkin vaaleanpuiset/mustat, sisustin vauvan huoneen kaikelle "tyttö" jutulla. :)

Kaikkien ylläriksi sieltä sitten tulikin, pikku prinssi. aluksi piti ihan itsekin tarkistaa, että se oli poika, kun en oikeen uskonut kätilön sanoja.

Meidän pikku poika sitten lähti sairaalasta vaaleanpunaisessa haalarissa, punaisessa turvaistuimessa. :) Joo, silloin ei naurattanut, mutta nyt jo naurattaa koko juttu.

Tästä opin sen, etten enään ikinä luota ultraajan puheseen sukupuolesta, nekin voivat erehtyä. Nyt viikkoja itselläni 32 ja kaikki vauva jutut on hankittu neutraaleissa väreissä, (vaikka taas tyttöä lupailivat).

Vierailija
31/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuota pelkäänkin :/ Mieheni kiusaa minua koko ajan, että sieltä tulee poika

Vierailija
32/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan millään käsitä miksi ihmiset niin sokeasti uskoo noihin sukupuoliarviointeihin ym mitä ultrassa näkyy...

Vierailija
33/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä innosta ostaa mitään valkoista/beigeä tylsää, kun olisi saatavilla kaikkia ihania pinkkejä

Vierailija
34/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutama vuosi sitten kysyimme ultrassa sukupuolta ja tyttö sanoivat, no uskoimme tuohon ja ostimme kaiken valmiiksi pienelle prinsessalle. Paljon vaaleanpunaista, vaunutkin vaaleanpuiset/mustat, sisustin vauvan huoneen kaikelle "tyttö" jutulla. :)

Kaikkien ylläriksi sieltä sitten tulikin, pikku prinssi. aluksi piti ihan itsekin tarkistaa, että se oli poika, kun en oikeen uskonut kätilön sanoja.

Meidän pikku poika sitten lähti sairaalasta vaaleanpunaisessa haalarissa, punaisessa turvaistuimessa. :) Joo, silloin ei naurattanut, mutta nyt jo naurattaa koko juttu.

Tästä opin sen, etten enään ikinä luota ultraajan puheseen sukupuolesta, nekin voivat erehtyä. Nyt viikkoja itselläni 32 ja kaikki vauva jutut on hankittu neutraaleissa väreissä, (vaikka taas tyttöä lupailivat).

suostunut sanomaan meille mitä sukupuolta lapsi voisi olla. Seinillä oli muistaakseni laputkin jossa luki tästä ettei sitä saada sanoa koska se ei ole varmaa.

Vaikka ultraaja sukupuolen sanoisikin en ikinä voisi 100% siihen luottaa vaan ostaisin molemmille sopivia vaatteita ja tavaroita.

Vierailija
35/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillekin luvattu tyttö syntyi, tosin ei tullut yllätyksenä koska itsellä oli todella vahva poika-olo.

Tästä on kyllä jo aikaa yli 10 vuotta eli on se ultrien laatu vähän muuttunut tässä ajassa.

Vierailija
36/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää eikä tarvi tylsiä valko/beige vaatteita ostaa esim. oranssia ja vihreää

Vierailija
37/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy 4D-ultrassa. Se on 100% varma ja lääkäri näkee muutakin tärkeää kuin sukupuolen.

Vierailija
38/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kolme raskautta takana, 2 tyttöö ja yks poika. nyt neljännellä on ihan samat "oireet" ku tuosta pojasta. maha saman mallinen, kauhee närästys yms. ultraaja sano 99% mahdollisuudella että tämä on poika. on vielä ollut vanha tunne koko raskauden ajan että poika tulossa. kuitenkaan en meinaa uskaltaa laittaa tyttöjen vaatteita pois ja ettiä poikien vaatteita esille ja kun kuitenkin voi vielä olla muutto tiedossa niin pitäisi monta kertaa käydä vaatteita läpi... mutta sanoiko ultraaja kuinka varmasti tämän "arvauksen"?

Vierailija
39/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy 4D-ultrassa. Se on 100% varma ja lääkäri näkee muutakin tärkeää kuin sukupuolen.

Vierailija
40/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on saanut 4D-ultrassa pojan näyttämään tytöltä! :D Siis miten se on edes mahdollista?! Siinähän näkyy aivan selvästi ne ulokkeet, tai sitten häpyluut jne., kuten meillä. Ja tosiaan tarkennan että me käytiin ihan muista syistä kuin sukupuolen, ja pikkukeskonen sitten saatiinkin. Ihan hauska kyllä aina kuulla näitä juttuja, että varmaksi "luvattu" sukupuoli onkin tulkittu just väärin.