Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette meidän kodista?? Kuvaus.

Vierailija
17.01.2012 |

Tämä on vanha talo, 1800-1900-luvun vaihteessa rakennettu puutalo. Huoneet ovat korkeat. Kaikki on entisöity vanhaksi. Lattiat leveää maalattua puuta. Seinissä tapettitalon tapetteja, erilaisia kuoseja, paljon kukkaa. Huonekalut enimmälseen vanhoja mataksi maalattuja, erilaisia, eri värisiä. Isot talonpoikaisvaatekaapit joka huoneessa. Lamppuina kristallikruunuja ja muita vanhoja hauskoja lamppuja. Verhot intianpuuvillaisia lattiaan ulottuvia tai pitsisiä. Vanhat kakluunit kolmessa huoneessa. Ikkunat alkuperäiset. Jotain modernia löytyy ikäänkuin vastapainoksi vanhalle. Räsymatot.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt nähtäväksi!

Vierailija
2/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en.

Moderni, valoisa ja vedoton kivitalo on minun mielleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään. Tapetit on kamalia, ja kukkakuviot. Eri väriset huonekalut on mun mielestä sellasta tekotaiteellista puuhastelua, ja muutenkin on vähän tuollainen wannabe-hippikoti..

Vierailija
4/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit tänne tulla hakemaan kehuja. Haukkuko anoppi vai pettikö Haavisto?

Vierailija
5/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ei mun.

mä tykkään modernista 50-60-luvusta.

Vierailija
6/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli jotenkin heti mieleen lause "mulle on ihan sama mitä mieltä te olette mun kodista"

en sitten tiedä miks jonkun pitää täällä kysellä, varsinkin kun ei edes kuvia

Vierailija
7/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvässä kunnossa ettei aiheuta terveyshaittaa.

Vierailija
8/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maali on jo jotenkin out. Samoin erivärisiksi maalatut huonekalut koen epämiellyttävänä ajatuksena, pitäisi nähdä tilasta kuva että voisi paremmin "arvostella".

Tapeteissa valitsisin neutraalimpia luonnonsävyjä ja rajut kuosit vaihtaisin pois. Niitä on kaikki innot jo pursuilleet niin pitkään että hyljin niitä. Verhot kuulostavat ihanilta.

Ihanaa että olette löytäneet vanhan talokaunottaren. Ettehän enempää maalaa sitä tukkoon. :)

Vierailija
9/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan päinvastaista kuin oma tyylini. Olen minimalistinen ja suosin modernia tyyliä, selkeitä linjoja ja värejä, laadukkaita materiaaleja. Tykkään myös joistain retrokalusteista, esim. 60-luvulta.

Vierailija
10/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika samanlaista tyyliä kuin oma sisustusmakuni. Ehkei mulla kuitenkaan oo kovin kukikasta.

Vierailija
11/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntuu, että sisustuksessa on vähän kaikkea ja ennen kaikkea LIIKAA, jotta kokonaisuus olisi harmoninen.

Maalattujen pintojen kanssa käyvät räsymatot ja talonpoikaiskalusteet mutta näiden kanssa ei taas käy kukertavan kirjava kukkatapettien sarja ja kristallikruunut. Nämä taas sopivat yhteen keskenään.

Tuollaisenaan siis kuulostaa kakofoniselta mun makuun, mutta karsimalla talosta saisi varmasti ihanan.

Ja lopulta, tärkeintä on, että kotinne on teidän perheen makuun. Mitä väliä muiden mielipiteellä on.

Vierailija
12/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä varmaan tykkäisin. Itselläkin on pieni vanha talo, joka hyvin rempattu. Lautalattiat, räsymatot, keinutuolit yms. on musta aivan ihania!

Vierailija
13/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanan tunnelmalliselta.

Vierailija
14/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisit jotain kuvia, niitä olisi kiva katsella.

Vierailija
15/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa!! Kuvia voisit minustakin laittaa.

Vierailija
16/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva käydä, en halua asua

Vierailija
17/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten, mutta itse en tykkäisi kukkakuvioista tapeteissa, kristallikruunuista, enkä talonpoikaiskaapeista.

Muuten kuulostaa aivan ihanalta!

Vierailija
18/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap,laita kuvia mäkin haluun nähdä...jookos...??

Vierailija
19/19 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi, että meidän koti on paljon vanhempi, eikä ole kukkakuvioita. Pihlgren & Ritolan muita paperitapetteja kyllä, vain makkarissa kukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän